سخنگوی وزارت خارجه گفت: اظهارات جدید مشاور امنیت ملی آمریکا مهر تائید دیگری بر مداخله و حمایت این کشور از اغتشاشات اخیر در ایران تحت پوشش شعارهای دفاع از حقوق بشر، زنان و زندانیان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رییس مجلس در توئیتی به اظهارات سخنگوی دولت واکنش نشان داد.
وزارت خارجه روسیه به اظهارات تحریک‌آمیز مشاور امنیت آمریکا در خصوص حمله به این کشور واکنش نشان داد.
افراد و بازیکنان مشهور در زندگی شخصی دردسر‌های زیادی را همراه خود دارند.
مشاور ارشد رهبر کره شمالی می‌گوید اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره این کشور، هیچ معنایی ندارند.
مشاور سیاسی فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان در اظهاراتی عجیب ضمن ابراز همدردی با رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را تروریستی خواند.
مشاور وزیر ارتباطات: پلتفرم‌های مسدودشده اگر دفاترشان در ایران تاسیس شود و تابع قوانین کشور مبتنی بر حفظ حقوق مردم باشند رفع فیلتر خواهند شد.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
رحمت الله بیگدلی؛ فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان و مشاور رئیسی درباره استقلال مالی زنان پاسخ داد و نوشت: ای کاش تاریخ اسلام را می خواندی!
مشاور قالیباف به اظهارات هاشمی گلپایگانی دبیر شورای امر به معروف واکنش نشان داد.
جان کربی، مشاور امنیت ملی آمریکا روز جمعه در اظهاراتی مدعی شد که ایران توپخانه و تانک برای روسیه به منظور استفاده در جنگ اوکراین ارسال کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن موضع خصمانه و تحریک آمیز مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اقدام مخرب اخیر علیه یک مرکز نظامی در اصفهان را مشکوک توصیف کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن موضع خصمانه و تحریک آمیز مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اقدام مخرب اخیر علیه یک مرکز نظامی در اصفهان را مشکوک توصیف کرد.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین پس از اظهاراتش درباره سرنگونی موشک روسیه و آوار شدن آن روی ساختمانی در شهر دنیپرو، استعفا کرد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات تقطیع شده سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
کنعانی تصریح کرد: افکار عمومی جهان برغم ریاکاری و دروغگویی مستمر مقامات دولت آمریکا، نسبت به تاریخ سیاه حقوق بشری این رژیم آگاهی کافی دارند و فریب لفاظی ها و نمایش های سیاسی آنها را نخواهند خورد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در اظهاراتی از تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه ایران استقبال کرد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در صفحه توییترش به اظهارات تهدیدآمیز رییس جمهور اوکراین علیه ایران در زمینه ادعای به کار رفتن پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین، واکنش نشان داد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در پیامی با اشاره به هشت سال جنگ ایران و عراق، از رویکرد مقامات کشورهای غربی نسبت به حقوق بشر در ایران انتقاد کرد.
وریا فوتبالیست است و من هم فوتبالیست بوده ام. آدمیزاد در نهایت در یک وجب جا می‌خوابد و باید حقایق را بگوید. وریا غفوری در زندگی فوتبالی اش یک قهرمانی لیگ برتری با استقلال دارد که همان را هم مدیون سردار آجرلو است.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهارات سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران که در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی درباره هولوکاست مطرح کرده بود، در صفحه توییترش اظهارات رییس‌جمهور ایران را تکان‌دهنده خواند.
سعید خوستی اظهارات دلاورزی را رد کرد و گفت ازدواجش با او به خواست الهه بود، اما پس از تلاش‌های بی‌نتیجه‌اش برای حل مشکلات عقیدتی او، الهه را طلاق داد.
سی‌ان‌ان مدعی شد که طبق اظهارات جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و تصاویر ماهواره‌ای ادعایی که منحصراً توسط CNN به دست آمده است، یک هیئت روسی از ژوئن حداقل دو بار از یک فرودگاه در مرکز ایران بازدید کرده تا پهپاد‌های دارای قابلیت حمل سلاح را بررسی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ