مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید این تیم آماده آغاز مسابقات لیگ بیست و سوم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: مشکلاتی وجود دارد ولی باید به‌گونه‌ای فکر کنیم که این موضوعات زیاد روی تمرکزمان تاثیر نگذارد.
ارلینگ هالند در آستانه فینال لیگ قهرمانان گفت اینتر تیم بسیار خوبی است و می‌خواهند فصل شگفت‌انگیزشان را با پیروزی برابر اینتر به بهترین شکل تمام کنند.
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه با اتفاقاتی که در طول فصل برای ما افتاد نتوانستیم لیگ را با قهرمانی به پایان برسانیم گفت: تمام تمرکزمان بر روی جام حذفی است.
ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
سرپرست و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه تمام تمرکزم را برای حل مشکلات استقلال گذاشته ام گفت: فقط ۴ روز فرصت داریم که بتوانیم مشکلات تیم را برطرف کنیم.
امام همانطور که از سویی فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ یعنی در عین حال که تمام تمرکز خود را گذاشته بودند روی رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن، غاصب بودن، متجاوز و قاتل و جنایتکار بودن آن؛ اما از طرفی هم معتقد بودند خود انقلاب بایستی در یک جوشش عمومی با این پدیده برخورد کرد.
سرمربی جدید نساجی گفت از وقتی که به ایران آمده، در تلاش بوده تا طرز فکر شاگردانش را تغییر دهد.
آقای گل کرمانی‌ها از انگیزه‌اش برای باز کردن دروازه پرسپوليس در دیدار فردا می‌گوید.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا یک بازی هجومی را برابر استقلال انجام بدهیم گفت: تمام تمرکزمان برد برابر استقلال است.
مهاجم جوان پرسپولیس بار دیگر در شرایط ایده‌آل فنی و روحی قرار گرفته تا در دیدارهای اخیر نمایش موفقی از خود در ترکیب سرخپوشان به جا بگذارد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در واکنش به شایعه حضورش در رئال مادرید می‌گوید که تمام تمرکزش روی کاری است که مشغول آن است.
جواد نکونام می‌گوید بازیکنان فولاد از نظر روحی و روانی کاملا آماده تقابل با الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
مربی آلومینیوم اراک گفت بازیکنان این تیم به این شخصیت رسیده اند که می توانند خودشان را در بالای جدول تثبیت کنند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است با توجه به قهرمانی این تیم در رقابتهای جهانی بلغارستان، تمامی توجه و تمرکز مدعیان به عملکرد تیم ما در جهانی امسال خواهد بود.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است با توجه به قهرمانی این تیم در رقابتهای جهانی بلغارستان، تمامی توجه و تمرکز مدعیان به عملکرد تیم ما در جهانی امسال خواهد بود.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: همه تلاش ما حفظ تمرکز در تمام لحظات بازی بود و موفق شدیم به این شکل، حریف خود را شکست دهیم.
مدیرعامل مس رفسنجان می گوید که میزان بدهی های این باشگاه تا چندی پیش، شفاف نبوده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان نوشت: "در همین حال با تمام تمرکزمان می‌خواهیم تصمیم فیفا را در قبال پست تو به عنوان عضو گروه تحقیقات جام جهانی ببینیم چرا که انتظار داریم تو قبل از اینکه به کمپ ما بیایی، از این سمت استعفا کنی."
تایلر آدامز، ستاره تیم ملی آمریکا، می‌گوید این تیم دیگر فقط باید به بازی برابر ایران فکر کند.
دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، می گوید که برای رقم زدن یک جام جهانی خوب پیروزی در اولین بازی اهمیت زیادی دارد.
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم و تمام تمرکزمان روی بازی با انگلیس است تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
شادی گل یک مساله شخصی است و تمام تمرکز ما روی این است تا در بازی نخست بهترین عملکرد را داشته باشیم.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: «تمام تمرکز و باور بایدن و تیم او این است که ایران را پای میز برجام بکشاند تا از این طریق از ایران امتیاز بگیرد. آن‌ها از این طریق می‌خواهند دوباره منطقه را به دست بگیرند؛ چرا که تنها از این طریق است که می‌توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند و نفت ارزان به دست آورند».
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ