معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حفظ و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی برای نسل‌های آینده گفت:ماندگاری نهضت انقلاب اسلامی به وسیله قلم و هنر صورت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس آلکاراس درباره رقابت خود با نواک جوکوویچ صربستانی و اهمیت حفظ صدرنشینی رنکینگ ATP صحبت کرد.
این کشف مجدد نه تنها نشان دهنده یک پیروزی برای حفاظت است، بلکه بر اهمیت نظارت مستمر و حفاظت از گونه‌های در معرض تهدید نیز تأکید می‌کند. این امر بر نیاز به بررسی‌های جامع و استراتژی‌های حفاظتی برای اطمینان از حفظ موجودات منحصر به فرد و در خطر انقراض تأکید می‌کند.
سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی در حفظ محیط زیست گفت:۴۰۶ دشت کشور درگیر فرونشست و ۲۳ استان گرفتار گرد و غبار است
سیاست‌های توسعه طلبانه غرب برای حفظ و احیای جهان تک قطبی و تشدید رقابت‌های جهانی با رویکردهای نظامی و امنیتی، اهمیت و حساسیت عضویت و نقش آفرینی سازمان شانگ‌های را چندین برابر کرده است.
خیار طعم ملایمی دارد و احساس خنکی ایجاد می‌کند. اما گنجاندن آن در برنامه تغذیه روزانه تاثیرات مثبتی در حفظ سلامت بدن دارد که در روزهای گرم اهمیت بیشتری خواهد داشت.
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با توجه به اهمیت بالای تولید خودروی با کیفیت و ایمنی بالا و توجه به حفظ جان سرنشینان، تاییدیه کیفی قطعات توسط شرکت ایتراک با دقت و حساسیت بالا و بدون هرگونه سفارش پذیری انجام شود.
وزرای خارجه ایران و عراق در گفتگوی تلفنی در مورد موضوعاتی از قبیل مناسبات دوجانبه، اتحادیه اروپا، تحولات منطقه و اهمیت حفظ امنیت و ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم رایزنی و تبادل نظر کردند.
در پیام نوورزی حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین آمده است : سلامت مالی، یکی از مهمترین دستاوردهای بانک کارآفرین است؛ چنانچه با پایبندی به بخشنامه های نهاد نظارتی و طبق آمارهای منتشر شده، در این زمینه دارای شاخصهای عملکردی مناسب بوده است. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که بانک علیرغم تلاطم های موجود در اقتصاد کلان کشور بویژه در سال۱۴۰۱، انضباط پولی خود را حفظ کرده و نقشی غیرسازنده در رشد نقدینگی ایفا نکرده است.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر نماینده اردن در لیگ غرب آسیا گفت: حفظ تمرکز بازیکنان در دیدارهایی که برد و باخت آن اهمیت زیادی ندارد، سخت است.
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ بنیان و آرامش خانواده خط قرمز مردم ایران است.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: تولید محصول سالم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در این خصوص از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.
وجود خلاءهای قانونی برای حفظ جنگل‌ها، لزوم فرهنگ‌سازی کاشت درخت و توجه به خاک و فرسایش خاک از جمله محورهایی است که طی سال‌های اخیر در روز درختکاری مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که حفظ کانال های ارتباطی با روسیه و چین در حال حاضر از اهمیت بسیاری برخوردار است.
دو طرف ضمن تمجید از اهمیت راهبردی دیدارهای وزرای امور خارجه دو کشور، توافق کردند ارتباط نزدیک میان وزرای خارجه حفظ شود. دو طرف در مورد تداوم سازوکارهای مشورتی ایران- چین میان بخش‌های تخصصی مربوطه وزارتخانه‌های امورخارجه توافق کردند.
یکی از معیار‌هایی که در رابطه با حفظ مشتری در بانک‌ها بسیار حائز اهمیت است موضوع بازاریابی رابطه‌مند بروفاداری مشتریان است که بانک‌ها از جمله ایران زمین تلاش می‌کند با استفاده از روش‌ها و برگزاری کلاس‌ها آموزشی براین مهم دست پیدا کنند.
سازمان ملل بر اهمیت حفظ وضع تاریخی و قانونی حاکم بر قدس و مسجد الاقصی و نقش اردن در نظارت بر وضعیت قدس و مقدسات اسلامی آن تاکید کرد.
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از اعطای تسهیلات ویژه به نیروگاه‌های تجدیدپذیر خبر داد و گفت: این موضوع در حفظ محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.
وزیر جهادکشاورزی بر اهمیت حوزه گردشگری کشاورزی با وجود خرده‌مالکیت و تغییر اقلیم برای حفظ و بازگشت به روستاها تاکید کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز مباحث آموزشی و آموزش رزم زمینی در نیروی زمینی ارتش از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.
طبق یک تحقیق داخلی توئیتر، بسیاری از سلبریتی ها حساب های کاربری خود را رها می کنند.توئیتر تلاش دارد کابران فعال خود که برای کسب وکارش اهمیت دارند، را حفظ کند.
بازی با نساجی به دلیل در پیش بودن یک جام قهرمانی اهمیت بسیاری برای استقلالی‌ها دارد و به همین دلیل ساپینتو قصد دارد با ارسال درخواستی به کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان استقلال را بعد از بازی با هوادار در تمرینات تیمش حفظ کند تا با هماهنگی بیشتر در بازی با نساجی حاضر شوند
«شمس الدین شرف الدین» ضمن تأکید بر تلاش برای اعتلای ارزش های آشتی جویانه گفت: حفظ وحدت ملی و مقابله با تلاش های دشمنان برای تجزیه یمن اهمیت ویژه ای دارد.
شی جین پینگ نیز ضمن اشاره به اهمیت حفظ ثبات منطقه و نقش سازنده جمهوری اسلامی ‌ایران در این راستا، تاکید کرد که چین مخالف سیاست فشار و یکجانبه گرایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ