علی پروین در دیدار با دراگان اسکوچیچ گفت: شما نتایج خوبی با تیم ملی ما گرفته اید که من از شما تشکر میکنم و قطعا با تیم خوبی که دارید می‌توانید نتایج خوبی در جام جهانی بگیرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار علی دایی با فرزند مجری مرحوم تلویزیون
شارونا خورشیدی دخترفوتبالیست و پدیده ورزش بانوان ایران به دیدار علی پروین اسطوره تیم ملی رفت
علی پروین و وحید قلیچ اخیرا در تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس باهم دیدار داشتند و عکسی یادگاری هم گرفتند.
وزیر خارجه عراق که امروز برای شرکت در اجلاس وزیران خارجه اجلاس جنبش عدم تعهد به باکو رفته است با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
در ملاقات مدیرکل امور مناطق وزارت امور خارجه نروژ با علی باقری درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله اوضاع افغانستان و فلسطین بحث و تبادل نظر شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهیدان خلبان بی‌طرف و بسیجی علی مددی دیدار کرد.
9 نفره شدن فولاد خوزستان دیدار یک هشتم جام حذفی بین دو تیم گل گهر سیرجان و فولاد را جنجالی کرده است.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان امروز وارد برلین شد و قرار است با رئیس جمهور و صدراعظم آلمان دیدار و گفتگو کند.
سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که در پاریس حضور دارد با رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال دیدار کرد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با الهام علی اف همتای جمهوری آذربایجانی خود که به آنکارا سفر کرده است، دیدار و گفتگو کرد.
رئیس پارلمان لبنان امروز چهارشنبه با معاون سیاسی وزیر امورخارجه و رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات مربوط به احیای برجام در بیروت پایتخت لبنان دیدار و گفتگو کرد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به نمایندگی از دولت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) انجام گرفت.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه در سفر یک روزه خود به واگادوگو با نخست وزیر بورکینافاسو دیدار و گفتگو کرد.
در شرایطی که قرار بود علی دایی با کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال دیداری داشته باشد، این اتفاق در نهایت عملی نشد.
در شرایطی که قرار بود علی دایی با کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال دیداری داشته باشد، این اتفاق در نهایت عملی نشد.
سردار رمضان شریف گفت: اینکه رییس جمهور آلمان با بازیکن پرخاشگر، ملاقات و به کمک او می‌خواهد ایران را آزاد کند و رئیس جمهور فرانسه هم با زنی بدون استحکام خانواده ملاقات می‌کند و می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است.
آیت‌الله عاملی گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که روسا و سردمداران آمریکا و اروپا با کسانی از اپوزیسیون ایرانی ملاقات کردند که برای آن‌ها وهن، ننگ و عار بزرگی بود.
رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دیدار علی سلاجقه با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر کذب محض است.
علی عابدی درزی به دیدار رده بندی رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان راه یافت.
علی پروین در دیدار کوتاهی که با سرمربی تیم ملی ایران داشت به تمجید و حمایت از او پرداخت.
عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان در سومین روز از مذاکرات وین با معاون رییس اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده برجام دیدار کرد.
دیدار دوجانبه‌ای میان «علی باقری» مذاکره‌کننده کشورمان و رئیس هیئت مذاکره‌کننده فدراسیون روسیه برگزار شد.
هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران امروز به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جهت ادامه مذاکرات رفع تحریم وارد وین پایتخت اتریش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ