اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس و مرتضی پورعلی گنجی ستاره ملی پوش این تیم امروز به دیدار علی دایی رفتند
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
در ملاقات مدیرکل امور مناطق وزارت امور خارجه نروژ با علی باقری درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله اوضاع افغانستان و فلسطین بحث و تبادل نظر شد.
شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیداری تدارکاتی به مصاف سایپا خواهند رفت.
تیم ملی فوتبال ایران روز هشتم فروردین در دیداری تدارکاتی به مصاف کنیا می رود.
مدافع سابق تیم ملی سوئیس و باشگاه‌های آرسنال و میلان در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فوتبال جهان با علی دایی دیدار و گفتگو کرد.
مدافع سابق تیم ملی سوئیس و باشگاه‌های آرسنال و میلان در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فوتبال جهان با علی دایی دیدار و گفتگو کرد.
سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که در پاریس حضور دارد با رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال دیدار کرد.
صحبت‌های علی اصغر مدیرروستا در حاشیه دیدار دوستانه بین پیشکسوتان تیم ملی و منتخبان هما
گروهی از شخصیت‌های برجسته، بزرگان و شایستگان آذری‌زبان (عموما) و شخصیت‌های بزرگوار از استان اردبیل به دیدار علی دایی رفتند و از او دلجویی کردند.
در حضور بهتاش فریبا و علی دایی، این فرهاد کاظمی بود که با فریاد‌های کنار زمین ستاره‌های داخل زمین را هدایت کرد.
حضور علی دایی در دیدار دو تیم رسانه و پیشکسوتان فوتبال جهت کمک به مردم زلزله زده خوی
فرزانه فصیحی دختر سرعتی دوومیدانی ایران چند روز پیش در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا به مدال خوشرنگ طلا رسید تا تنها چهره ورزش ایران در این رقابت‌ها باشد که دستش به مدال می‌رسد.
در شرایطی که قرار بود علی دایی با کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال دیداری داشته باشد، این اتفاق در نهایت عملی نشد.
در شرایطی که قرار بود علی دایی با کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال دیداری داشته باشد، این اتفاق در نهایت عملی نشد.
پورتو در دیدار برابر فامالیسائو با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کرد که گل چهارم پورتو را در این بازی مهدی طارمی به ثمر رساند.
پورتو در دیدار برابر فامالیسائو با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کرد که گل چهارم پورتو را در این بازی مهدی طارمی به ثمر رساند.
شهریار مغانلو گلی را که در دیدار برابر مس به ثمر رساند به علی دایی تقدیم کرد.
رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دیدار علی سلاجقه با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر کذب محض است.
رفتار اخیر علی دایی با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی روبه‌رو شده و افراد زیادی از اینکه او ترجیح داده بر موضع خود ثابت‌قدم بماند، تشکر کرده‌اند. این موضوع در شرایطی رقم خورده که هم‌زمان، انتقاد‌ها از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که به دیدار رئیس‌جمهور رفته‌اند، ادامه دارد. بازیکنان ایران، پیش از سفر به قطر، به دیدار ابراهیم رئیسی رفتند و عکس‌های منتشر‌شده از تعدادی از این بازیکنان به‌ویژه روزبه چشمی و علیرضا بیرانوند مورد انتقاد قرار گرفته است
تیم ملی پیش از اعزام به آلمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ توسط محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور وقت بدرقه شد.
پاس گلی که کی‌روش استنلی برای رضا شکاری ارسال کرد، شباهت زیادی به پاس علی دایی در دیدار برابر استرالیا داشت.
علی پروین در دیدار با دراگان اسکوچیچ گفت: شما نتایج خوبی با تیم ملی ما گرفته اید که من از شما تشکر میکنم و قطعا با تیم خوبی که دارید می‌توانید نتایج خوبی در جام جهانی بگیرید.
هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران امروز به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جهت ادامه مذاکرات رفع تحریم وارد وین پایتخت اتریش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ