تیم فوتبال سپاهان با وجود جدایی دو هافبک تدافعی خود هنوز اقدامی برای پر کردن جای خالی آنها نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت به خبرآنلاین گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
کسی که دستش خالی است، چرا اینقدر اشتلم می‌خواند؟ اگر می‌خواهید وارد مجلس شوید، باید متواضعانه بگویید که چه برنامه‌ای دارید و به مردم بگویید که چه می‌خواهید بکنید. مجلس ششم، برای اصلاح‌طلبان یک مجلس نمونه است. غیر از ناسزا گفتن، غیر از تحصن، غیر از استعفا، از این مجلس یک کار درست و حسابی در جهت ایفای وظایف قانونی ندیدیم.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت گفت: «کسی را داشتیم که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده اما الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شود.»
دسانتیس همچنان به نظر اصلی‌ترین گزینه ریاست‌جمهوری است که ترامپ یا بایدن نیست. به‌رغم رأی پایین‌اش، زمان زیادی که هنوز در کارزار مقدماتی باقی مانده و اتفاقات متعددی که در این فاصله می‌تواند بیفتد امید او و هوادارانش را حفظ می‌کند. بررسی‌های فایوسرتی‌ایت هم نشان می‌دهد کسی که در این فاصله با انتخابات، این میزان حمایت را داشته است، شانس ۱ به ۳ برای پیروزی دارد و این، شانس کمی نیست.
فاضل میبدی گفت: تنها راه چاره مملکت این است که نظرات و فکر‌های مختلف بیایند و در تصمیم گیری سهم داشته باشند. متاسفانه الآن شرکت سهامی خاص ثروت درست کرده اند و می‌خواهند کسی در آن ورود نکند. در شرکت سهامی خاص ثروت فساد در می‌آید و الآن هم درآمده است.
مدافع پرتغالی پس از ترک سیتی از در پشتی و بدون اینکه کسی دقیقا بداند چه بین او و گواردیولا گذشته، با بایرن به اتحاد بازمی‌گردد.
حسن کیا، وکیل پایه یک دادگستری گفت: این‌که چه‌کسی و چه‌طور می‌خواهد عدم رعایت پوشش حجاب را در دانشگاه تشخیص دهد مشخص نیست، اصلاً ملاک چیست؟، این‌که دو تار مو بیرون باشد یا کل مقنعه برداشته شده باشد، یا مقنعه دور گردن باشد، باید پرسید تشخیص دهنده کیست، این سبب می‌شود کلی اختلاف در دانشگاه ایجاد شود.
روزی که رییسی جلوی دوربین هیجانی شد و گفت ما اقتصاد را به برجام گره نمی‌زنیم، در جایی نوشتیم کسی که چنین ادعایی می‌کند نگاه علمی به اقتصاد ندارد و بدتر از آن مناسبات حاکم بر نظام بین‌الملل در جهان امروز را نمی‌شناسد و امروز رییسی مواجه است با این نقد که قیمت گوجه و خیار چه ربطی به برجام دارد، اما چه پاسخی می‌تواند به منتقدان بدهد؟
یک نفر چون جوان است و می‌تواند ارتباط برقرار کند مربیگری تیم ملی را بر عهده بگیرد؟ مگر می‌خواهند به میهمانی بروند؟ تیم ملی، جایگاهی برای خودش دارد و هر چقدر هم دانش و تجربه داشته باشی کم است.
ثابتی در سال ۵۷ یکباره فهرست بلندبالایی از ۱۵۰۰ نویسنده و فعال سیاسی و مذهبی تهیه می‌کند و در اختیار محمدرضا پهلوی قرار می‌دهد و از او می‌خواهد که آن‌ها را بازداشت کند و احتمالا بعد از بازداشت برای شکنجه به خود ثابتی تحویل‌شان دهد و همه جوره مخالف نرمش‌های پهلوی دوم در سال‌های آخر حکومتش بود.
سیدعلی خمینی گفت: ملتی که از پس هزاران سال، فرهنگ غنی خودش را حفظ کرده، مگر ما حفظ کرده‌ایم و امثال ما حفظ کرده‌اند؟! ۱۴۰۰ سال می‌گذرد، چه کسی اسلام را در این سرزمین حفظ کرده است؟ ما اسلام را در این سرزمین حفظ کرده ایم؟! همین ملت بزرگ اسلام را حفظ کرده و همین مردم بزرگ اگر یک وقتی احساس کردند نیازمند هستند عالمان دینی را پرورش بدهند.
مهدی تاج عصاره ساختار مدیریتی در این کشور است. یعنی اگر کسی از شما بخواهد با ذکر یک مثال بگویید وضعیت مدیریتی در ایران به چه صورت است کافی است بگویید: مهدی تاج! فردی که خرابکاری می‌کند، ناموفق است و پرونده‌های مفتوح دارد، اما در عین حال می‌تواند با اعتماد به نفس کامل بیاید جلوی دوربین بنشیند، قیافه حق به جانب بگیرد، خودش را حلال مشکلات بنامد و به دیگران توهین کند
مسی حالا مردم آرژانتین را دوباره از سایه به بیرون کشانده و فوتبال را یک بار دیگر مذهب مشترک «آلبی‌سلسته» کرده است. چه کسی می‌خواهد جلوی این تفکر را بگیرد که مسی بزرگ‌تر از دیگو مارادونا‌ست؟ لئو بیشتر از مارادونا گل زده، جام گرفته، توپ طلا برده و حالا به چیزی که مارادونا به آن دلخوش بود و افتخار می‌کرد هم رسیده است: قهرمانی در دنیا
کرباسچی در پاسخ به این سوال که اظهاراتی از این نوع باعث تضعیف جایگاه نمایندگی صرف نظر از آنکه چه شخصیت‌های در داخل پارلمان هستند نمی‌شود، گفت: این دیگر جزو بحث‌های روشن است. اینکه چه کسی می‌خواهد نماینده مجلس باشد و مردم به او اعتماد کنند، از چه موضعی حرف بزند؛ این موارد معلوم است و توضیح نمی‌خواهد. کسی که نماینده است باید به شکلی حرف بزند که موکلین او به او اجازه حضور در مجلس داده‌اند.
مهدی بلیغ که به دنبال سود زیادی بود و از طرفی زبان عربی و انگلیسی اش عالی بود، مدتی را به گشت و گذار در مقابل مراکز رفت و آمد خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و عرب‌ها اختصاص داد. بعد از مدتی هم دو توریست آمریکایی را برای اجرای نقشه اش انتخاب کرد. آرسن لوپن ایرانی فهمیده بود که این دو نفر می‌خواهند هتلی را در ایران بخرند.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
رقابتهای فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۲ شاید بار دیگر پل عبور برای بازیکنان ایرانی باشد که می‌خواهند با درخشش در مهمترین تورنمنت دنیا به تیم های معتبر بپیوندند و لژیونر شوند.
این ماهیت «ح». «ع» است؛ کسی که از سخنرانی، دادزدن را آموخته و می‌تواند بدون سند و مدرک به مخاطبش بتازد. فارغ از اینکه دانش او درباره شهدای فوتبالیست آن‌قدر نازل است که بسیاری از نزدیکانش هم به این سخنان تاخته‌اند، کسی نیست از او بپرسد اگر شهادت لیاقت می‌خواهد و شهید ۴۰ سال پیش هم قبول نیست، الان پشت میکروفن چه می‌کند و چرا تا به حال در راه جهاد، شهید نشده است؟
کارلوس هنوز نیامده، دعوا و دودستگی در فضای فوتبال و ورزش ایران شکل گرفته است. موافقان کی‌روش او را تنها راه موفقیت تیم ملی در جام جهانی می‌دانند و مخالفانش می‌گویند او آزمونش را پس داده و آزمودن دوباره‌اش خطاست. گو اینکه این موضوع تمام ماجرا نیست. به‌راستی چه کسی می‌خواهد کارلوس به ایران بیاید و چه کسی از حضور کی‌روش در ایران واهمه دارد؟
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان، در پاسخ به اینکه آیا درنظرگرفتن جریمه نقدی برای بی‌حجابی یا بدحجابی توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: در اول لازم است به این موضوع اشاره شود که بی‌حجابی طبق قانون ما جرم تلقی می‌شود؛ ولی مشخص نیست که مصداق بی‌حجابی چه چیزی است؛ حتی در این امر بین فق‌ها هم نظرات متفاوتی وجود دارد. از سوی دیگر مسئله این است که چه کسی می‌خواهد بی‌حجابی یا بدحجابی فرد را تشخیص دهد. آیا یک مأمور نیروی انتظامی صلاحیت تشخیص این را دارد؟ که پاسخ قطعا منفی خواهد بود.
در نخستین گام برخی فعالان حوزه موسیقی، مدعی شدند که هم خوانی سرود ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی قطر را رضا بهرام و بهنام بانی برعهده خواهند داشت. اما چیزی نگذشت که این موضوع از سوی رضا بهرام تکذیب شد.
براساس این طرح اگر در انتخابات شوراها لیستی داده می‌شود یا اگر فردی به صورت انفرادی برای انتخابات نامزد می‌شود، باید شهردار را هم معرفی کند تا مردم بدانند شهرداری که می‌خواهد تعیین شود چه کسی است.
ستاره تیم ملی کشورمان بعد از درخشش با پورتو و قهرمانی در سوپر کاپ ابراز خوشحالی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ