یکی از بازیکنان والنسیا از ایستادن پشت بنر ضد نژادپرستی پیش از بازی امشب با مایورکا خودداری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: قبل از میدان مختار، توسعه میادین شوریجه و سراجه اجرایی شد و توسعه مخازن قزل‌تپه در شمال و بانکول در غرب کشور نیز در دستور کار قرار گرفت.
کریم باقری در مورد شایعات پیرامون تمدید قرارداد با پرسپولیس صحبت کرد.
جوکار از آغاز مرحله نخست طرح توسعه مخزن ذخیره‌سازی مختار خبر داد و گفت:حفاری نخستین چاه ارزیابی در این میدان گازی به زودی آغاز می شود.
شرکت ملی نفت ایران با هدف پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان اقدام به انجام فعالیت های توسعه و ذخیره سازی گاز در میدان مختار واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته است.
اصولگرایان در روایت خود از درگیری نظامی در مرز ایران و افغانستان همچنان به دنبال تطهیر طالبان هستند.
به گفته مختار ممدوف، اولین سفیر جمهوری آذربایجان در اسرائیل، افتتاح اولین سفارت باکو در اسرائیل طی ماه مارس، نشان دهنده شکوفایی روابط بین باکو و تل‌آویو است، درست زمانی که روابط باکو با ایران به پایین‌ترین حد خود رسیده است.
بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی بود که پس از قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری این موفقیت را با انتشار یک توییت، به باشگاه مادریدی تبریک گفت.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی به شهادت رساندن سرهنگ دوم " مختار مومنی" و ستواندوم" ابوذر امیدوار" در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد .
کلیسای «تادئوس و بارتوقیموس مقدس» یکی از مکان‌هایی است که آرامش درون آن با ساکنان خاموش ابدی‌اش ردی از سالیان دراز گذشته دارد. مشهورترین مقبره این حیاط، متعلق به چارلز اسکات، پسر دوم سر والتر اسکات، نویسنده شهیر اسکاتلندی است. اینجا قدیمی‌ترین کلیسای ارامنه اهالی پایتخت با بیش از دو دهه قدمت است.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان افزود: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیا دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مامور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.
این بازی عبارت بود از خاموش کردن چراغ. در تاریکی که حکم قطعی در آزادی را داشت، می‌توانستند همدیگر را ببوسند، کتک بزنند، گاز بگیرند، کور کنند، سر بشکنند، دست بشکنند، مختار بودند و تمام این خانم‌ها در اول شروع بازی در میان تالار می‌نشستند.
رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان، امروز (چهارشنبه)، رسما «مختار محمد اوغلو محمدوف» را به عنوان اولین سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار این کشور در اسرائیل تعیین کرد.
عباس جدیدی در پاسخ صحبت‌های منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی کشتی گفت: احترام زیادی برای بزرگتر‌های خودم قائل هستم، اما من منظور ایشان را متوجه نمی‌شوم. در هرحال مختار است آن طور که دوست دارد صحبت کند، اما آقای برزگر باید بداند دوره بگم بگم‌ها تمام شده و برای زمان احمدی نژاد و شگرد او بود
بازیکن پیشین تیم ملی مراکش شانسی برای این تیم در نیمه نهایی جام جهانی قائل نیست.
وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی با بیان اینکه استفاده از کالابرگ اختیاری است، گفت: نظر به اینکه مصرف پروتئین در کشور کاهش پیدا کرده، افراد مختار هستند با این کارت پروتئین خریداری کنند.
وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: استفاده از کالابرگ اختیاری است یعنی کسانی که خواستند می‌توانند از استفاده کنند و کسانی که خواستند می‌توانند از مبلغ نقدی استفاده کنند. سازوکار اجرای این طرح این است که کارت الکترونیکی افراد معادل مبلغ یارانه شارژ می‌شود و افراد در یک بازه زمانی مشخص مختار هستند با این کارت، پروتیین خرید کنند یا اینکه زمانی که یارانه به حساب افراد واریز می‌شود، پول آن را برداشت کنند.
اومارو مختار سیسوکو امبالو، رئیس جمهور گینه بیسائو در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با زلنسکی در کی‌یف، یک روز پس از دیدار با پوتین گفت: «برادر عزیزم، دیروز با رئیس‌جمهور [ولادیمیر]پوتین در روسیه بودم که از من خواست پیامی به شما بدهم، با شما صحبت کنم در نظر داشته باشید که گفتگوی مستقیم برای اقدامات مشترک آینده بسیار مهم است.
شاگردان رنگرز در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان به 2 مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
در 5 وزن اول مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان، ایران شانس کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز خواهد داشت.
در 5 وزن اول مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان، دو نماینده ایران به فینال راه یافتند.
برای نخستین بار، محمدحسن‌خان اعتمادالسلطنه، در باره راه‌آهن، مطلبی را در خاطراتش نوشت که سال‌ها بعد در قالب کتابی منتشر شد: «.. وزیر امور خارجه وارد شد. تعریف پروتست روتر [رویتر]را در باب قرارنامه راه‌آهن جدید و اظهارات سفارت انگلیس بیان کرد. قرار شد سه‌شنبه به این کار برسیم. تفصیل روتر و راه‌آهن مفصل است. ان‌شاءالله خواهم نوشت.» و مدتی بعد نوشت: «شنیدم قرارنامه راه‌آهن ما بین دولت ایران و وزیر مختار ینگی‌دنیا [آمریکا]بسته شده و مشیرالدوله در نوشتن این قرارنامه یکصد هزار تومان مداخل کرده است.»
پلیس ضد تروریسم تونس پس از تحقیقات در مورد مظنونان اعزام جنگجو به سوریه، علی العریض نخست وزیر پیشین و یکی از مقامات ارشد حزب اپوزیسیون النهضه را به مدت یک روز بازداشت کرد. مختار جمایی، وکیل دادگستری به رویترز گفت که انتظار می‌رود علی العریض روز چهارشنبه در برابر قاضی حاضر شود.
مضفرالدین شاه قاجار پس از اینکه به حکومت رسید، برای برقراری نظم و امنیت در تهران شخصی به نام محمد کریم خان ملقب به مختار السلطنه را به ریاست اداره نظمیه تهران منصوب کرد.
درباره تاریخچه سیب‌زمینی در ایران گفته می‌شود که اولین بار توسط سرجان ملکم وزیر مختار انگلیس در زمان فتحعلی شاه قاجار وارد ایران شد. این در حالی است که پیش‌تر در زمان حکومت صفویه در ایران سیب‌زمینی از طریق تجار اروپایی وارد چین و فیلیپین و جنوب شرقی آسیا و سپس در زمان احمد شاه گورکانی وارد هند شده بود، اما ایرانی‌ها هنوز از وجود آن خبر نداشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ