در تصویر منتشر شده توسط این گروه هکری، ملیت فرح دیبا تحت عنوان دولت مصر ثبت شده است. برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار اسنادی تاریخی از روابط تنگاتنگ رژیم شاه با رژیم‌های مرتجع عرب در منطقه از جمله اعلام عزای عمومی هفت روزه پس از مرگ پادشاه عربستان، به این خبر واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتشار تصاویری از حضور فرح در مراسم جشن عروسی ولیعهد اردن در ساعات گذشته موجب جنجال‌های زیادی شده.
ایذه- وزیر کشور و معاون صنایع‌دستی کشور و نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی با حضور در شهرستان ایذه از منطقه تاریخی «کول فرح» این شهرستان بازدید کردند.
کاشمر ـ بخشدار بخش فرح دشت کاشمر گفت: از ابتدای امسال تاکنون اعتبارات عمرانی و جاری دهیاری‌ها حدود ۴۳ درصد افزایش یافته است.
خانواده پهلوی علاوه بر ۸.۲ درصد از زمین‌های مرغوب و حاصلخیز در سراسر ایران که بنیان ثروت خانواده پهلوی بوده، آن‌ها صاحب سهام کارخانجات، سهم از فروش نفت، شرکت‌های معدنی، سهام هتل‌ها در سراسر دنیا به ویژه امریکا، صنایع فلزی، مبالغی وجه نقد در بانک‌های معتبر دنیا و... نیز بوده‌اند. آثار هنری بسیاری نیز توسط فرح پهلوی خریداری شد که بخشی از سرمایه این خانواده محسوب می‌شد که هنوز سندی مبنی بر خروج این آثار از کشور در دست نیست، اما بخشی از این آثار در حال حاضر در موزه‌های مختلف کشور نگهداری می‌شوند.
بهادری گفت: بعضی چیز‌ها جُک است. مردم این‌ها را می‌بینند و خنده‌شان می‌گیرد که می‌گویند من پوتین با خودم بردم. خاطرات اطرافیان خود آن‌ها روشن است. خاطرات تشریفات خود آن‌ها و مستندات و کتب متعدد تاریخی وجو دارد حتی درارزیابی‌های خارجی اعدادی بین ۳۵ با ۵۶ میلیارد دلار یاد برده شده است.
بابک میرزای قاجاری مدتی است که فعالیتش را در فضای مجازی به عنوان شاهزاده ایرانی مدعی پادشاهی آغاز کرده و مانند دو مدعی دیگر به دنبال آرمانخواهی‌های غیر واقعی است. بابک میرزای قجری متولد ۱۹۷۰ در برلین است. او پنجمین نسل از خاندان فتحعلی‌شاه قاجار است و البته گفته می‌شود مادرش نسبت فامیلی با فرح پهلوی نیز دارد. مدرک تحصیلی او مشخص نیست، اما ظاهرا در ترکیه تجارت دارد.
معاون میراث‌فرهنگی کشور در دو نامه جداگانه به استاندار مازندران مراتب ثبت ملی ۹ اثر منقول فرهنگی‌تاریخی از جمله کاشی‌های کاخ جهان نما در فرح آباد را ابلاغ کرد.
خسرو معتضد به اظهارات اخیر فرح دیبا درباره بازگشت به ایران و جانشینی نوه اش واکنش نشان داد.
چندوقت ‌پیش فرح دیبا اعلام کرد اگر روزی پسرش شاه ایران شود، جانشینش نور پهلوی دختر رضا خواهد بود. در این مطلب گذری داریم به احوالات نور پهلوی. شاهزاد خانمی که حتی فارسی بلد نیست!
چندوقت ‌پیش فرح دیبا اعلام کرد اگر روزی پسرش شاه ایران شود، جانشینش نور پهلوی دختر رضا خواهد بود. در این مطلب گذری داریم به احوالات نور پهلوی. شاهزاد خانمی که حتی فارسی بلد نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ