هافبک باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش امسال روزهای بهتری را سپری می کند؛ او امیدوار است بتواند به پیراهن تیم ملی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور خارجه ایران مدعی شد که ایران تضمین لازم برای پایبندی آمریکا به تعهدات خود را دریافت کرده‌ است.
معاونان وزارت خارجه ایران و عمان درباره ابعاد مختلف همکاری دو کشور تبادل نظر کردند.
معاونان وزارت خارجه ایران و عمان درباره ابعاد مختلف همکاری دو کشور تبادل نظر کردند.
عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سهراب مرادی یکی از ورزشکاران کم‌نظیر رشته وزنه‌برداری در دنیا بود و به نظرم به موقع تصمیم به خداحافظی گرفت.
معاون وزیر امور خارجه نوشت: در چارچوب تحکیم سیاست همسایگی و در راستای استمرار رایزنی‌های سیاسی با همسایگان، به امارات متحده عربی سفر کردم تا درباره ارتقای همکاری‌های دوجانبه و بررسی مسایل منطقه‌ای با مقام‌های این کشور گفتگو کنم.
هافبک پیکان معتقد است تمام بازیکنان جوان این تیم در یکی، دو فصل آینده تبدیل به ستاره‌های لیگ برتر می‌شوند.
معاون وزارت خارجه کشورمان گفت:ارتقای همکاری‌های تهران و توکیو، علاوه بر تأمین منافع دو ملت، بسترساز صلح و ثبات است و منافع هیچ طرفی را تهدید نمی‌کند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در نشستی خبری در ایروان ضمن تاکید بر سیاست توسعه روابط با همسایگان، گفت ایران از همه ظرفیت و پتانسیل خود برای حل مسائل منطقه از طریق گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز استفاده خواهد کرد.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران امروز در نشست مطبوعاتی در ایروان تصریح کرد: ایران همواره شریک قابل اعتمادی در ایجاد صلح و امنیت است.
معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به روابط خوب دو کشور ایران و کویت، خواستار افزایش رایزنی‌ها و مشورت‌های سیاسی و تسریع در اجرای تفاهمات دو جانبه گردید.
معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان در جریان یک سفر منطقه‌ای به آمریکای لاتین وارد بوگوتا پایتخت کلمبیا شد.
معاون وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با یک رسانه عربی تاکید کرد که ابرقدرت‌ها می‌خواهند که پیشرفت‌های هسته ای ایران را تهدید جلوه دهند درحالی که فعالیت‌های هسته ای ایران در چارچوب معاهدات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
باقری در خصوص نقش میانجیگری قطر در تبادل پیام بین ایران و کشور‌های غربی به خصوص آمریکا گفت: ما با آمریکا ارتباط مستقیمی نداریم و طبیعی است که تبادل پیام بین ما و آمریکایی‌ها از طریق یک واسطه صورت می‌گیرد که گاهی این واسطه یک کشور اروپایی و یا یک واسطه غیر اروپایی است؛ ما بر این اساس تبادل پیام را بین دو طرف داشتیم و الان این مسئله هم وجود دارد.
مدافع نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی تا پایان فصل راهی شمس‌آذر شد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا بازی سختی با ذوب‌آهن داریم.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه همچنین درباره سفر گروسی به تهران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک عضو موثر و مسئول آژانس و همچنین NPT و به عنوان کشوری که دارای توانمندی و دانش هسته‌ای است همواره همکاری جدی و موثر با آژانس داشته است.
باقری در دیدار با وزیر مشاور در امور خارجی بنگلادش بر همکاری‌های مشترک در مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای تاکید کرد.
باقری در دیدار با وزیر مشاور در امور خارجی بنگلادش بر همکاری‌های مشترک در مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای تاکید کرد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان به دعوت همتای قطری خود به دوحه رفت.
معاون وزیر امورخارجه ایران با تاکید بر لزوم تقویت روابط و همکاری‌های دوجانبه تهران و دهلی گفت: سیاست‌های تحریمی آمریکا امنیت انرژی در جهان را ثبات کرده است.
باقری، درباره مذاکرات احیای برجام گفت: در روزهای گذشته ابتکاراتی را با هدف پیشبرد و جمعبندی مذاکرات وین به هماهنگ کننده مذاکرات ارسال کرده و امیدواریم این ابتکارات زمینه ساز تحرکی جدید در عرصه مذاکرات باشد.
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون وزنه برداری گفت: از بانوی طلایی کشورمان انتظار داریم در مسابقات جهانی و المپیک هم به موفقیت هایش ادامه دهد.
میلاد باقری مدافع پیش‌ تاخته نفت مسجدسلیمان با گلی تقریبا اتفاقی، طلسم گل‌ نزدن‌های تیمش را شکست.
میلاد باقری مدافع پیش‌ تاخته نفت مسجدسلیمان با گلی تقریبا اتفاقی، طلسم گل‌ نزدن‌های تیمش را شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ