نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سیاست گذار برای تعادل‌بخشی به بازارها نیازمند اطلاعات دقیق از روند معاملات کالاهاست که این آمار از بورس کالا بدست خواهد آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روز‌ها همه شاهدیم که طرح دموکراسی‌خواهی، آزادی‌خواهی و انتخابات سرنوشت‌ساز و آزاد در متن مردم، تب بالایی است. یعنی مردم اشتیاق زیادی به انتخابات مهندسی شده با نتایج معلوم ندارند و خواستار انتخاباتی آزاد و دموکراتیک هستند. مردم به انتخابات مبهم، علایم مثبتی نشان نمی‌دهند. کما اینکه در انتخابات گذشته هم همین اتفاق افتاد و درصد مشارکت پایینی ثبت شد. بنابراین تقریبا حاکمیت، تکلیف خود را با بخش‌هایی از مردم مشخص کرده و بخش‌هایی از شهروندان هم تکلیف خود را با چنین انتخاباتی روشن کرده‌اند. بخش‌هایی از حاکمیت هم نشان داده‌اند به یک حداقل از مشارکت اکتفا کرده و اکتفا می‌کند.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده، چون برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده چرا که برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اهمیت توانمند سازی خانواده‌های دارای عضو ناشنوا از برپایی عزاداری ویژه محرم برای ناشنوایان خبر داد.
در بازار سرمایه ایران یک تحلیلگر و یک سرمایه گذار جدا از تحلیل اگر رانت اطلاعاتی نداشته باشد با شکست و ضرر مواجه خواهد بود.
روستوف-آن-دون بزرگترین شهر در جنوب روسیه و پایتخت منطقه روستوف است که در مجاورت بخش‌هایی از اوکراین واقع شده که جنگ در آن جریان دارد.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اهمیت بخشی به ریاضی و علوم در دوره ابتدایی باید نهادینه شود.
تصرف باخموت یک سکوی پرتاب برای نیرو‌های روسیه محسوب می‌شود. این شهر یک مرکز حمل و نقل و لجستیک منطقه‌ای در استان دونتسک اوکراین است؛ استانی صنعتی و عمدتاً روس‌زبان که مسکو قصد داشت با «عملیات ویژه نظامی» آن را ضمیمه خاک خود کند.
یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با توصیه به انجام تست‌های غربالگری جنین برای تمامی مادران باردار، گفت: برنامه‌های غربالگری جنین روش‌هایی آسان، ارزان و در دسترسی هستند که شانس بروز بیماری‌های مورد نظر را تعیین و امکان تشخیص زودهنگام آن‌ها را فراهم می‌نمایند.
وزیر خارجه سابق لبنان گفت: امنیت منطقه ساخته مردم آن است و نه ساخته قدرت های غربی، بنابراین همکاری سازنده همراه با اعتماد کشورهای منطقه می‌تواند زمینه ساز صلح و ثبات درمنطقه شود.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری به کشتی‌های تجاری ما تعرضی داشته باشد، گفت: اگر ما نمی‌توانستیم در دریاهای آزاد حضور داشته باشیم باید به انگلیسی‌ها دلار می‌دادیم تا امنیت کشورمان برقرار شود که این مساله برای ما ننگ است.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس و شکست سپاهان حساسیت در صدر جدول به اوج رسید و در هفته های باقی مانده هیچ تیمی حق اشتباه ندارد.
کاربران عرب زبان با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی بر لزوم هوشیاری در برابر نقشه‌های تل‌آویو در قبال مسجد الاقصی تاکید کردند.
بازی یکی از نیاز‌های اصلی و محوری کودکان است که به رشد اجتماعی در کودکان سرعت می‌بخشد و موجب شکوفایی استعداد‌های نهفته و بروز خلاقیت می‌شود.
ما در زمان گذشته وابستگی شدیدی به تجهیزات و ماشین آلان وارداتی و خارجی در صنعت نفت داشتیم اما الان در حال حاضر با تکیه به توان داخل و تجربه موفق تولید بار اول اقلام راهبردی به جایی رسیده‌ایم که خودمان پالایشگاه می‌سازیم و به صدور خدمات فنی و مهندسی نیز می‌پردازیم.
در پیام نوورزی حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین آمده است : سلامت مالی، یکی از مهمترین دستاوردهای بانک کارآفرین است؛ چنانچه با پایبندی به بخشنامه های نهاد نظارتی و طبق آمارهای منتشر شده، در این زمینه دارای شاخصهای عملکردی مناسب بوده است. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که بانک علیرغم تلاطم های موجود در اقتصاد کلان کشور بویژه در سال۱۴۰۱، انضباط پولی خود را حفظ کرده و نقشی غیرسازنده در رشد نقدینگی ایفا نکرده است.
یک متخصص ژنتیک، بر اهمیت تهیه شناسنامه اطلاعات ژنتیکی افراد به منظور تشخیص و پیشگیری از بروز برخی بیماری‌های وراثتی تاکید کرد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بخشودگی جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر حاکی از میزان اهمیت وحدت ملی و جلوگیری از انفصال اجتماعی و فرهنگی است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حفظ و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی برای نسل‌های آینده گفت:ماندگاری نهضت انقلاب اسلامی به وسیله قلم و هنر صورت گرفته است.
تجربه موفق تولید بار اول علاوه بر اشتغال‌زایی و در‌آمد زایی نیز برای کشور به ارمغان می‌آورند. این موضوع در نهایت به نفع صنایع بزرگ کشور نیز خواهد بود و موجب تقویت سیاست‌های صنعتی کشور و در نتیجه امکان‌بخشی برای توسعه زنجیره ارزش کشور خواهد بود.
فرمانده کل انتظامی کشور، به تشریح اهمیت نقش های انتظامی در ساختار و ابعاد مختلف فراجا پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ