سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها دوست دارند ما را به حاشیه ببرند. بارها با بازیکنان صحبت کردم. مهم این است تمرکز خودمان را حفظ کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی عقیلی می‌گوید مشتاقانه در انتظار تقابل تیم ملی ایران و قطر خواهد بود و شک ندارد شاگردان قلعه‌نویی برابر کی‌روش پیروز می‌شوند.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: کسی در این موضوع شک ندارد ولی راه‌های رسیدن به آن باید کاملا علمی، منطقی، شرعی وعقلی باشد. نمی‌شود که هر کسی بدون توجه به شرایط شرعی و عرفی و الزامات، به امر به معروف و نهی از منکر بپردازد؛ یکی با چوب دستی و دیگری با سطل ماست و آن یکی با باتوم.
توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، می‌گوید با اینکه به کیفیت سادیو مانه شک ندارد، ولی معتقد است او در بایرن مشکلاتی دارد و نتوانسته با تغییر باشگاهش کنار بیاید.
به نظر می رسد در تمدید قرارداد ژاوی با بارسلونا هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.
کارشناس فوتبال ایران تقابل پرسپولیس و سپاهان گفت: شک ندارم مورایس دنبال گلزنی حداقلی و سپس مراقبت از گل خواهد بود. آقای گل محمدی هم تاکتیک بازی مالکانه را باز هم پیاده خواهد کرد.
بدون شک جاروبرقی برای تمیز کردن فضا‌ها و خانه‌های بزرگ که می‌خواهید آن‌ها را به سرعت تمیز کنید، مناسب‌تر است و برای تمیز کردن سرامیک، موکت، فرش، پاگرد و …. هم کاربرد‌هایی دارد. جاروبرقی محدودیت زمانی هم ندارد و می‌توانید به صورت طولانی مدت از ان استفاده کنید. این محدودیت زمانی در جارو شارژی وجود دارد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که باور کردن حرف های سرمربی سرخپوشان سخت است گفت: وقتی تصمیمات عجیب داور را می‌ببینیم به شک می‌افتیم که حرف‌های یحیی درست است.
«به نظر من درآمد‌های مالیاتی تا حدود زیادی تحقق پیدا خواهد کرد، اما شک ندارم که درآمد‌های نفتی و درآمد‌های حاصل از واگذاری اموال، آنطور که دولت پیش‌بینی کرده است، محقق نخواهد شد. به همین دلیل من تاکید دارم که بهتر است نمایندگان مجلس، یک سری هزینه‌های جاری دولت را کاهش دهند.»
لیونل اسکالونی دیگر تردیدی ندارد که لئو مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است و گفت که تلاش خواهد کرد او در جام جهانی 2026 نیز به میدان برود.
علی سلاجقه، رییس سازمان محیط زیست گفت: شک ندارم که مشکل آلودگی هوای تهران از سوخت خودروهاست.
علی سلاجقه، رییس سازمان محیط زیست گفت: شک ندارم که مشکل آلودگی هوای تهران از سوخت خودروهاست.
پپ گواردیولا با ستایش از لیونل مسی که اخیرا جام جهانی را بالای سر برد می‌گوید هیچکس شک ندارد که مسی بزرگترین فوتبالیست تاریخ است.
مخالفان، کارنامه پرحاشیه بذرپاش را پیش می‌کشند؛ آن‌ها معتقدند با شک و شبهه‌هایی که در خصوص مدرک او وجود دارد انتخاب بذرپاش به خصوص حالا که کشور شرایط پرالتهابی را از سرگذرانده به ناامیدی‌ها از اصلاح دولت دامن می‌زند. مخالفان همچنین عنوان می‌کنند که رزومه‌ی پذرپاش هیچ قرابتی با پستی که قرار است عهده دارش شود ندارد.
بدون شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ امسال محمد محبی بوده. بازیکنی که از لیست تیم ملی خط خورده و شانسی برای سفر به قطر ندارد.
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان، با بیان اینکه متاسفانه همیشه خط خورده‌ها از تیم ملی خود را محق می‌دانند، گفت: اگر قرار بود حقی از کسی ضایع شود شک نکنید که من سرمربی تیم ملی نمی‌ماندم.
کاستاس سیمیکاس، مدافع یونانی لیورپول، تاکید کرد این تیم دوباره به قدرت همیشگی تبدیل خواهد داشت.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، مطمئن است عملکرد این تیم به زودی متحول خواهد شد.
فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ، اطمینان دارد این تیم دوباره فاتح بوندسلیگا خواهد شد.
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد تمام مشکلات مربوط به داوری در فوتبال ایران با VAR برطرف خواهد شد.
روبرتو پیازا، سرمربی تیم ملی والیبال هلند تأکید کرد که تیمش کار دشوار مقابل ایران پیش رو خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال هلند می گوید مسابقات قهرمانی جهان فرمول دیوانه کننده ای دارد و پیش بینی آن کار سختی است.
نیمار بدون شک بهترین بازیکن پی اس جی در شروع فصل بوده ولی ژروم روتن، کارشناس فرانسوی، امیدی به ادامه این درخشش ندارد.
فارس بزرگترین شرکت بورس تهران است. پس از فارس، فولاد بیشترین ارزش بازاری را دارد و فملی در رتبه سوم قرار دارد.
شنیدم که بالاخره تصمیم گرفتی مردانه به مصاف کرونا بروی و روی‌درروی با او پنجه درافکنی. شک ندارم که پیروز خواهی شد. به محض اینکه عرق جبینت خشک شد تلفن بکن تا صدایت را بشنوم. دست و بازویت نیرومند باد و زانوانت استوار. هر صبح و شام برایت و ان یکاد می‌خوانم. دعات می‌کنم و بی‌صبرانه منتظر خبرهای خوشم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ