رئیس اتحادیه صنفی لوازم یدکی گفت: تولیدکنندگان صنفی که از آنها تحت عنوان واحدهای زیرپله ای یاد می شود و ۱۳ درصد از بازار را در اختیار دارند شناسنامه دار می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران بیان داشت: در مرکز آموزش اتحادیه به دارندگان واحد‌های صنفی عرضه کننده پوشاک درس عفاف و حجاب داده می‌شود و حتی به آن‌ها گواهی حضور اعطا می‌شود.
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.
رئیس مجلس با اشاره به اینکه تولیدکنندگان مجاهدان عرصه جنگ اقتصادی هستند، گفت: اگر رابطه دولت‌ها با بخش خصوصی شفاف نشود، مشکلات حل نخواهد شد.
نشست تولیدکنندگان اسباب‌بازی با مدیران ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم با هدف بررسی ابعاد توسعه بازار صادراتی اسباب‌بازی‌های ایران‌ساخت برگزار شد.
تراکتورسازی کشور سال گذشته به دلیل قطعی برق نتوانست به تعهدات خود به ۴ هزار کشاورز برای تحویل تراکتور عمل کند.
ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت معاونت علمی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی صنایع حلال برای ورود به بازار جهانی و بین‌المللی صنایع حلال اعلام آمادگی کرد.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
طبق گزارش شامخ در اردیبهشت شرکت ها طی ماه‌های اخیر به علت عدم تخصیص ارز و نوسانات قیمتی به‌شدت در تأمین مواد اولیه مشکل داشتند در این ماه اکثراً ارز خود را از طریق بازار آزاد تامین کرده اند.
دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان جوجه یک‌روزه گفت: قیمت واقعی جوجه یک روزه از ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان بر اساس نژاد (سویه)، جنس و سن جوجه متفاوت است.
مروری بر اتفاقات بازار برنج در سالیان اخیر نشان می‌دهد که تصمیم گیری‌ها و سیاست گذاری‌های نادرست زیادی در این حوزه اتخاذ شده که به نابسامانی‌ها و افزایش قیمت آن دامن زده است.
معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به تجارب گذشته برخی افراد سودجو با استفاده از امکانات حداقلی به ایجاد واحدهای صنفی غیرمجاز اقدام می کنند.
تولید کنندگان ژاپنی ماشین آلات تولید نیمه رسانا و مواد مورد استفاده برای ساخت تراشه ها از تصمیم این دولت برای وضع محدودیت های صادراتی به چین آگاه نیستند.
جمعی از تولیدکنندگان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
جمعی از تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان روز دوشنبه با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: در بودجه سال آینده مالیات تولیدکنندگان را ۷ درصد کاهش داده ولی سعی کرده کسانی که عدم شفافیت دارند و فرار مالیاتی دارند را شناسایی کند.
عضو هیأت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان کودهای کشاورزی گفت: سرمایه گذاری مطلوبی برای تولید کودهای فسفاته در کشور صورت نگرفته و تأمین این کودها به واردات وابسته است.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی گفت که به دلیل افزایش قیمت قطعات لوازم خانگی، تقاضا در این صنف در سال‌های اخیر فقط ۱۰ درصد رشد داشته که افزایش چشمگیری نیست.
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: کشورهای همسایه، به ویژه عراق و افغانستان، مهم‌ترین بازارهای صادراتی لوازم خانگی است.
شرکت‌های آمریکایی برای تامین گاز داخلی با چالش روبرو شده‌اند و اخیرا به آنها گفته شده تا برای تامین گاز داخلی، صادرات به اروپا را کم کنند.
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه می‌گوید در هفته‌های گذشته با کاهش تقاضای جامعه برای خرید مرغ، فعالان این صنعت با ضرر و زیان گسترده مواجه شده‌اند.
تولیدکنندگان محصولات سلولزی و بهداشتی در دیدار با معاون دادستان کل کشور خواستار حذف قیمتگذاری دستوری از سوی دولت شدند و ادامه این روند را منجر به کاهش تولید و تعطیلی کارخانجات دانستند.
دستگیری ۲ سارق و کشف ۴ پرونده سرقت میلیاردی
دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ