دارنده مدال طلای سنگین وزن المپیک ۲۰۱۲ لندن معتقد است هنوز هم مبالغ قرارداد کشتی‌گیران در لیگ برتر در مقایسه با رشته‌های دیگر بسیار ناچیز و محدود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما با ایرانسل به توافقات مثبتی رسیدیم اما الان به آنها فشار آورده‌اند که بیا و با یک تیم دیگر هم ببند! آنها هم می‌گویند ما اینقدر بودجه در نظر نگرفتیم اما همچنان فشار می‌آورند. همین باعث شده توافقات ما با تاخیر دنبال شود. مشکلات ما یکی دو تا نیست که! ما قهرمان شدیم و الان باید منتظر تمدید اسپانسر خودمان بمانیم
امضای رئیس مجمع باشگاه سپاهان در فرم بودجه این تیم دیده نمی‌شود.
انتقادات تند مدیرعامل سپاهان نسبت به قوانین سقف بودجه تیم ها حالا واکنش یک تیم صنعتی دیگر را به همراه داشته است.
مدافع سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس برای بازگشت به فوتبال ایران با مشکل عجیبی روبرو است.
علی موسوی مهاجم سابق استقلال گفت: آقای خطیر آمد تا به استقلال کمک کند اما دیگر خبری از او نیست! خطیر نمی‌تواند کاری کند. مشکل استقلال بودجه است مگر خطیر میلیاردر است که بتواند بودجه تزریق کند. استقلال به پول نیاز دارد تا بتواند بازیکن بخرد و مشکلاتش را حل کند اما هیچ یک از مسئولان برای این تیم کاری نمی‌کنند.
فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به خبر عبور سه تیم فرمول یک از سقف بودجه‌ تعیین شده در سال 2022 واکنش نشان داد.
سرمربی هوادار بعد از یک فصل حضور در این تیم تصمیم به خداحافظی گرفت.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر آنکه صحبت‌هایش که اکنون به بهانه انتخابات فدراسیون بازنشر می‌شود مربوط به گذشته بوده و حالت نصیحت‌گونه داشته، خواستار ماندن علیرضا دبیر تا المپیک 2024 پاریس شد.
رییس باشگاه آژاکسیو که کمترین بودجه را در لیگ یک دارد، از نیکاراگوئه تیم خود را هدایت می‌کند.
سرمربی پیکان تهران می‌گوید که یک بازیکن تراکتور به اندازه کل بودجه آن‌ها ارزش دارد.
مدیر تیم‌های ملی تنیس با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از 14 سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، گفت: با حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس، این اعزام در آخرین لحظات محقق شد.
سرمربی تیم پورتو هدف تیمش در دو دیدار رفت و برگشت مقابل اینتر را کسب جواز صعود به یک چهارم نهایی دانست.
نفر اول وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشور می‌گوید دلیل اینکه تا امروز نتوانسته خود را در قالب یک چهره مدعی تیم ملی نشان دهد، قدم آخر کارش بوده که آن را محکم برنداشته اما این بار می‌خواهد کار نیمه تمامش را تمام کند.
تیم ردبول اتریش 154 کارمند خود را به دلیل کاهش بودجه مسابقات فرمول یک اخراج کرد.
مدیرعامل تیم توفارقان آذرشهر گفت: ما تا پایان مسابقه با صنایع هرمزگان در زمین حضور داشتیم و اگر باخت فنی زده شده، اشتباه داوران بوده است.
تارتار سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید او یک مربی هجومی است و تمام تلاش خود را می‌کند که تیمش در خط حمله هم جزو بهترین تیم‌های لیگ باشد.
سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که بودجه تیمش در این دوره لیگ برتر آزاد یک چهارم تیم‌های دوم و سوم و یک ششم تیم قهرمان مسابقات بوده است.
دارنده مدال طلای سنگین وزن المپیک ۲۰۱۲ لندن معتقد است هنوز هم مبالغ قرارداد کشتی‌گیران در لیگ برتر در مقایسه با رشته‌های دیگر بسیار ناچیز و محدود است.
من اگر صدایم را برای بازیکن بالا برده‌ام در جهتی بوده که به او هشدار داده‌ام که نباید این حرکات را می‌کردی...
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن کسب تساوی مقابل سپاهان را نتیجه یک کار بزرگ از سوی بازیکنان خود دانست.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، گفت: قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس معادل بودجه یک فصل تیم هوادار است.
بیرجند- سرپرست هیئت شمشیربازی استان خراسان جنوبی گفت: تیم شمشیربازی هیئت بدون حتی یک ریال حمایت و با بودجه شخصی به مسابقات شمشیربازی انتخابی تیم ملی اعزام شدند.
علی نظرمحمدی امیدوار است این بار مشکلات مالی باعث جدایی اش از سپیدرود نشود تا بار دیگر با این تیم به دسته یک و سپس لیگ برتر صعود کند.
علی نظرمحمدی امیدوار است این بار مشکلات مالی باعث جدایی اش از سپیدرود نشود تا بار دیگر با این تیم به دسته یک و سپس لیگ برتر صعود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ