اسماعیل شریفات در اولین برد تیمش در لیگ بیست و سوم، نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن محبوب سکوهای سرخ در دهه های گذشته هنوز هم یک پای مصاحبه های جالب و حتی حاشیه ساز است.
تیم فوتبال سپاهان با وجود جدایی دو هافبک تدافعی خود هنوز اقدامی برای پر کردن جای خالی آنها نداشته است.
الخاندرو بالده، بازیکن محبوب ژاوی، که فقط یک سال دیگر از قراردادش با بارسا باقی مانده، هنوز تمدید نکرده است.
عکس های سفر جنجالی این بازیکن به مالدیو و تفریحات لاکچری او نیز هنوز در فضای مجازی وجود دارد و حالا این بازیکن فوتبال که قاری قرآن و مداح هم هست، به کربلا سفر کرده است.
وسلی گومز با وجود کارنامه خوب و توانایی‌هایی که دارد، هنوز نتوانسته در گل‌گهر به بازیکنی کلیدی تبدیل شود.
مربی تیم فوتسال واین آلبالی اسپانیا با بیان اینکه بازیکن ایرانی این تیم هنوز در حال سازگاری با شرایط جدید است، گفت: لیگ ایران را زیر نظر داریم و هر احتمالی برای جذب یک ایرانی دیگر باز است.
قرمزپوشان اهوازی برابر استقلال شکست خوردند، اما هنوز یک بازی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۱ دارند و باید به مصاف گل‌گهر در سیرجان بروند.
سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند هنوز نتوانسته‌اند در بخش بازار رده‌بالا موفق شوند. هواوی در این بازار یک استثنا بود که توانست به بازیکن شماره یک گوشی‌های هوشمند جهان در سال ۲۰۲۰ تبدیل شود که بعد هم تحریم‌های ایالات متحده تجارت گوشی‌های هوشمند او را برهم زد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از ناکامی اخیر شاگردانش در عملکرد تهاجمی ابراز نگرانی کرد.
بازیکن لژیونر تیم ملی بسکتبال با ویلچر که از نزدیک شاهد وقوع زلزله در ترکیه بود، می‌گوید: زلزله ترکیه مثل یک فیلم وحشتناک بود که هنوز هم شب‌ها از ترسم خوابم نمی‌برد و حالم بد می‌شود.
«والری کارپین» سرمربی تیم ملی روسیه همچنان نسبت به انجام مسابقه دوستانه با ایران نگرش منفی دارد و آن را قطعی و نهایی نمی‌داند.
آزادکارانی برتر رقابتهای قهرمانی کشور در حالی به سهمیه جام تختی دست یافتند که هنوز یک فرصت دیگر برای مدعیان حضور در این جام بین المللی باقی مانده است.
درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
وضعیت دامار هملین، بازیکن تیم بوفالو ویلز از قبل بهتر شده اما هنوز هم بحران به طور کامل پشت سر گذاشته نشده است.
جایگاه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تیم ملی کشورش با خطر جدی روبرو است.
اولیویه ژیرو در حالی صاحب یک رکورد ویژه شد که حتی هنوز هم منتقدانی دارد.
دارنده مدال طلای سنگین وزن المپیک ۲۰۱۲ لندن معتقد است هنوز هم مبالغ قرارداد کشتی‌گیران در لیگ برتر در مقایسه با رشته‌های دیگر بسیار ناچیز و محدود است.
دارنده مدال طلای سنگین وزن المپیک ۲۰۱۲ لندن معتقد است هنوز هم مبالغ قرارداد کشتی‌گیران در لیگ برتر در مقایسه با رشته‌های دیگر بسیار ناچیز و محدود است.
دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و دریای بابل از ساعت 16:15 دقیقه طبق برنامه باید آغاز شود ولی هنوز محل برگزاری این مسابقه به طور دقیق مشخص نیست.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، تاکید کرد لیورپول همچنان مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
از فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام‌جهانی2014، تنها «3‌بازیکن» هنوز در تیم ملی عضویت دارند؛ 3‌بازیکنی که حالا می‌توانند یک تجربه فوق‌العاده را در قطر به‌دست بیاورند.
الکسیس سانچس که در روزهای اخیر بعد از فسخ قراردادش با اینتر به مارسی پیوست درحالیکه هنوز استادیوم باشگاه فرانسوی را به چشم ندیده، به شکلی عجیب مصدوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ