سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که در پاریس حضور دارد با رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان رای‌گیری تیم منتخب تاریخ جام ملت‌های آسیا، نام علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در این تیم دیده می‌شود.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
رئیس فیفا با انتشار یک پیام و تصویر در کنار اسطوره فوتبال ایران، تولد او را در یک تاریخ اشتباه تبریک گفت.
جیوانی اینفانتینو رئیس فیفا پیامی ویژه‌ای برای اسطوره فوتبال ایران منتشر کرد.
ماجرای آمدن و رفتن علی دایی به تیم ملی در دهه ۸۰ از اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال ایران است که پای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت هم به این موضوع باز شد. بخش‌هایی از گفت‌وگوی علی کفاشیان با ایسنا را مشاهده کنید.
اسطوره فوتبال ایران با انتشار تصویری در فضای مجازی خبرساز شد.
علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال از ماجرای درخواست محمود احمدی نژاد برای حضور در رختکن تیم ملی گفت.
علی دایی در مصاحبه‌ای از مکالمه خود با رییس فیفا پرده برداشته؛ او گفته از اینفانتینو پیگیر نام جعلی درباره خلیج فارس شده است.
زرق و برق مراسم فیفا در پاریس و قدم گذاشتن روی صحنه‌ای که مسی برای هفتمین بار عنوان مرد سال را گرفت، باعث نشد که علی دایی پرسش مهم مردم ایران از رئیس فیفا یادش برود. او بازهم نماینده لایقی برای کشور بود
اختصاصی تابناک؛ جزئیات مکالمه دایی با رئیس فیفا در مورد استفاده از نام جعلی برای خلیج‌فارس/ علی دایی: سوال مهم مردم ایران و خودم را از اینفانتینو پرسیدم
علی دایی را در پاریس تحویل گرفته‌اند... او در شام ویژه پیش از مراسم دبست عکسی با جانی اینفانتینیو رئیس فیفا انداخته است.
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مراسم بهترین‌های فوتبال جهان شرکت نخواهد کرد.
با توجه به خداحافظی کی روش از تیم ملی فوتبال ایران و نزدیکی نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، جواد علیزاده کارتونیست روزنامه هم‌میهن، علی دایی را گزینه‌ای مناسب برای این تیم دانسته و به نادیده گرفتن دایی انتقاد کرده است.
امیررضا خادم رییس اسبق فدراسیون کشتی در یک پست اینستاگرامی از علی دایی حمایت کرد.
در نشست هیئت رئیسه و در صورتی که قرار به انتخاب مربی داخلی باشد، اعضا در خصوص مربیانی، چون فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی و ... صحبت خواهند کرد.
عصر دیروز دو رییس صنف طلا و جواهرات و رستوران‌داران تهران در مورد پلمب مجموعه‌های علی دایی اظهار بی‌اطلاعی کردند. این در حالی است که طبق قانون پلمب مجموعه صنفی باید اتحادیه در جریان قرار بگیرد.
رفتار اخیر علی دایی با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی روبه‌رو شده و افراد زیادی از اینکه او ترجیح داده بر موضع خود ثابت‌قدم بماند، تشکر کرده‌اند. این موضوع در شرایطی رقم خورده که هم‌زمان، انتقاد‌ها از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که به دیدار رئیس‌جمهور رفته‌اند، ادامه دارد. بازیکنان ایران، پیش از سفر به قطر، به دیدار ابراهیم رئیسی رفتند و عکس‌های منتشر‌شده از تعدادی از این بازیکنان به‌ویژه روزبه چشمی و علیرضا بیرانوند مورد انتقاد قرار گرفته است
تیم ملی پیش از اعزام به آلمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ توسط محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور وقت بدرقه شد.
رئیس ستاد دیه استان اردبیل از ‌آزادی ۸ زندانی جرائم غیرعمد توسط علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان خبر داد.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
دو روز بعد جلسه هیات رئیسه بود که خود علی آبادی گفت که نظرمان این است که با توجه به باخت به عربستان علی دایی نباشد. اینکه رئیس جمهور این دستور را داده بود یا نه را نمی‌دانم. گفت نظرمان این است که دایی نباشد.
مصوبه کمیته فنی این بود که علی دایی به جای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود. به همین خاطر میرشاد ماجدی با علی دایی وارد مذاکره شد و زمانی که علی دایی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد طبیعی بود که هیات رئیسه تصمیم کمیته فنی را وتو کند.
احتمال اوج‌‎گیری مجدد کرونا وجود دارد
علی دایی: رئیس فدراسیون؟ می‌توانستم وزیر شوم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ