مهاجم برزیلی پس از اخراج در بازی سپاهان چگونه می‌تواند ورق را به سود خود برگرداند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا عنایتی نیز درگذشت دو تن از فعالان رسانه ای اصفهان را تسلیت گفت.
تیم ملی والیبال ایران امروز در یک دیدار هیجان‌انگیز مقابل قهرمان جهان قرار می‌گیرد.
فوتبال ملی ایران در سه رده نوجوانان، امید و بزرگسالان سه دیدار بسیار سخت را در پیش دارد.
شاگردان رضا عنایتی در یک بازی سخت درنهایت موفق شد با گل دقیقه 6+90 آریا برزگر مقابل فلسطین به تساوی دست پیدا کنند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک، از قول رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای تیم المپیک خبر داد.
عنایتی اظهار داشت: مطمئن باشید که من و همکارانم تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا ان‌شاءالله بتوانیم در این دوره شرایط خوبی را داشته باشیم و با اتفاقاتی که افتاده و قول‌هایی که دوستان در سازمان لیگ، فدراسیون و وزارت ورزش به ما دادند، ان‌شاءالله بتوانیم در کنار هم کار‌های بزرگی انجام دهیم.
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه این مدت ملت ما را پیش برده و علی رغم خواست دشمنان گام‌های بزرگی را برداشته در پرتو ایمان و امید بوده است.
رهبر انقلاب با اشاره به اغتشاشات، فرمودند: دشمن فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده و می‌توانند ملت ایران را به خدمت اهداف خود بگیرند اما احمق‌ها باز هم اشتباه کردند و ملت ما را نشناختند.
۴ سال است که خانه پدرخوانده و مادرخوانده شیما صباگردی مقدم از حضور دخترکی که امید و پناه آن‌ها بود، خالی است. زن و مرد میانسال شیما را به فرزندی قبول کرده و ۱۵ سال او را در ناز و نعمت بزرگ کرده بودند تا اینکه دختر نوجوان اسیر دست شیطانی به نام بهلول شد و قربانی جنایتی که بهلول برای او تدارک دیده بود.
امروزه از خانه باغ بسیار بزرگ معروف به پارک مختارالسلطنه که در چهارراه مختاری، در محدوده پایین دست پل امیر بهادر تا حوالی میدان راه آهن قرار داشت تنها نام خیابان مختاری باقی مانده است، اما ضرب‌المثل ماست‌ها را کیسه کردن به صاحب این خانه ارتباط دارد.
الوکره در حضور هافبک ایرانی خود به پیروزی مقابل الریان دست یافت.
روزهای حساس انتخاب سرمربی تیم امید بدون خروجی خاصی در انتخاب سرمربی در حال گذر است تا همچنان ابهام درباره آینده این تیم وجود داشته باشد.
امید نورافکن برای دومین مرتبه پس از خط خوردن از لیست تیم‌ ملی پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ بار دیگر تمام سعی خود را کرد تا با احترام درباره کی‌روش حرف بزند.
کمیته داوران قضاوت دیدار حساس دو تیم سایپا و استقلال خوزستان را به علی اصغر مومنی سپرد.
هر روز به جای سه وعده غذایی بزرگ شش وعده غذایی کوچکتر داشته باشید. این کار کمک میکند تا معده تان را بیش از حد پر نکنید و از تولید بیش از اندازه اسید معده جلوگیری کنید. سه وعده غذایی کوچک و سه میان وعده هم میتواند گزینه خوبی باشد.
کمال کامیابی‌نیا با حضور در شهرآورد امروز، بالاتر از امید عالیشاه به رکورد بیشترین تعداد بازی خواهد رسید.
در نبرد بزرگ اسپانیا و آلمان از گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند تا امید صعود ژرمن‌ها هم زنده بماند.
در نبرد بزرگ اسپانیا و آلمان از گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند تا امید صعود ژرمن‌ها هم زنده بماند.
اشخاص شامل ۱۵ سال به بالا، افراد کمتر از ۱۵ سال که دارای حکم رشد باشند، پدر یا جد پدری با ارائه شناسنامه خود برای افراد ۱۵ تا ۱۸ سال تمام و سرپرست قانونی (قیم، امین، وصی) برای افراد صغیر و محجور با ارائه مدارک مستند که سمت او احراز شده باشد، می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت ویا با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال، نسبت به تنظیم و امضاء برگ درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنندبه ارائه درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنند.
رامین رضائیان و امید نورافکن حضور در اردویی که تا حد زیادی تکلیف سمت راست و چپ خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران را مشخص کرد، غایب بودند.
امیرمحمد یزدانی بعد از کشتی نگرفتن در مسابقات جهانی بلگراد، حالا قرار است در ترکیب تیم امید به اسپانیا اعزام شود.
رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه کارهای دولت باید به خوبی اطلاع رسانی شود تا امید آفرینی شود، گفت: عده‌ای اگر دولت یک جا کوتاهی داشته باشد، بزرگنمایی می‌کنند و مردم را ناامید می کنند.
امیر سراج، اختر فیزیکدان جوان دانشگاه هاروارد آمریکا با ارائه طرحی عجیب قصد دارد تا یک جرم بین ستاره‌ای را با استفاده از یک آهن ربای بزرگ از دل اقیانوس خارج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ