آزادکارانی برتر رقابتهای قهرمانی کشور در حالی به سهمیه جام تختی دست یافتند که هنوز یک فرصت دیگر برای مدعیان حضور در این جام بین المللی باقی مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیل شریفات در اولین برد تیمش در لیگ بیست و سوم، نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشت.
ارلینگ هالند آمار گلزنی شگفت انگیزی در سیتی دارد اما این دلیل نمی شود که او را یک گلزن بزرگ بنامیم!
دو طرف (ایران و آمریکا) تعهد دارند اقداماتی براساس این قطع‌نامه و همچنین متن برجام صورت دهند. از جمله اینکه ایران پروتکل الحاقی را که تاکنون به صورت داوطلبانه و موقت اجرا می‌کند، در مجلس تصویب کند و در طرف دیگر کنگره آمریکا بخشی از تحریم‌هایی را که در این کنگره تصویب شده و تاکنون «تعلیق» شده بود، «لغو» کند؛ بنابراین فرصت دو ماهه آینده و همکاری ایران با آژانس از این جهت بسیار حائز اهمیت‌تر خواهد بود. برای آمریکا و اروپا هنوز یک کارت بازی باقی مانده که نام آن «اسنپ‌بک» است.
سیاوشی می‌گوید‌: خشونت‌های وسیعی برای بحث حجاب به وجود آمد که می‌توانست با یک عذرخواهی به پایان برسد و برای بهبود شرایط تلاش بشود، اما فرصت از دست رفت و متاسفانه هنوز هم اجبار و تحکم در حال ادامه پیدا کردن است. من نمی‌دانم این سیاست برای جلب رضایت کدام بخش از جامعه است؟ هنوز آن سیاست و استراتژی که در آن برخورد صلح‌آمیز همراه با احساس امنیت باشد اتخاذ نشده است.
بنده کماکان بعد ۳ سال درگیر انتشار ماجرای آن واقعه‌ام و امروز هم در شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری ۲ برای دفاع حاضر شدم.
وسلی گومز با وجود کارنامه خوب و توانایی‌هایی که دارد، هنوز نتوانسته در گل‌گهر به بازیکنی کلیدی تبدیل شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از ناکامی اخیر شاگردانش در عملکرد تهاجمی ابراز نگرانی کرد.
مهاجم ایرانی ژیل ویسنته دور از فهرست تیمش مقابل ماریتیمو بود.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا با بیان اینکه فرصت دیپلماسی با ایران هنوز از دست نرفته است، گفت که اقدام نظامی آخرین گزینه آمریکا در قبال ایران است و در رأس اولویت های واشنگتن قرار ندارد.
«والری کارپین» سرمربی تیم ملی روسیه همچنان نسبت به انجام مسابقه دوستانه با ایران نگرش منفی دارد و آن را قطعی و نهایی نمی‌داند.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
آزادکارانی برتر رقابتهای قهرمانی کشور در حالی به سهمیه جام تختی دست یافتند که هنوز یک فرصت دیگر برای مدعیان حضور در این جام بین المللی باقی مانده است.
یک شوت تماشایی به زیر طاق دروازه اوترخت به طلسم گل نزدن ملی‌پوش ایرانی فاینورد پایان داد.
سیمون کیائر تاکید دارد که دانمارک با وجود شکست و حذف از جام جهانی در مرحله گروهی، همچنان یک تیم برتر است.
محمد رضایی مدیرکل امنیتی استانداری کردستان گفت: هنوز هویت ضاربین این شهروند مریوانی مشخص نشده است، اما آنچه به نظر می‌رسد از عوامل ضدانقلاب بوده که از این فرصت اتفاقات اخیر سوءاستفاده کرده‌اند.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه هایشان گذاشته اید و حرف هایشان را گوش نمی دهید و طردشان می کنید، نمونه اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می شود و می گوید ۶۰ درصد اینها فاسد و فاحشه هستند. حرف های آقای خاتمی کجا و حرف های این آقا کجا؟ چرا باید این آدم سخنگوی مملکت و مجلس شود که تمام وجودش خشم، خشونت، فحاشی و وقاحت است؟! یک کسی مثل آقای خاتمی شما را نصیحت می کند که حرف مردم را ببینید و مطالبه مردم را گوش کنید، اراده کنید، اصلاح کنید و کشور را نجات بدهید.
فاضل میبدی گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه‌هایشان گذاشته‌اید و حرف‌هایشان را گوش نمی‌دهید و طردشان می‌کنید، نمونه‌اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی‌خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می‌شود و می‌گوید ۶۰ درصد این‌ها فاسد و فاحشه هستند.
تنها یک هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر تا قبل از شروع جام جهانی برگزار خواهد شد و اگر رضایی هنوز فرصت حضور داشته باشد آخرین تلاش هایش را برای گرفتن بلیت قطر به کار خواهد گرفت
دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و دریای بابل از ساعت 16:15 دقیقه طبق برنامه باید آغاز شود ولی هنوز محل برگزاری این مسابقه به طور دقیق مشخص نیست.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، تاکید کرد لیورپول همچنان مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.
پیشکسوت فوتبال گفت: دیدار استقلال و گل گهر تماشایی و دیدنی خواهد بود و به دلیل حساسیتی که در آن وجود دارد به یک فینال شبیه است.
یکی از اعضای ارشد جنبش صدر مستقر در بغداد می‌گوید که صدر خشمگین است. حائری راهنمای معنوی صدر بود. صدر بیانیه حائری را خیانتی قلمداد کرد که هدف از آن از بین بردن مشروعیت مذهبی وی به عنوان یک رهبر شیعه بود به خصوص در زمانی که با گروه‌های شیعه دیگر مخالف خود برای قدرت در حال نزاع بود.
الکسیس سانچس که در روزهای اخیر بعد از فسخ قراردادش با اینتر به مارسی پیوست درحالیکه هنوز استادیوم باشگاه فرانسوی را به چشم ندیده، به شکلی عجیب مصدوم شد.
با وجود آنکه نسخه قاچاق رستاخیز هنوز در فضای اینترنت در دسترس است، سازندگان این فیلم که پس از فروش بخش اعظم آن به دولت، سهم حداقلی در آن دارند، همچنان با اصرار بر ایجاد یک VOD صرفاً برای عرضه این فیلم، زمینه لازم برای از دست رفتن فرصت فراهم ساخته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ