وزیر ورزش و جوانان گفت: سال گذشته، ۸۹۵ هزار نفر وام ازدواج دریافت کرده‌اند که بنا بر این رقم، مبلغ بیش از ١٢٣ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه گفت: با همت اعضای شوراهای حل اختلاف سراسر کشور و جلب رضایت اولیای دم در یک سال گذشته ۵۵۱ محکوم به قصاص نفس رهایی یافتند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: در سال گذشته میلادی (2022) مسکو آماده صلح با کی‌یف بود، اما مداخلات واشنگتن و اروپا مانع از تحقق آن شد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: سالی که گذشت سالی بسیار مهم و تأثیرگذار برای قوه قضائیه بود و نوع چالش‌هایی که در حوزه امنیتی و اجتماعی داشتیم، بی سابقه بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: با کمبود ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی آتش نشان مواجه هستیم اما در ظرف ۴ تا ۶ دقیقه خدمات به شهروندان ارائه می‌شود.
سرمربی تیم ملی فرنگی نوجوانان تاکید کرد که به واسطه حضور تیم‌های اروپایی در تورنمنت بین‌المللی ترکیه، سطح این رقابت‌ها از قهرمانی آسیا بالاتر بوده است.
محمد اسلامی با اشاره به دیدار رهبرانقلاب با مسؤولان صنعت هسته‌ای، گفت: صنعت هسته‌ای نماد موفق خودباوری است
رئیس قوه قضائیه در دیدار با دانشجویان گفت: قطعا برخی اتفاقات سال گذشته از خارج از کشور هدایت می‌شد و لطمه به کشور وارد کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه: ستون پنجم دشمن در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود و به دلیل سود دهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی پر قدرت کار می کند، وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.
اهواز- مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: سال گذشته ۳۹ میلیون قطعه مرغ در استان کشتار که حاصل آن ۶۸ هزار تن گوشت سالم و شرعی به بازار عرضه شد.
آمار تلفات حوادث رانندگی در سال گذشته (۱۴۰۱)، ۱۹ هزار و ۴۹۰ نفر گزارش شده، این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۶ هزار و ۷۷۸ نفر بود، ۱۶.۲ درصد بیشتر شده است.
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، با تاکید بر ارتقای سطح ایمنی کار از ایجاد ۱۳۱ هزار فرصت شغلی در این استان طی سال گذشته خبر دارد.
زمستان ١٤٠١ نرخ بیکاری جمعیت ١٥ ساله و بیشتر ۹.۷درصد و نرخ مشارکت اقتصادی ۴۰.۵درصد بوده است. بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری نشان می دهد این شاخص، نسبت به فصل مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در طول سال گذشته ۱۵۹ دستاورد جدید داشتیم و تلاش مان این است که تعدادی را که مستقیم در زندگی مردم اثرداردرا به صورت رونمایی و افتتاح ظرف روزهای آینده ارائه دهیم.
پنجمین تنیسور برتر جهان درباره ویژگی حرفه‌اش در سال 2023 مطالبی بیان کرد.
قالیباف رئیس مجلس گفت: یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم تصویب نظام رتبه‌بندی معلمان بعد سال‌ها کم توجهی بود که متاسفانه پایان سال گذشته بگونه‌ای عمل شد که کام چند صد هزار معلم عزیز تلخ شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تأکید کرد که برای او تداوم کار نوجوانان و یادگیری راه و روش زندگی قهرمانی بیش از قهرمانی شاگردانش اهمیت دارد.
وزیر ارتبازات گفت: در یکسال اخیر با همت رئیس جمهور، شورای عالی فضایی احیاء شد و ما در یک سال گذشته ۶ پرتاب داشتیم که در تاریخ فضایی کشور بی سابقه بوده است.
امیرآبادی فراهانی گفت: ایران یک ریال هم به عراق کمک نکرده است، صادرات نفت در عراق به ۴ میلیون بشکه نفت رسیده در نتیجه آن‌ها به کمک ما نیاز ندارند. اما مسئله سوریه متفاوت است؛ شما می‌بینید که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها هربار چندین میلیارد دلار به اوکراین کمک می‌کنند.
مدیرعامل شرکت سایپا آذین گفت: شرکت سایپاآذین در 11 بهمن ماه سال جاری توانست با تولید 270 هزار ست صندلی از تولید سال 1400 عبور کند.
شرکت سایپا در واکنش به گزارش مهر در مورد ادامه زیان دهی این شرکت با وجود افزایش ۶۲ درصدی قیمت اعلام کرد که طی یک سال گذشته مجوز افزایش قیمت نگرفته و قیمت کارخانه ثابت بوده است.
بر اساس آمار، ظرف یک سال گذشته ۱۶۰ متخصص قلب مهاجرت کرده‌اند؛ در همین مدت ۳۰ هزار نفر از اعضای کادر درمان از دانشکده‌های علوم پزشکی درخواست good standing یا «نداشتنِ سوءپیشینه» داشته‌اند که مقصدشان عمان بوده است؛ همچنین ظرف چهار سال گذشته ۱۶ هزار پزشک عمومی از کشور مهاجرت کرده‌اند.
اگر تعهدات رعایت شود و فرصت طلبی در شرایط آلودگی سیاسی نداشته باشیم می توانیم در یک شرایط منطقی بیاییم مجوزی را دریافت کنیم و خواسته ای یا مخالفتی و یا اصلاحیه ای را دنبال کنیم
سخنگوی صنعت آب گفت: در دو سال آبی شرایط کم آبی را دنبال کردیم؛ رودخانه‌ها کاهش قابل توجهی حجم اب را داشتند و کم آبترین سال‌های آبی را داشتیم.
مرکز آمار آمار ایران اعلام کرد: در سال گذشته ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار تن انواع گوشت طیور در کشور عرضه شد که استان گلستان رتبه نخست عرضه گوشت مرغ به بازار را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ