روی ویتوریا، سرمربی تیم ملی مصر، به شایعه دریافت پیشنهاد از فدراسیون فوتبال پرتغال واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
سرمربی مشهور سابق نساجی از مخالف‌خوانیهای زودهنگام علیه تیم سابقش انتقاد کرد.
آووکادو به طور کلی در گروه میوه‌ها قرار می‌گیرد و در هر ۱۰۰ گرم از آن، فقط ۱.۴ گرم قند وجود دارد. اگرچه آووکادو‌ها مقدار نسبتاً زیادی چربی دارند، اما این‌ها اسید‌های چرب غیراشباع هستند. ویتامین‌های A، E و B ۶ نیز در آووکادو یافت می‌شود.
این‌که شاسی بلند را می‌گویند و جوری وانمود می‌کنند که انگار نمایندگان دوره یازدهم آمده‌اند لکسوس استفاده کرده‌اند؛ نخیر اینطور نیست. اگر هم ماشینی داده شده ماشین‌های چینی است که فقط به درد خود چینی‌ها می‌خورد و اختلاف قیمت بازار و با ثبت‌نام دولتی به ۱۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد و نمی‌شود اسمش را سوءاستفاده گذاشت، چه بهتر که این‌ها شفاف‌سازی می‌شد.
باغ گلشن این شهر کویری با درختان نخل و جوی‌های پر آبش گویی رویای بهشت را به واقعیت تبدیل می‌کند. این فقط یک روی طبس است. روی دیگر آن جاذبه‌های طبیعی آن است که هر یک از آن‌ها به تنهایی برای معرفی جهانی هر کشوری کافی است.
طاووس درباره مرگ برادرش می‌گوید: سه روز بود وسط هال افتاده بود. با چشم باز. فقط سقف را نگاه می‌کرد. رویش پتو کشیدم تا سردش نشود. صبح‌ها هم توی دهانش دو تا لقمه کوچک می‌گذاشتم، نمی‌خورد. کمی چای در گلویش می‌ریختم آن را هم قورت نمی‌داد و چای از دهانش برمی‌گشت. خیلی دل‌نازک بود. فکر کردم قهر کرده.
جامعه نیاز به قدرت‌های متکثر دارد. این قدرت‌ها فقط در دولت و حکومت خلاصه نمی‌شود. خبرنگاران یک رکن قدرت عمومی‌اند. فعالان سیاسی، اصحاب علم و اندیشه و دانشگاه و حوزه نیز به همچنان. اینان باید بتوانند «قدرت اجتماعی» تولید کنند و شما با نشست و برخاست دائمی با این‌ها با تعامل و اثربخشی و اثرپذیری از آنان در «تولید قدرت اجتماعی» آنان سهیم می‌شوید. تولیدِ قدرتِ سازمان‌دهی‌شده اجتماعی از سوی اینان برای همه ما و شما مفید است و جامعه را زنده و پویا نگه می‌دارد.
بوگاتی رزیدنس دارای ۱۷۱ عمارت و ۱۱ پنت هاوس خواهد بود که همگی دارای طراحی‌های داخلی و چیدمان‌های معماری منحصر به فرد هستند. اولین امکانات اقامتی بوگاتی در جهان شامل ساحل الهام گرفته از ریویرا، استخر خصوصی، جکوزی اسپا، باشگاه بدنسازی، میز سرآشپز، خدمتکار خصوصی، و باشگاه اعضای خصوصی است.
رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست به خبرآنلاین گفت: «هیچ حکومت و دولتی توان این را نخواهد داشت که دریاچه ارومیه را احیا نکند، فقط فهیم‌ها زودتر احیا می‌کنند و کودن‌ها دیرتر، چراکه اگر دریاچه خشک شود باید فکری برای جابه‌جایی شهر تبریز کنند.»
یاخچی‌آباد در قدیم بسیار سرسبز و زیبا بود به طوری که بسیاری از اهالی جنوب شهر تهران در تابستان و خصوصا سیزده‌به‌در برای تفریح به اینجا می‌آمدند. اما یاخچی‌آباد تا قبل از پیروزی انقلاب به خاطر اینکه جزو مناطق شهری تهران حساب نمی‌شد و فقط جنبه روستایی و کشاورزی داشت، از هرگونه امکانات رفاهی و ضروری محروم بود.
رامین رضاییان، ملی پوش سپاهان، بعد از پیروزی مقابل مس رفسنجان به تقدیر از هواداران تیمش پرداخت.
سال‌هاست در محله طیب زندگی می‌کند و همین جا مغازه دارد. «جعفر تبریزی» می‌گوید: «کوچک که بودم خیلی دوست داشتم بدانم این دکل‌ها چه هستند و چه کاری می‌کنند. فقط می‌دانستیم که تهران با آن‌ها روشن می‌شود. بعد از مدتی جمع شدند و دیگر اثری از آن‌ها باقی نماند.»
خودنگاه با اشاره به شایعه وجود دشمنی علیه او در فدراسیون و رشته قوی‌ترین مردان، تاکید کرد: روزی خودم از فدراسیون استعفاء دادم و دشمنی یا جریانی مثل این‌ها وجود نداشت، زیرا من تنها به خدا تکیه می‌کنم و فقط خودش باید جایگاه آدم را مشخص کند. قوی‌ترین مردان مثل بچه من می‌ماند و خودم آن را بزرگ کردم. از سال ۷۷ تا سال ۹۷ برنامه‌های قوی‌ترین مردان را ساختم، درحالی که کار من ساخت و ساز ملک بود و باید همه چیز را در یک برهه زمانی برای این برنامه رها می‌کردم.
همسر سیلوا مدافع استقلال شب گذشته با انتشار ویدیویی از خیابان های تهران توضیحاتی در مورد چهارشنبه سوری و ادامه سروصداها داد. او در همین ارتباط روی استوری اینستاگرامی خود نوشت: آنها همیشه آتش‌بازی، ترقه و موشک پرتاب می‌کنند. مثل سال جدید ما نیست که فقط نصف شب برگزار شود. اینجا آتش‌بازی چند ساعت طول می‌کشد.
ژوزه مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد تمایلش برای هدایت تیم ملی آمریکا گفت که این شایعات را فقط در رسانه‌ها می شنود و در عمل هیچکس با او تماس نگرفته است.
اینجا قائمشهر است، استادیوم شهید وطنی. جایی که نام نساجی برای همه عزیز است. از کوچک گرفته تا بزرگ و از پیر گرفته تا جوان.
زهرا رهنورد نه اولین رئیس دانشگاه الزهرا بوده و نه حتی اینجا درس خوانده اما اسم دانشگاه پیوند محکمی با نام او دارد. نه فقط اتفاق‌های سال ۱۳۸۸ بلکه حتی زمانی که او رئیس دانشگاه بود.
عدم پیش‌بینی رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۶ و پیش از آن شاید به معنای منفی بودن آن است به‌ویژه که پیش‌تر اعلام شد که سرمایه‌گذاری در کشور حتی کمتر از مقدار لازم برای جبران استهلاک است. این‌ها یعنی اینکه یک فاجعه تمام‌عیار برای اقتصاد و مردم ایران در راه است. برای درک این مساله کافی است که به یکی از آخرین تصمیمات اعلام شده اشاره کنیم که می‌خواهند حقوق کارکنان را در سال ۱۴۰۲ فقط به میزان متوسط ۲۰ درصد افزایش دهند. طبعا با تجربه‌ای که از افزایش ۵۷ درصدی سال گذشته کارگران به دست آورده‌اند، حقوق بخش کارگری را هم خیلی کمتر افزایش خواهند داد. این به معنای فقیرتر شدن حقوق‌بگیران خصوصی و عمومی است.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با اشاره نشست‌های ائتلاف مخالفان حزب حاکم گفت:از این‌ها چیزی در نمی‌آید. از این‌ها فقط حرف‌های بی فایده بیرون می‌آید. وی با اشاره به یک بیت از شعر فردوسی به زبان فارسی گفت: نشستند و گفتند و برخاستند.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
امام جمعه مشهد گفت: به مدیر کل گردشگری خراسان رضوی گفته‌ام که حق ندارند بابت درجه‌بندی هتل‌ها از مسافران کرایه بگیرند. اینجا ملک امام رضا (ع) و مسافر آن میهمان ایشان است. تاکید کردم که فقط می‌توانید حق خدمت دریافت کنید، نه حق سکونت. وقتی ملک و زمین مال امام رضا (ع) است، نمی‌توانید بابت آن کرایه دریافت کنید. در ملک امام رضا (ع) ساختمان ساخته‌اید، اما مالک زمین که نشده‌اید. فقط مستاجر امام شده‌اید و حق ندارید به عنوان مسکن از مردم پول بگیرید. فقط از میهمانان تحت عنوان مدیریت خدمت می‌توانید کرایه دریافت کنید.
خوش‌چهره گفت: بخشی از طبقه‌ی متوسط تنها به خاطر گرانی مسکن ریزش کرده‌اند. فقط یک چهارم جمعیت ایران شیر می‌خورند. این‌ها جدی است. نباید نادیده گرفته شود. در کل الگوی رشد و توسعه‌ی ما دچار اشکال است و باید این مسائل را حل کرد.
رامین چند متری آن طرف‌تر از دانشگاه صنعتی شریف و سر خیابانی که تابلو نام «شهید نورزاد» در ابتدای آن نصب شده می‌ایستد و می‌گوید: «اینجا لیان شامپو است، ولی قدیمی‌ها آن را به اسم کامپ یا جاویدآباد می‌شناسند. خیابان شهید نورزاد فقط نشانی پستی اینجا است!»
آقازاده ها باید تحت رصد و مراقبت باشند البته نه طوری که مانع زندگی آنها شوند. فقط باید توسط نهادهای ذیربط روی اینها مقداری بررسی شود تا اگر خدای ناکرده مواردی پیش آمد بطور خیلی محرمانه تذکر داده شود ،به نحوی که فرد بتواند زندگی عادی خود را کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ