تیم ملی پیش از اعزام به آلمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ توسط محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور وقت بدرقه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس و مرتضی پورعلی گنجی ستاره ملی پوش این تیم امروز به دیدار علی دایی رفتند
علی خطیر که از صبح یکشنبه کارش را در استقلال آغاز کرده، امروز دیدار گرمی با سرمربی و بازیکنان تیم داشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
ایگور لویتین دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه، یک‌شنبه ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با حضور در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.
9 نفره شدن فولاد خوزستان دیدار یک هشتم جام حذفی بین دو تیم گل گهر سیرجان و فولاد را جنجالی کرده است.
علی علیزاده پس از دیدار برابر ملوان و مصدومیتی که گریبانش را گرفت، تا شروع رقابت‌های لیگ برتر در سال آینده نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.
در حضور بهتاش فریبا و علی دایی، این فرهاد کاظمی بود که با فریاد‌های کنار زمین ستاره‌های داخل زمین را هدایت کرد.
فرزانه فصیحی دختر سرعتی دوومیدانی ایران چند روز پیش در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا به مدال خوشرنگ طلا رسید تا تنها چهره ورزش ایران در این رقابت‌ها باشد که دستش به مدال می‌رسد.
در رقابت‌های لیگ پرتغال، علی علیپور در دیدار ژیل ویسنته و کاساپیا یک پاس گل به ثبت رساند.
AFC به دیدار نوستالژی پرسپولیس و بایرن مونیخ پرداخت.
شهریار مغانلو گلی را که در دیدار برابر مس به ثمر رساند به علی دایی تقدیم کرد.
واکنش رسانه ها به ملاقات علی کریمی با رئیس جمهور آلمان همچنان ادامه دارد.
علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی ایران به دیدار رییس‌جمهور آلمان رفت.
علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی ایران به دیدار رییس‌جمهور آلمان رفت.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
توپ دیدار خاطره‌انگیز میان آرژانتین و انگلیس که با گل به‌یادماندنی و نمادین دیگو آرماندو مارادونا فوق ستاره فقید آلبی سلسته همراه شد، در اختیار علی بن‌ناصر داور تونسی آن دیدار بوده است.
علی رغم پیروزی دختران والیبالیست پیکان در برابر ذوب آهن، در پایان ای دیدار حساس، نیلوفر رشیدی از عملکرد شاگردانش در این مسابقه انتقاد کرد. (عکس یک)
دیدار هفته گذشته نیان الکترونیک مشهد و ایفا سرام اردکان محل تقابل جالب سید محمد موسوی و علی اصغر مجرد بود.
علی کریمی در سفر اخیر خود به کشور امارات با مهرداد پولادی، ستاره سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دیدار کرد.
علی شجاعی هافبک تیم نساجی از ناحیه صورت در دیدار مقابل پیکان آسیب دید.
هافبک ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم برای دیدار با گیرسون اسپور قرار نگرفته است.
علی سوادکوهی نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی در دیدار نیمه نهایی مقابل عمروف از آذربایجان قرار گرفت با برتری ۷ بر صفر راهی دیدار فینال این بازی‌ها شد.
علی کریمی هافبک ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه امروز به طور رسمی به میادین فوتبال برمی گردد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۹۴۳ بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۰ هزار و ۹۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ