در ملاقات مدیرکل امور مناطق وزارت امور خارجه نروژ با علی باقری درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله اوضاع افغانستان و فلسطین بحث و تبادل نظر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
سرمربی استقلال و سرمربی تیم امید در کمپ حجازی جلسه مفصلی با یکدیگر برگزار کردند.
هیئت میانجی عمانی پیش از ترک صنعا و عزیمت به مسقط، به دیدار مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن رفتند.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ را مشاهده می‌کنید.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران که برای تماشای دیدار فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده است، با رئیس فیفا دیدار و گفت و گو کرد.
/ رئیس جمهور روز جمعه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل «اسدالله اسدی» با این دیپلمات تازه آزاد شده از زندان‌های اروپا دیدار و از صبر و ایستادگی او در دوران اسارت تجلیل کرد.
رئیس جمهور به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل «اسدالله اسدی» با او دیدار کرد.
رئیس جمهور روز جمعه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل آقای «اسدالله اسدی» با این دیپلمات تازه آزاد شده از زندان‌های اروپا دیدار کرد.
وزیر امور خارجه با همسر و فرزند سیدمحسن موسوی کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان در سال ۱۳۶۱ دیدار کرد.
کاردار سفارت آمریکا در عراق با رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه پیشین چین و دیپلمات ارشد این کشور امروز در دیدار با دبیر شورای امنیت روسیه اعلام کرد: پکن آماده ادامه تقویت همکاری راهبردی با مسکو است.
وزیر مشاور در امور خارجی قطر، امروز در جریان سفر به تهران با تعدادی از مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی می‌کند.
دیپلمات ارشد دولت چین در دیدار با وزیر خارجه اسبق آمریکا تأکید کرد که رشد و توسعه چین، حرکتی درون‌زاست و تلاش برای محدودکردن و محاصره پکن غیرممکن است.
در شرایطی که نیروهای واکنش سریع در بیانیه‌ای ارتش سودان را به کارشکنی در تثبیت روند آتش‌بس متهم کرده، یک دیپلمات سودانی احتمال دیدار ژنرال حمیدتی و عبدالفتاح البرهان را رد کرد.
اسدالله اسدی، دیپلمات آزاد شده ایرانی از زندان‌های بلژیک، شنبه ۲۰ خردادماه با امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، در محل ساختمان شماره یک وزارت خارجه دیدار کردند.
دولت روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد نواک با جواد اوجی، وزیر نفت ایران، دیدار کرد و همچنین از تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات نفت و گاز بازدید کرد و پیرامون چشم انداز همکاری در بخش‌های سوخت، انرژی و حمل و نقل گفتگو کرد.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی چین درباره مسائل بین‌المللی گفتگو کردند.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز با «وانگ یی» دیپلمات ارشد چینی در مسکو دیدار و گفتگو کرد.
علی‌محمد بیدارمغز دیپلمات بازنشسته گفت: کشور‌ها به‌ندرت بیش از ۱۰ دیدار رسمی در سال تنظیم می‌کنند. ضمناً به‌دلیل طبیعت خبری این نوع دیدار‌ها علاقه‌مندان طرفین در فرودگاه یا در مسیر حرکت تجمع می‌کنند و البته مخالفان هم از فرصت استفاده می‌کنند و برنامه‌هایی تدارک می‌بینند.
نماینده ویژه روسیه و دیپلمات ارشد طالبان در مورد ثبات در افغانستان گفتگو کردند.
پوشش معاون بین‌الملل وزارت نفت در یک دیدار رسمی جنجالی شد. کاربران نوشته‌اند پوششی که اسدزاده بر تن دارد، شبیه هر چیزی هست جز یک دیپلمات!
پوششی که اسدزاده بر تن دارد، شبیه هر چیزی هست جز یک دیپلمات! این هم از کرامات مردان نفتی در دولت سیزدهم است.
اولیانوف دیپلمات ارشد روسیه در وین با انتشار یک تصویر در صفحه توئیتر خود نوشت که امروز دوشنبه با نماینده جدید ایران در وین دیدار و درباره یکسری از مسائل مرتبط با مرحله نهایی مذاکرات وین گفتگو کرده است.
دیپلمات ارشد روسیه با وونا مائونگ لوین، همتای میانماری خود برای گسترش روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ