مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در عملیاتی ضربتی ۲ نفر از مخلان نظم و امنیت در مشهد دستگیر و یک اسحله شکاری غیرمجاز از آنها کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوش- دادستان شوش گفت: در پی قتل ۲ نفر با اسلحه گرم در شهر حر، دستور قضائی برای دستگیری متهم صادر و پس از یک ساعت دستگیر و اسلحه به‌کار رفته در قتل کشف و ضبط شد.
ماهشهر - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در راستای مقابله با مفاسد اداری، ۲ نفر دیگر از کارکنان شهرداری ماهشهر در رابطه با پرونده زمین‌خواری بازداشت شدند.
باغملک - فرماندار باغملک گفت: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان وخیم است.
بامداد شنبه ۲ نفر از عاملان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی شیراز به دار مجازات آویخته شدند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون ۲۹ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی، دچار مسمومیت شدند که ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.
سه حادثه صاعقه‌زدگی در ایلام کمتر از یک ساعت باعث مرگ ۲ نفر شد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری ۲ نفر به اتهام تبلیغ سایت های شرط بندی در در فضای مجازی خبر داد.
صبح روز ۱۹ اسفندماه عوامل گشت شهرستان گلشن از توابع سیستان و بلوچستان حین اجرای مأموریت امنیت نماز جمعه و تامین امنیت مردم در حاشیه شهر مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار می‌گیرند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه دو نفر در برف ییلاق‌های مهدی.شهر مصدوم شدند، گفت: امدادرسانی به خودروهای گرفتار برف در محورهای استان سمنان ادامه دارد.
اهواز- سرپرست پلیس آگاهی خوزستان از قتل ۲ نفر از اعضای یک خانواده و خودکشی ضارب در شهرستان اهواز خبر داد.
اهواز- مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مسمومیت ۲ نفر در شهرستان شوش بر اثر مسمومیت گاز خبر داد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت ۲ نفر از معاونان شرکت آب و فاضلاب خوزستان به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب خبر داد.
جعفری چگنی می‌گوید: در روز‌های قبل ۲ نفر از مجریان و ناظران شرکت آب و فاضلاب خوزستان بازداشت شدند و پرونده آن‌ها درحال رسیدگی است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت ۲ نفر از ناظران و مجریان اجرای شبکه فاضلاب اهواز خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از دو حادثه رانندگی و یک مورد سقوط از ارتفاع در روز جمعه خبر داد و گفت: در این حوادث متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند.
دادستان تهران گفت: ۲ نفر در رابطه با انبار داروهای قاچاق و غیر مجاز و همچنین انبارکردن کالای ضروری سرم که این روزها نیاز اساسی مردم است، بازداشت شده‌اند.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری ۲ نفر از مرتبطان مؤثر در ترور بسیجی شهید «رضا داستانی» قبل از اقدام به خروج از کشور توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری ۲ نفر از مرتبطان مؤثر در ترور بسیجی شهید «رضا داستانی» قبل از اقدام به خروج از کشور توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه خبر داد.
رشت- فرماندهان انتظامی شهرستان های صومعه سرا و ماسال از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند و کشف جسد نیمه سوخته یک مرد ۶۷ ساله در این شهرستان ها خبر دادند.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حال ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی شهرستان ایذه وخیم است.
اهواز - معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان از وخیم بودن حال ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی ایذه خبر داد.
هویت جانباختگان این آشوب آزاد راهی و خیابانی در دست بررسی است.
رئیس بیمارستان کنگان گفت: سه تن از همکاران زحمت کش ما شامل کارشناس مامایی، کمک بهیار و راننده آمبولانس در پی انجام یک مأموریت شبانه اعزام یک مادر باردار پر خطر به مرکز استان، متأسفانه در راه بازگشت، دچار سانحه تصادف می‌شوند و دو تن از آنان جان خود را از دست می‌دهند.
شیراز - آتش سوزی کارخانه کاغذ سازی فارس تاکنون ۲ مصدوم به همراه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ