قاهره حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را به شدت محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحنه پایانی بازی حساس النصر عربستان و الزمالک مصر مورد توجه رسانه های پرتغای قرار گرفته است.
وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه ای به شدت اهانت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد.
تنها 24 ساعت پس از استقبال ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع از تلاش‌های میانجیگرانه مصر در زمینه آتش‌بس، درگیری‌های شدید میان دو طرف به ویژه در منطقه خارطوم بحری مجددا از سرگرفته شد.
مصر و اردن با صدور بیانیه‌هایی به تجاوزهای جدید رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا و شهر جنین واکنش نشان دادند.
پاتل گفت: «آمریکا با متحدان و شرکای خود، از جمله در منطقه، به فعالیت در راستای بازدارندگی از رفتار ثبات‌زدای ایران و مقابله با آن ادامه می‌دهد. ما همچنین به استفاده از طیفی از ابزار‌های موجود در زمینه عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای برای رسیدگی به اقدامات ایران در زمینه تولیدات موشکی و اشاعه تسلیحات متعهد هستیم. تحریم‌هایی که امروز (شامگاه سه‌شنبه) علیه (بخش‌ها و افراد مرتبط) با تدارکات تولیدات موشکی ایران اعمال کردیم، تاکیدی بر این تعهد ماست.»
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در واکنش به این درگیری اعلام کرد: حادثه مرز مصر استثنایی است و شامل همکاری امنیتی و همکاری مشترک اسرائیل و مصر در چارچوب حفظ امنیت در منطقه مرزی نیست.
وزیرخارجه مصر به اخبار منتشر شده در زمینه برقراری کانال‌های ارتباطی میان تهران و قاهره، واکنش نشان داد.
نماینده پارلمان مصر به تصمیم اتحادیه عرب درباره بازگشت دمشق به این اتحادیه واکنش نشان داد.
وزیر خارجه مصر در تماس تلفنی با رئیس شورای حاکمیت سودان و فرمانده نیروهای واکنش سریع بر ضرورت آتش‌بس میان گروه‌های درگیر در سودان تاکید کرد.
روسیه و مصر ادعای روزنامه واشنگتن پست به نقل از وزارت دفاع آمریکا را مبنی بر تلاش قاهره برای ساخت هزاران موشک و راکت و تحویل آن به مسکو، تکذیب کردند.
ریاست جمهوری مصر به توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط میان دو کشور واکنش نشان داد.
ریاست جمهوری مصر به توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط میان دو کشور واکنش نشان داد.
در تصویر منتشر شده توسط این گروه هکری، ملیت فرح دیبا تحت عنوان دولت مصر ثبت شده است. برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار اسنادی تاریخی از روابط تنگاتنگ رژیم شاه با رژیم‌های مرتجع عرب در منطقه از جمله اعلام عزای عمومی هفت روزه پس از مرگ پادشاه عربستان، به این خبر واکنش نشان دادند.
تکرار هتاکی به قرآن در اروپا، واکنش شدید اللحن الازهر مصر را به دنبال داشت.
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
روی ویتوریا، سرمربی تیم ملی مصر، به شایعه دریافت پیشنهاد از فدراسیون فوتبال پرتغال واکنش نشان داد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به دیدار شامگاه گذشته با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در حاشیه مراسم افتتاحیه جام جهانی واکنش نشان داد.
امارات و مصر به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شهر شیراز واکنش نشان دادند و آنرا محکوم کردند.
رئیس جمهور مصر در جدیدترین موضع گیری خود گفت که به مردم این کشور هرگز دروغ نگفته است.
رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص عدم صدور ویزا برای تیراندازان جهت اعزام به مصر توضیحاتی داد.
مصر و یونان به توافق حفاری برای استخراج نفت و گاز میان ترکیه و دولت وحدت ملی لیبی واکنش نشان دادند.
مصر و یونان به توافق حفاری برای استخراج نفت و گاز میان ترکیه و دولت وحدت ملی لیبی واکنش نشان دادند.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
رئیس جمهور مصر در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت که با شرکایمان برای تحقق صلح و ثبات در غزه تلاش می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ