"شکارچی" مانند پهپاد‌های CCA ایالات متحده، قادر به انجام عملیات شناسایی، فریب موشک‌های دشمن و حمله به مواضع دشمن خواهد بود. علاوه بر این، این پهپاد به موشک‌های مشابه Su-۵۷، از جمله موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح R-۷۷ M و X-۵۹ MK ۲ مجهز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عکاس حیات وحش با انتشار تصویری از یک تمساح در دهان یک جگوار نوشت: تمساح غذای مورد علاقه جگوار، طعمه آسانی نیست. حیله گری و قدرت برای موفقیت این شکارچی در شکار ضروری است. جگوار ستار حیات وحش پانتانال است.
سمندر‌های لرستانی در محیط خود شکارچی هستند. با این حال، شکارچیان طبیعی آن‌ها ناشناخته هستند. رنگ آمیزی متضاد این سمندر‌ها نشان می‌دهد که ترشحات پوستی ناخوشایند یا سمی دارند، دقیقا همانطور که در میان سایر اعضای خانواده سمندر‌ها رایج است؛ این موضوع شکارچیان را دلسرد می‌کند.
رضا شکاری پس از پشت سر گذاشتن چند سال دشوار و سخت بار دیگر نامش را به عنوان ستاره در فوتبال ایران مطرح کرده است.
عقاب جنگی از بزرگترین و قدرتمندترین شکارچیان قاره آفریقا است. طول بال این پرنده باشکوه تا ۲.۶ متر می‌رسد و با وزن ۶ کیلوگرم با پر‌های تیره و تاج متمایز قابل تشخیص است. پر‌های سفید شکم دیگر ویژگی متمایز این شکارچی بی‌نظیر است.
این فسیل، اولین فسیل یافت شده‌ای است که صحنه نبرد یک پستاندار و یک دایناسور را نشان می‌دهد.
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
طراحی اوخوتنیک بر اساس طرح تمام بال (بال‌دیس) است و شامل استفاده از مواد کامپوزیت و مواد جاذب رادار است که باعث می‌شود هواپیمای بدون سرنشین در هنگام پرواز کمتر دیده شود. وزن آن حدود ۲۰ تن و طول بال آن در حدود ۲۰ متر (۶۵ فوت) است.
مهاجم جدید طلایی‌پوشان اصفهانی با انتشار پستی اینستاگرامی ابراز امیدواری کرد روزهای خوبی در سپاهان داشته باشد.
بعد از بازنشستگی، سلطان به طور دائم در واحد ایمنی زمینی فرودگاه مشغول به کار شد. او هر روز صبح از کرج می‌آید فرودگاه، سرکارش. بعد از آماده کردن تفنگ‌ها و پوشیدن لباس هم با یکی از ماشین‌های فرودگاه به کل باند و محوطه اطراف آن سرکشی می‌کند تا اگر حیوانی روی باند باشد آن را از آنجا دور کند.
رضا شکاری بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان توافقش را سپاهان را تکذیب کرد.
با اینکه سال‌ها است دانشمندان از وجود کروکودیل‌های نارنجی باخبر شده‌اند، اما اطلاعات چندان زیادی درباره آن‌ها وجود ندارد. جالب‌تر اینکه تا دو سال پس از کشف شدنشان، کسی نفهمید که آن‌ها نارنجی هستند!
در جدیدترین کشف باستان‌شناسان، فسیلی که نشان دهنده گونه‌ای جدید از نسل دایناسو‌رهای گوشت‌خوار که به بزرگی یک اتوبوس، در قسمت شرقی کشور اسپانیا یافت شده است.
دانشمندان در چین به شکل تصادفی با فسیل یک عقرب دریایی نادر باستانی برخورد کردند. این کشف، این پتانسیل را دارد که نور جدیدی بر روی گروه پهن‌بال‌سانان منقرض شده بیاندازد.
از کشنده‌ترین عنکبوت‌ها (یا حداقل آن‌هایی که اغلب به عنوان عامل مرگ یا آسیب جدی به انسان‌ها شناخته می‌شوند) می‌توان به عنکبوت‌های تارقیفی (Atrax)، عنکبوت‌های پشت قرمز و بیوه سیاه (از خانواده Latrodectus)، عنکبوت‌های سرگردان موز (Phoneutria) و عنکبوت‌های منزوی (Loxosceles) اشاره کرد.
لیونل مسی، اسطوره فوتبال جهان و سفیر گردشگری عربستان سعودی، این بار با خانواده‌اش دوباره به عربستان بازگشته است تا فرهنگ منحصربه‌فرد این کشور را تجربه کند. سفر مسی به عربستان مملو از فعالیت‌های هیجان‌انگیز بوده است. لیونل مسی با خانواده‌اش از اسب‌های اصیل عرب بازدید یک شاهین سفید را روی دستش قرار داد. شاهین‌ها یک پرنده شکاری بسیار مورد علاقه سعودی‌ها هستند و شکار با آن‌ها بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ بادیه نشینان عربستان برای هزاران سال بوده است.
آناکوندای سبز مانند همه مار‌ها شکارچی است که منقبض کننده‌ای غیر سمی از خانواده بوآ است. آن‌ها قربانی خود را با دندان‌های قدرتمند خود می‌گیرند، با بدن قدرتمند خود خفه می‌کنند و سپس آن را به طور کامل می‌بلعند.
زنی در فلوریدا متوجه شد تمساحی با جثه‌ای بزرگ و طول ۲.۵ متری با خیال راحت در استخر خانه غوطه‌ورست. او بلافاصله با کلانتری محل تماس گرفت و کلانتر هم با فرستادن معاون خود به همراه یک شکارچی حرفه‌ای تمساح به خانه زن، تمساح را از استخر بیرون آورد.
در طول دوره پرمین پسین، کمی بیش از ۲۵۰ میلیون سال پیش، آفریقای جنوبی خانه تمنواسپوندیل‌های راینسوشید، دوزیستان شکارچی بزرگ با بدن‌هایی شبیه به کروکودیل‌ها یا سمندر‌های بزرگ بود. این حیوانات منقرض شده عمدتاً از بقایای اسکلتی به جا مانده از آن‌ها شناخته می‌شوند، اما در این مطالعه، محققان مجموعه‌ای استثنایی از فسیل‌ها را ردیابی و توصیف می‌کنند که بینشی در مورد چگونگی حرکت این حیوانات در محیط خود ارائه می‌دهد.
این جانور با ۹۰ کیلوگرم وزن، دارای چشمانی کاملا درشت و گشاده (همانند گاو) بود، که در مقایسه با کاسه چشم‌های گربه‌سانان که رو به جلو است، تفاوت چشمگیری داشت. جای‌گیری عجیب چشمها، به او کمک می‌کرد که دید استریوسکوپی (سه بعدی) داشته باشد.
نمایش وینگر- مهاجم گل‌گهر کاری کرد تا سرمربی تیم ملی او را دعوت کند.
رضا شکاری در مصاف با نفت مسجد سلیمان موفق به ثبت یک گل و ارسال دو پاس گل شد.
رضا شکاری موفق شد در دیدار برگشت مقابل تراکتور هم گلزنی کند.
شاید مارماهیِ پلیکانی فک بسیار بزرگی داشته باشد، اما پوست فراسیاه آن تضمین پنهان شدنش در اعماق اقیانوس است.
بچه بابون بر اساس غریزه به پیکر مادر چسبیده، در حالی که شکارچی بابون مادر را کشته و بچه را نیز با خود می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ