اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اهمیت بخشی به ریاضی و علوم در دوره ابتدایی باید نهادینه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سیاست گذار برای تعادل‌بخشی به بازارها نیازمند اطلاعات دقیق از روند معاملات کالاهاست که این آمار از بورس کالا بدست خواهد آمد.
"انتخابات مجلس شورای اسلامی و دیگر انتخابات، مظاهر حضور رأی و اراده و خواست مردم است، در حقیقت انتخابات و حضور مردم در صحنه انتخابِ رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و یا سایر انتخابهایی که می‌کنند، هم حقّ مردم است، هم تکلیفی بر دوش آنهاست. در نظام اسلامی، مردم تعیین‌کننده‌اند."این بخشی از بیانات رهبری در تبیین اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی است.
در بخشی از بیانیه ترکیه و عربستان آمده است که ریاض و آنکارا بر اهمیت پایبندی ایران به مسالمت‌آمیز بودن برنامه هسته‏‏‌ای و همکاری شفاف با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید می‌کنند.
انسیه خزعلی به اهمیت بازی در خانواده اشاره کرد و گفت: بازی چیز کمی نیست و بخشی از اقتصاد خانواده و وقت خانواده صرف بازی می‌شود. یکی از مشکلاتی که داریم بازی‌هایی است که خشونت و ناآرامی را در بچه‌ها ترویج می‌کند. در اغتشاشات دیدیم اکثر نوجوانانی که دستگیر شدند مشغول بازی‌های رایانه‌ای بودند که بسیاری از تاثیرات و تاثرات که در جامعه شاهد آن بودیم به خاطر این مساله بود.
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تقویت بخش آبزی پروری و تولیدات شیلاتی در استان گفت: علمی کردن بخش کشاورزی بسیار اهمیت دارد.
مدیرعامل برق پایتخت با اشاره به اهمیت رعایت مصوبات هیات دولت درباره کاهش مصرف برق بخش اداری توسط مدیران و مسوولان نهادهای مربوط، کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری را توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی دانست.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اهمیت عرضه نفت در بورس انرژی با استفاده از اوراق گواهی سپرده کالایی و رقابتی شدن این حوزه به دلیل ورود بخش خصوصی پرداخت.
در ارزیابی‌های روانی متهم، تشخیص بیماری روانی به دلیل تأثیر در تصمیمات کیفری دارای اهمیت است و دادستان در این بخش از تحقیقات قضایی می‌خواهد بداند که آیا اختلالات روانی فرد به شدتی بوده که متهم در زمان ارتکاب جرم فاقد قوه تمیز باشد و به عبارت دیگر شدت بیماری روانی به این حد بوده که او بر رفتارش آگاه نباشد و مغایرت رفتار خود با قانون را درک نکند یا خیر؟
آیت الله نوری همدانی گفت: باید توجه داشت بخشی از مشکلات که در جامعه وجود دارد ریشه در مشکلات اقتصادی دارد و باید این مسئله و مشکل حل شود. مردم امروز در سختی معیشت هستند و باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان اولویت کار مسئولان باشد.
روزنامه جوان نوشت: از بی منطقی اظهارات عارف همین بس که او در حالی می‌گوید نباید با سبک زندگی بخشی از افراد مقابله کرد که متوجه نیست این حرف به معنی رواداری حضور همجنس‌بازها، پدوفیل‌ها و... در جامعه است. گزاره مورد اشاره عارف یعنی او عملاً قائل به نگاه منطقی و اهمیت نظر قانون درباره زندگی اجتماعی افراد نیست!
دبیرکل حزب‌الله در مراسم منبرالقدس ضمن تأکید بر اهمیت روز قدس در نبرد برای آزادی فلسطین، در اشاره به تحولات جهانی گفت که هژمونی آمریکا در جهان روبه‌افول است و نظم چندقطبی در حال تولد است.
نایب رئیس اتاق ایران گفت: با توجه به نوسانات ناشی از قیمت ارز، موضوع صادرات غیرنفتی دارای اهمیت می‌شود زیرا شاید بخشی از این نوسانات از سمت عرضه و شاید کمبود درآمد حاصل از صادرات نفتی باشد.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: تولید محصول سالم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در این خصوص از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.
مجید چگینی معاون وزیر نفت گفت: صنایع عمده‌ای که کشور به آنها وابسته است و بخش کشاورزی اهمیت بخش گاز را نشان می‌دهد
مدیرعامل گروه بهمن با تاکید بر اهمیت اتاق‌های بازرگانی و نقش آنها به عنوان ابزار حیاتی توسعه صنعت و بخش خصوصی در کشور، جایگاه آنها را به مثابه میانجی‌گر دولت و بخش خصوصی تبیین کرد.
رشت- فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت پلیس هوشمند گفت: توسعه سه بعد کارکنان، تجهیزات و بخش ساختاری و ساختمانی پلیس هوشمند در دستور کار قرار دارد.
مشاور مدیرعامل بر اهمیت به روز بودن فرودگاه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهم‌ترین مسئله در بخش فرودگاهی است.
وزیر ارتباطات با اشاره به نقش و اهمیت فناوری اطلاعات در ارتقای بهره وری، گفت: استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و هوشمندسازی می تواند به ارتقای بهره وری بخش های گوناگون بینجامد.
معاون پژوهش وزیر علوم در بخش دیگر سخنرانی خود به اهمیت رؤیت پذیری در حوزه علم و فناوری اشاره کرد و گفت: رؤیت پذیری این است که کاری کنیم در جامعه ما یک سری افراد، مراکز و مقاله‌ها شناخته شوند و دیده شوند. مردم چقدر دانشمندان و پژوهشگران ما را می‌شناسند؟ در خارج از کشور چقدر ما را می‌شناسند؟ اینها همه در حوزه رویت‌پذیری است.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت نقش‌آفرینی بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت، گفت: مشارکت مردم و بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت و امنیت غذایی، بسیاری از مشکلات و کمبودها را مرتفع خواهد کرد.
رئیسی با بیان اینکه منطقه قفقاز بخشی از تاریخ، تمدن و فرهنگ ایران است و ما نسبت به تحولات این منطقه حساس هستیم، گفت: امنیت و صلح در منطقه قفقاز برای ایران بسیار اهمیت دارد.
معاون پیشین امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه، با بیان این که وضعیت معیشتی برای مردم دارای اهمیت زیادی است، اظهار کرد: بخشی از مشکلات معیشتی مردم ناشی از تحریم‌های ظالمانه‌ای است که به مردم ایران تحمیل شده است. لذا می‌توان گفت انتظار مردم این است که برجام بتواند تا جایی که ممکن است این تحریم‌ها لغو کند.
شاخص مراجعات یک‌ماهه مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش (R۱۰۰) مربوط به محصولات تولیدی ایران خودرو در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۱ در مقایسه با میانگین سال ۱۴۰۰ کاهش ۳۹ درصدی را تجربه کرده است.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ