ریاست جمهوری مصر به توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط میان دو کشور واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع خبری به تازگی تصاویری از حجم گسترده ویرانی‌ها در خارطوم به دلیل ادامه جنگ و درگیری سنگین نظامی میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع خبر دادند.
دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره اخراج شماری از دیپلمات‌های مسکو از مولداوی اعلام کرد: این موضوع ادامه اقدامات غیردوستانه کیشیناو در قبال مسکو است و بی پاسخ نخواهد ماند.
ریاست جمهوری عراق به اظهارات مداخله جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از عملکرد عبداللطیف رشید در لغو حکم صادره سال ۲۰۱۳ درباره اسقف کلیسای کاتولیک کلدانی واکنش نشان داد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کاخ کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم فرانسه برای انتقال موشک های دوربرد به اوکراین اشتباه است؛ این تصمیم مسکو را مجبور به انجام اقدامات تلافی جویانه خواهد کرد.
دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه ضمن تبریک به رجب طیب اردوغان بابت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه, او را دوست خوب توصیف کرده است.
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای نخستین بار درباره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه اظهار نظر کرد. بایدن در جمع خبرنگاران گفت: «هرکس در این انتخابات پیروز شود، برنده است». وی تاکید کرد که در این بخش از جهان مشکلات به اندازه کافی وجود دارد.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه به شایعات درباره وجود شخصیت بدل و وضعیت سلامتی «ولادیمیر پوتین» واکنش داد.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: تصریح «رابرت اف کندی» برادر زاده جان اف کندی و کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم»، تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا، پدرخوانده داعش است.
نیروهای واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.
منابع خبری از درگیری‌های سنگین در خارطوم (پایتخت سودان)، میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان خبر می‌دهند.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی‌کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و‌ نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
ریاست جمهوری مصر به توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط میان دو کشور واکنش نشان داد.
یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه به انتشار خبر دیدار رجب طیب اردوغان و بشار اسد پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، واکنش نشان داد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز به فرمان «پوتین» درباره ممنوعیت فروش نفت از سوی مسکو به کشورهای غربی واکنش نشان داد.
سخنگوی نهاد ریاست جمهوری روسیه هرگونه توافق درخصوص دیدار بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در روسیه را تکذیب کرد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه از تائید تروریستی بودن انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم از سوی سرویس امنیتی سوئد استقبال کرد.
یکی از رهبران اتحادیه میهنی کردستان عراق به اخبار مربوط به نامزدی لطیف رشید به جای برهم صالح برای پست ریاست جمهوری عراق واکنش نشان داد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز به درگیری‌های جدید در مرز میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان واکنش نشان داد.
کرملین می‌گوید از گزارش‌ها درباره استعفای احتمالی رمضان قدیروف از ریاست جمهوری منطقه خودمختار چچن آگاه است.
دفتر ریاست جمهوری روسیه به خبر درگذشت میخائیل گورباچف واکنش نشان داد.
قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت اما قیمت‌ها برای اولین افزایش هفتگی خود از اواسط آوریل تعیین شده بود زیرا نرخ دلار از بالاترین سطح دو دهه گذشته کاهش یافت و نگرانی‌ها در مورد رشد اقتصادی ایالات‌متحده باعث احیای تقاضای امن شد.
امسال ۱۰ محصول جدید از ایران دوچرخ راهی بازار می شود/ تیراژ تولید ۱۵ هزاردستگاهی در ایران دوچرخ
انتشار تصاویری از اردوغان با ۴ رییس جمهور ایران در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ "این چرا تموم نمیشه" با واکنش های متفاوتی مواجه شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ