تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر یکی از پرافتخارترین تیم های دنیا عنوان قهرمانی رقابتهای جام بین قاره ای را به خود اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با شکست اردن به فینال مسابقات کاپ آسیا دویژن B راه یافت.
تیم ملی تکواندو ایران تنها با حضور سه تکواندوکار راهی فینال رقابت‌های یونیورسیاد شد.
شاهکار شاگردان مقانلو در یونیورسیاد تنها با ۳ تکواندوکار
شاهکار تاریخی ایران با صعود به دسته ۲ تنیس دیویس
توضیحات قربان زاده رئیس سازمان خصوصی را در خصوص قرارداد شرکت همراه اول با باشگاه استقلال را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گل آکروباتیک کاپیتان تیم ملی هنوز هم به عنوان یکی از گل‌های زیبای لیگ برتر انگلستان مورد بحث قرار می‌گیرد.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی برابر تیم آرژانتین به دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان صعود کرد تا برای بالا بردن جام قهرمانی به مصاف ایتالیا برود.
تایلند به مقام قهرمانی چلنج‌ کاپ آسیا در فصل ۲۰۲۳ رسید.
شاهرود- هویت ملی، احساس تعلق فرد به یک دولت یا یک ملت است، یک حس مشترک مردمی و این همان موضوعی است که درباره «شاهوار» هم صدق می کند.
تیم ملی آرژانتین از سد میزبان مسابقات فرانسه گذشت.
کماندار تیم ملی کشورمان با عبور از حریفان خود در مسابقات کاپ آسیا راهی فینال شد.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران با یک نمایش خوب قهرمان المپیک را در جام‌جهانی مادرید شکست داد.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه شاهوار ثبت ملی شده و لذا هیچ تعرضی در آن نمی‌توان انجام داد، گفت: دست اندازی و تخریب در شاهوار از این پس تخلف از نص صریح قانون است.
این تصاویر نشان‌دهنده این است که این تکنولوژی که برای بازسازی تصاویر از طریق خواندن فعالیت‌های ضبط شده مغز انسان طراحی شده، کامل و بی عیب و نقص نیست. البته تیمی از محققان دانشگاه استنفورد، دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه چینی هنگ‌کنگ توانسته‌اند تا به خلق چنین شاهکاری نزدیکتر شوند.
شاهرود- با اهدای لوح تقدیر سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری مهر استان سمنان در جشن سالروز ثبت ملی شاهوار، مورد تقدیر قرار گرفتند.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران اعلام کرد که سابریست‌های ایران وسایل خود را در نخستین روز جام جهانی ایتالیا در اختیار نداشتند و همین موضوع باعث شد که روی تمرکزشان تاثیر بگذارد و بازی‌های خود را از دست بدهند.
«سد چم‌شیر» که آن را «گتوند ۲» نیز نامیده‌اند، روی سازند نمکی گچساران ساخته شده؛ همان سازندی که «سد گتوند» در شمال خوزستان را از «شاهکار ملی» به «فاجعه ملی» تبدیل کرد. این‌بار نگرانی از شور شدن رودخانه زهره و شوره‌زار شدن شرق خوزستان است.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا تاریخ‌سازی کرد و سه مدال طلای ارزشمند را برای تیم ملی زنان ایران کسب کرد.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی تیم سوم المپیک را شکست داد.
مسجد جامع عباسی که از آن با عنوان مسجد امام نیز یاد می‌کنند، شاهکار معماری، کاشی‌کاری و نجاری قرن یازدهم هجری است که بسیاری این اثر را چکیده یک‌هزار سال تلاش هنری برای مسجدسازی در ایران می‌دانند. مسجد امام اصفهان، ۱۵ دی ماه ۱۳۱۰ به‌شماره ۱۰۷ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد و همراه با میدان نقش‌جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.
پرونده سیزدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در حالی با نایب قهرمانی تیم های ملی کشورمان بسته شد که پسران با تیمی نصف و نیمه موفق به انجام این کار بزرگ شدند.
پرونده سیزدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در حالی با نایب قهرمانی تیم های ملی کشورمان بسته شد که پسران با تیمی نصف و نیمه موفق به انجام این کار بزرگ شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ