سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه‌نگاری آزاد و صادقانه، تاکید کرد: آقای وزیر؛ شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوودی در توییتی نوشت: پس از اتمام سخنان رهبری که مسیر خروج مسئولان به جهت خروج رهبری، مسدود شد، چندنفر خود را به دکتر روحانی⁩ رسانده و اقدام به توهین و فحاشی به ایشان کردند، اما واکنشی جز متانت و صبوری ندیدند. در همین حین جمع بیشتری خود را به ایشان رسانده و از وی حمایت کردند.
یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت. در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندرو‌های عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.
پیش از این وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی با ادعای نقض حقوق بشر در ایران به اجرای حکم سرکرده گروهک تروریستی حرکة‌النضال واکنش نشان داده بود.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره سخنان وزیر خارجه ایران گفت: برجام در دستور کار نیست.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره سخنان وزیر خارجه ایران گفت: برجام در دستور کار نیست.
رضا نصری، حقوقدان در واکنش به سخنان رئیسی درمورد دفتر ایران در لاهه نوشت: کدام هزینه؟ فقط دفتر حقوقی وزارت خارجه امریکا ۲۰۰ حقوقدان ارشد دارد.
استراتژیست برجسته آمریکایی در سخنانی به توافق ایران و عربستان سعودی در زمینه از سرگیری روابط دیپلماتیک که با میانجیگری چین انجام شد، واکنش نشان داد.
استراتژیست برجسته آمریکایی در سخنانی به توافق ایران و عربستان سعودی در زمینه از سرگیری روابط دیپلماتیک که با میانجیگری چین انجام شد، واکنش نشان داد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از نشست امروز شورای حکام به سوالات خبرنگاران درباره نتایج سفر اخیرش به ایران و مباحثات فنی انجام شده درباره اجرای توافق پادمانی میان ایران و آژانس پاسخ داد.
روزنامه ایران نسبت به بخشی از سخنان حسن روحانی در جمع روزنامه‌نگاران واکنش نشان داد.
زیدآبادی نوشت: حالا آمدیم و در باقیماندۀ زمستان، ابر‌های بارور آسمان ایران را در نوردیدند و سبب بارش کم‌سابقه‌ای از برف و باران در سراسر کشور شدند. در آن صورت، آیا امام جمعۀ کرج می‌پذیرد این بارش‌ها را باید به پای "وضعیت افتضاح حجاب" نوشت؟ اگر بپذیرد که باید مروّج کشف حجاب شود و اگر نپذیرد ادعای خود را در مورد پیوند بارش و حجاب نفی کرده است!
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل با ارسالی نامه‌ای به دبیرکل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل به سخنان جنگ طلبانه اخیر مقامات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
«ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز شنبه به سخنان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران مبنی بر اقدام ایران در ارسال پهپاد به صورت محدود به روسیه پیش از آغاز جنگ اوکراین واکنش نشان داد.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید طی یادداشتی در توییتر نسبت به اتفاقات اخیر ایران با اظهار نظری مغرضانه مدعی شده بود که رئیس جمهور ایران معترضان را با «مگس» مقایسه کرده است.
خسرو معتضد به اظهارات اخیر فرح دیبا درباره بازگشت به ایران و جانشینی نوه اش واکنش نشان داد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما از مدیرکل آژانس انتظار نداریم هیاهویی که ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کرده اند و بیش از ۲۰ سال است که این‌ها را دامن می‌زنند و دنبال می‌کنند، اهمیت بدهد و مزاحمت برای برنامه توسعه‌ای کشور ایجاد کند.
ثبت‌نام برای ورود به لیست یارانه‌ها محدود به گروه خاصی نیست و متقاضیان در کنار دو روزی که برای آنها به تناسب شماره آخر کد ملی تعیین شده، دو روز دیگر هم بدون محدودیت، امکان ثبت‌نام دارند، حتی قرار است فرصت دیگری هم برای کسانی که در این مهلت موفق نشدند تعیین شود، بنابراین در صورت نبود مشکلی در سامانه ثبت‌نام، فعلا فرصت برای آنها فراهم است.
مک‌دونالد، رستوران‌های روسیه را به اپراتور محلی می‌فروشد.
تیراندازی اشتباهی عروسی را به عزا تبدیل کرد!
در پی حرف‌های توهین آمیز حسن عباسی علیه فوتبالیست‌های ایرانی که بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی داشت، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران واکنش نشان داد و در حساب توییتر خود پاسخ این سخنران را داد.
نعمت الله ایزدی، آخرین سفیر ایران در شوروی و اولین سفیر ایران در روسیه، در واکنش به اظهارات جنجالی سفیر این کشور در تهران به جماران گفت: به نظرم یک دلیل که ایشان این نوع گویش را انتخاب می‌کند، بها دادن بیش از حد رسانه‌های ما به مطالب ایشان است. بالأخره ما باید برای این نوع مطالب حد و اندازه‌ای نگه داریم. چون ما آنجا کار کرده ایم و الآن دوستان ما آنجا کار می‌کنند. این سطح از دسترسی و حضور در رسانه‌ها را به راحتی ندارند و رسانه‌های آنجا این طور نیست که مثلا هر چیزی را سفیر ما بگوید بلافاصله منعکس و برجسته کنند؛ لذا به اعتقاد من اگر رسانه‌های ما دنبال حرف‌ها یا مصاحبه‌های اینچنین نروند، شاید ایشان یک مقدار بهتر خودش را جمع کند و مطالبش را سنجیده‌تر بگوید.
کوروش احمدی، تحلیلگر سیاست خارجی در تحلیل خود از اظهارات، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران مبنی بر اینکه «ما توانایی فنی ساخت بمب هسته‌ای را داریم، اما تصمیم به انجام چنین کاری نداریم»، می‌گوید که شاید هدف نشان دادن واکنشی به تحریکات ناموجه آمریکا و برخی کشور‌های عربی و رژیم اسرائیل و قضیه ائتلاف "دفاع هوایی علیه ایران" و مانند آن باشد. اما مسئله این است که وقتی می‌گوییم "توانایی ساخت سلاح هسته‌ای را داریم"، معنا و مفهومش این است که یک کشور "در آستانه ساخت بمب" هستیم. یعنی برای کسب توانایی‌های لازم با هدف ساخت سلاح هسته‌ای اقدام کرده و اسباب آن را فراهم کرده‌ایم.
سخنان تلخ و غم‌انگیز پدر فرهیخته و فهیم سینمای ایران و یکی از پایه گذران سینمای موج نو، استاد داریوش مهرجویی، دل هر ایرانی شیفته فرهنگ و هنر این سرزمین را بدرد می‌آورد! چه می‌کنید آقایان با سرمایه های گرانباری که مایه مباهات و افتخار ملت ما هستند! فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ آقایان سازمان سینمایی!؟»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ