امیر حسین اسفندیار برای تیم ملی والیبال آرزوی موفقیت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اثر انفجار بمب اتمی، نور و گرمای بسیار قوی‌ای تولید می‌شود. اشیاء و افرادی که در مسیر این نور و گرما قرار دارند، آن را جذب کرده و بر روی اشیایی که در پشت‌سرشان قرار دارند، تصویری سایه مانند از خود به جا می‌گذارند. نور محیط اطراف، باعث سفید شدن بتن یا سنگ اطراف آن شده و «سایه» ایجاد می‌شود.
دکتری جامعه شناسی فرهنگی با اشاره به گام‌های جا مانده مجلس گفت: مساله حجاب پس از چهل سال هنوز تنهاست.
در فاصله چند ساعت مانده به بازی ایران و فرانسه، دو بازیکن تیم ملی والیبال در انتظار پرواز به آمریکا هستند.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در آخرین رده بندی اعلام شده فدراسیون جهانی فوتبال دو پله صعود کرد که نتیجه بازی با ازبکستان در فینال کافا در این رده بندی لحاظ نشده است.
میثم صالحی با انگیزه به تمرینات خودش ادامه خواهد داد.
مراسم عروسی سردار آزمون دیروز در گنبد برگزار شد؛ مراسمی که عروس و داماد نداشت.
با اعلام رسمی لیست نام صابر کاظمی در پست قطر پاسور به چشم نمی‌خورد
رئیس کل دادگستری استان یزد، شکل گیری چند برخورد جزئی متجاهرین به عدم رعایت حجاب با آمرین به معروف را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بازخورد‌های شیرین و خاطرات ماندگار به جا مانده از سفر سایر هم میهنان به یزد نباید تحت الشعاع این چند برخورد جزئی قرار گیرد چراکه در انبوه این کار گسترده، شکل گیری این مقدار تنش، طبیعی است که متأسفانه با رسانه‌ای شدن موضوع و سوء استفاده برخی از معاندین و البته برخی از موضع گیری‌های افراد داخلی بیش از آنچه بود، سیاه نمایی و بزرگ جلوه داده شد.
در طول دوره پرمین پسین، کمی بیش از ۲۵۰ میلیون سال پیش، آفریقای جنوبی خانه تمنواسپوندیل‌های راینسوشید، دوزیستان شکارچی بزرگ با بدن‌هایی شبیه به کروکودیل‌ها یا سمندر‌های بزرگ بود. این حیوانات منقرض شده عمدتاً از بقایای اسکلتی به جا مانده از آن‌ها شناخته می‌شوند، اما در این مطالعه، محققان مجموعه‌ای استثنایی از فسیل‌ها را ردیابی و توصیف می‌کنند که بینشی در مورد چگونگی حرکت این حیوانات در محیط خود ارائه می‌دهد.
صفحه اینستاگرام بایرلورکوزن ویدئوی جالبی از ستاره ایرانی خود در یک رقابت اروپایی منتشر کرد.
محمدرضا بیک یکی از جا مانده های لیست تیم‌ملی والیبال ایران‌ بود.
جشن قهرمانی روز گذشته شهداب یزد با نظم کامل و به شکلی زیبا برگزار شد.
روکش تقویت کننده نور زمانی که در معرض نور فرابنفش قرار می‌گیرد، نور را جذب می‌کند و به کمک رطوبت موجود در هوا واکنش شیمیایی ایجاد می‌کند. مواد طبیعی به جا مانده از اثر انگشت، پس ماند‌های روغن و چربی مواد خوراکی در طول این واکنش تجزیه می‌شوند. پس از پایان این واکنش همه چیز خشک و همانند غبار ناپدید می‌شود.
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: از هفته آینده سامانه‌ای راه‌اندازی می‌شود که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، مطلع شوند که کارت سوخت خود را در کدام جایگاه سوخت جا گذاشته‌اند.
کادر فنی تیم ملی بوکس با دعوت از برخی نفرات جا مانده از رقابت‌های انتخابی به منظور پویایی اردو آماده سازی ملی‌پوشان، فرصتی دوباره به بوکسورها برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی داد.
با گذشت دو روز از درگذشت اسطوره فوتبال ایتالیا، جان لوکا ویالی محبوب، همچنان او چهره اول رسانه‌های ایتالیایی اعم از ورزشی و غیرورزشی است.
قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های آسیایی 2002 بوسان یکی از معدود دستاوردهای فوتبال کشور در قرن بیست و یکم است.
یک پژوهش، با بررسی روندهای آماری رابطه سهم جامعه جوان از فعالیت‌های اقتصادی را به تصویر کشیده است. این آمارها تایید می‌کند که یکی از ریشه‌های اصلی رویدادهای اخیر، جاماندگی جمعیت جوان از فعالیت‌های اقتصادی بوده است.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از نمایش ضعیف در برابر انگلیس، مقابل ولز 180 درجه تغییر چهره داد و با یک بازی خوب به برتری دو بر صفر رسید تا اکنون یکی از نامزدهای صعود باشد.
دو بازیکنی که در لیست نهایی کارلوس کی‌روش قرار نگرفتند کار خود را زیر نظر ریکاردو ساپینتو از سر گرفته‌اند.
لیست تیم فوتبال ایران برای حضور در 5 دوره از جام جهانی، همواره جا مانده های بزرگی داشته است.
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آمار بازماندگان از تحصیل در دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم استان اردبیل بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر است.
دقیقه‌ای قبل از خروج اتوبوس باشگاه پرسپولیس از فولادشهر اتفاقی عجیب همه را شگفت‌زده کرد.
در توضیح این فهرست، به دو کشور ایران و فرانسه اشاره شده است که در کنار نماینده مشهورشان، یک فیلم موفق دیگر نیز داشته اند که به ناچار از نامزدی اسکار جا مانده اند، فرانسه فیلم برنده نخل طلای کن «تیتان» را به فیلم برنده شیرطلای ونیز «رویداد» و ایران نیز فیلم برنده جایزه بزرگ کن «قهرمان» را به فیلم برنده جایزه جشنواره لندن «جاده خاکی» ترجیح داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ