سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان، گفت: در دومین روز فروردین ماه سال جاری از شکارچیان غیرمجاز منطقه تپال شاهرود دو اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک متهم و کشف ۲ قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه وینچستر خبر داد.
یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.
کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن اعلام انهدام چهارمین باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب این استان طی چهارماه گذشته گفت: در این مدت ۲ عنصر ضدامنیتی شرق کشور بازداشت شدند.
سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: خبری مبنی بر درگیری ۲ نفر در محله تهرانسر تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد با تخریب خودرو اقدام به قدرت نمایی می‌کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند ، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
تصاویری تفنگ نبرد مصاف ۲ در دستان سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را ببینید.
پردیس- سرپرست فرماندهی انتظامی پردیس از دستگیری دو قاتل متواری در پردیس خبر داد و گفت: با تلاش پلیس دو قبضه سلاح سرد که آلات قتل بودند نیز در محل حادثه کشف شد.
ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری عامل تیراندازی در روستای بیدگنه این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران از کشف ۲ قبضه کلت جنگی و ۵ عدد فشنگ خبر داد و گفت: متهم پس از تهیه سلاح از مرزهای شمال شرق کشور قصد فروش اسلحه در تهران را داشت که دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مرد جوان که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری شماری از شهروندان در محدوده غرب تهران کرده بودند، خبر داد.
یک منبع امنیتی سوری از هلاکت دو تن از خطرناک‌ترین فرماندهان سازمان تروریستی داعش در شهر درعا در جنوب سوریه و کشف سلاح ساخت رژیم صهیونیستی از آنها خبر داد.
یک منبع امنیتی سوری از هلاکت دو تن از خطرناک‌ترین فرماندهان سازمان تروریستی داعش در شهر درعا در جنوب سوریه و کشف سلاح اسرائیلی از آنها خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد از اتباع کشور همسایه که از مسافران با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.
پایتخت عراق امروز صحنه نزاعی بود که در آن از سلاح مرگبار استفاده شد و دو قربانی برجای گذاشت.
ری- سرپرست فرماندهی انتظامی ری از درگیری دو جوان در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از جوان ها بر اثر سلاح سرد کشته شد.
دادستان تهران گفت: قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست ۲ زورگیر به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد صادر شد.
سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر می‌باشد و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.
فرمانده انتظامی خاش از کشته شدن ۲ نفر و کشف یک قبضه سلاح جنگی طی درگیری مسلحانه اشرار مسلح در این شهرستان، خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشته شدن دو نفر و کشف یک قبضه سلاح جنگی طی درگیری مسلحانه اشرار مسلح در این شهرستان، خبر داد.
رهبر انقلاب فرمودند: برجام ۲ یعنی ایران باید از منطقه به کلی خارج شود و برجام ۳ یعنی ایران باید متعهد شود که هیچ سلاح راهبردی مهمی تولید نکند.
رسانه ها از وقوع یک حمله با سلاح سرد در انگلیس و کشته شدن ۲ نفر در این حادثه خبر می دهند.
محموله کلت‌های کمری بسیار کوچک که مخصوص ترور و پروژه‌ کشته‌سازی است توسط مرزبانی فراجا کشف و ضبط شد.
رسانه های آمریکایی از چاقوکشی و حمله با سلاح سرد در شهر «لاس وگاس» این کشور که دست کم دو کشته به همراه داشته است، خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ