در شرایطی که قرار بود علی دایی با کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال دیداری داشته باشد، این اتفاق در نهایت عملی نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و تراکتور با تایید انتقال یک هوادار تراکتور به بیمارستان، برخورد نارنجک با او را تکذیب کردند.
عباس جدیدی ابتدای جلسه نسبت به یک بند اساسنامه انتخاباتی در خصوص چگونگی انصراف کاندیدا اعتراض کرد و در ادامه نسبت به اینکه چرا به عنوان اولین کاندیدا باید صحبت کند، معترض شد.
تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض کریم بنزما در دقایق پایانی دیدار شب گذشته مقابل چلسی باعث دلخوری این ستاره فرانسوی شد.
در سطحی کلان‌تر، احیای محافظه‌کاران، می‌تواند دوران نزدیک به دو دهه میدان‌داری نهاد‌های شبه‌نظامی و امنیتی در جناح راست را پایان دهد و رهبری سیاست در این جناح را به سیاستمداران بازگرداند. همان رویایی که ناطق‌نوری در سال ۱۳۸۴ داشت؛ اما از دل آن کابوسی، چون احمدی‌نژاد درآمد. اگر خواب کوتاه مهدی کروبی در آن بامداد تاریخ‌ساز سال ۱۳۸۴ صحنه انتخابات را دیگرگونه کرد؛ شاید پایان دوران خواب ناطق‌نوری در سال ۱۴۰۲، صحنه سیاست در ایران را تغییر دهد.
مهدی طارمی در دیدار شب گذشته تیمش غائب بود.
مدیرعامل تراکتور نسبت به انتخاب داور تهرانی برای دیدار این تیم مقابل استقلال انتقاد کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت تا هفته‌ها پاسخگو بوده که چرا با الناز رکابی دیدار داشته است.
در دیدار اول نساجی در جام حذفی ایوب کلانتری در حضور کاپیتان های دیگر نساجی بازوبند را بر بازو بست. بازیکنان نساجی در این دیدار ایوب را به عنوان رهبر، مقابل تیم شهر تولدش انتخاب کردند.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
عملکرد عبدالرزاق حمدالله، در دیدار تیم ملی مراکش مقابل فرانسه، واکنش‌های متفاوتی را از سوی هواداران مراکش به دنبال داشت.
تهران این بار قرار است در شرایطی برگزار شود که هر دو تیم حدود دو ماه در هیچ دیدار رسمی به میدان نرفتند.
شیمون مارسینیاک، داور دیدار امشب آرژانتین و استرالیا، داوری است که آرژانتینی‌ها از او خاطره خوبی ندارند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری دیدار استقلال و نساجی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.
هواداران نیس از کاسپر اشمایکل عصبانی هستند و در دیدار دیشب این تیم مقابل نانت دروازه‌بان دانمارکی را هو و به جای او سنگربان دوم تیم‌شان را تشویق کردند.
اعلام یک پنالتی به سود ناپولی در نیمه اول دیدار امشب این تیم مقابل رم و سپس تغییر نظر داور بعد از بررسی VAR با اعتراض‌های گسترده‌ای مواجه شده است.
چرا وزیر ورزش با این خانم ملاقات کرد درحالی‌که او بازهم بدون حجاب، تنها به یک کلاه اکتفا کرده؟
هافبک استقلال نسبت به اتفاقات دیدار با فولاد معترض است و مدعی است حق تیمش در این جدال نادیده گرفته شده است.
گل اول میلان در دیدار شب گذشته مقابل امپولی که توسط آنته ربیچ به ثمر رسید، بحث های زیادی را به همراه داشت.
گل اول میلان در دیدار شب گذشته مقابل امپولی که توسط آنته ربیچ به ثمر رسید، بحث های زیادی را به همراه داشت.
روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد، در پایان دیدار امشب تیمش مقابل آرسنال، فاش کرد که کریستین اریکسن را به خاطر نمایش خیره کننده 5 سال قبلش نبخشده است.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آره‌نا به پایان رسید.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آرنا به پایان رسید.
سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی درباره دلیل کنار گذاشتن مهرداد رضایی از لیست این تیم در آستانه دیدار حساس فردا مقابل گل‌گهر سیرجان ارائه کرد.
امیرقلعه‌نویی در پایان دیدار برابر تراکتور که با پیروزی ارزشمند تیمش همراه شد توضیحاتی درباره دلیل عدم استفاده از خرید جدید برزیلی‌اش ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ