صدر جدول گلزنان لیگ دسته اول فوتبال ایران به صورت مشترک در اختیار سه بازیکن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردی پس از اسکی روی آب به ساحل و نزد دوستانش برگشت. او خواست غذا بخورد که متوجه شد، غذایش نیست. از دوستانش پرسید خبری از غذای او دارند. یکی از دوستانش گفت، تمام روز را داشته موج‌سواری می‌کرده و دیگری هم گفت که تمام مدت کنار آتش نشسته بوده و آبمیوه‌اش را می‌خورده است. مرد لبخندی زد، چراکه می‌دانست یکی از آن‌ها دارد دروغ می‌گوید و به‌سرعت دروغگو را شناخت. به نظر شما دروغگو کیست؟
مربی پیشین استقلال به حمایت از ریکاردو ساپینتو پرداخت و اعلام کرد او با رفتارهای هیجانی خود ضربه‌ای به تیم نزده است.
با وجود تکذیب مکرر مسئولان ورزش ایران بر تسهیل شرایط الناز رکابی، ولی اتفاقاتی در این بازه زمانی رخ داد که باورپذیری این موضوع را نزد بسیاری از هواداران این سنگنورد ایرانی دشوار کرد. اولین مورد همان شایعه حبس خانگی بود. شایعه‌ای که البته بعد‌ها با حضور این چهره ورزشی در میان مردم از بین رفته بود. مورد دوم، ممنوع‌الخروجی الناز و بعد‌ها داستان ضبط پاسپورتش بود که برای این یکی، چند مورد ناخوشایند شکل گرفت که نشان می‌داد شایعات چندان بی‌اساس هم نیست
یکی از مشکلات اساسی در تهیه انواع شور و ترشی، کپک‌ها هستند، اما زیاد نگران نباشید، چون با دانستن برخی ترفند‌ها می‌توانید از کپک زدن انواع ترشی جلوگیری کنید. کپک‌هایی که روی ترشی تشکیل می‌شوند، سم خطرناک مایکوتوکسین تولید می‌کنند که باعث نرم شدن مواد غذایی و تغییر طعم و رنگ آن‌ها می‌شوند. این سم می‌تواند باعث بروز مسمومیت غذایی هم شود. در اینفوگرافیک زیر با روش‌هایی برای کپک نزدن ترشی آشنا می‌شوید.
افسردگی اگر درمان نشود، اغلب موجب می‌شود شرایط فرد بدتر شود و منجر به بروز مشکلات عاطفی، رفتاری و سلامتی شده که بر زندگی افراد تأثیر می‌گذارد. هم‌چنین اشاره به این نکته نیز ضرورت دارد که افسردگی می‌تواند در خانواده تکثیر شود؛ بدین معنی که اگر یکی از اعضای خانواده مبتلا به افسردگی یا اختلال خلقی باشد، این موضوع می‌تواند به ابتلا به افسردگی را نزد دیگر اعضای خانواده افزایش دهد.
احمد شاه سه سال پس از خلع شدن از مقام سلطنت در ۳۲ سالگی در یکی از بیمارستان‌های پاریس درگذشت. جنازه او طبق وصیتش به عراق حمل شد و در کربلا نزد مقبره پدرش به خاک سپرده شد. از مقامات دولتی ایران هیچ یک در مراسم تشییع جنازه او شرکت نکردند.
احمد شاه سه سال پس از خلع شدن از مقام سلطنت در ۳۲ سالگی در یکی از بیمارستان‌های پاریس درگذشت. جنازه او طبق وصیتش به عراق حمل شد و در کربلا نزد مقبره پدرش به خاک سپرده شد. از مقامات دولتی ایران هیچ یک در مراسم تشییع جنازه او شرکت نکردند.
صبح روز گذشته بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران یکی از دوستان ایرانی تاجر جوان را که او هم ساکن کشور چین است، به عنوان مطلع برای تحقیق در مورد مرگ این جوان احضار کرد. مطلع نزد بازپرس جنایی گفت:تاجر جوان را از مدتی قبل می‌شناختم و با هم دوست بودیم. ارتباط کاری نداشتیم و به عنوان یک هموطن در کشور غریب با او رفاقت داشتم. شب حادثه نزد او نبودم، اما از دیگر دوستانمان شنیدم که آن شب مشروبات الکلی مصرف کردند و حال او بد شد. دوستانش می‌گفتند کمی بالا آورد و بعد دیگر نفس نکشید.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء بدون اشاره به مطرح شدن نامش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شباب الاهلی که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است دیدار داریم.
بقعه چهار انبیاء یا پیغمبریه شهر قزوین که مدفن چهار تن از پیامبران بنی اسرائیل است یکی از معدود آثار تاریخی و مذهبی پیش از ظهور اسلام و حتی پیش از ظهور مسیحیت است که زیارت آن نزد سه آیین الهی، ابراهیمی دارای ارزش دینی بسیار زیادی است. «سلام»، «سلوم»، «سهولی» و «اقلیا» چهار اسم با ریشه عبری- سامی متعلق است به چهار پیامبری که در چهار انبیاء قزوین مدفون هستند.
نورانی‌نژاد نوشت: تکلیف برخی مهمانان نشست اخیر زنان تاثیرگذار چه می‌شود که با عرف متفاوت از شما ظاهر شده‌اند؟ شما که هزینه‌ها و اهداف چنین ولخرجی‌هایی، آن هم در چنین شرایط وخیم اقتصادی کک‌تان را هم نمی‌گزد تا منکرش بدانید و نهی‌اش کنید، چرا درباره عرف و پوشش دوگانگی دارید؟ نهایتا اینکه این همه تناقض را تا کجا می‌توان به دوش کشید و به روی خود نیاورد؟ تا کجا می‌توان دنیا‌های متفاوت بین مردم و مسوولان را در یک سرزمین مشترک دید و تحمیل مستمر یکی بر دیگری را دید و دم نزد؟
زاکانی در ابتدای این مراسم گفت: یکی از سیاست‌های قطعی جمهوری اسلامی ایران برقراری ارتباط، همکاری و حسن همجواری با کشورهای همسایه‌اش است. ارمنستان نیز در نزد ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و علاقه‌مند به گسترش روابط میان دو کشور هستیم.
توپ در زمین خودی به پله رسیده بود و کسی انتظار نداشت که او از همانجا تصمیم به گلزنی بگیرد، اما ستاره برزیلی که دیده بود ایوو ویکتور، دروازه‌بان حریف، از دروازه خارج شده است، از فاصله ۶۰ متری شوتی زد که تنها با اختلاف چند سانت از کنار دروازه به بیرون رفت. اگر این توپ وارد دروازه می‌شد، قطعا یکی از زیباترین گل‌های تاریخ جام جهانی رقم می‌خورد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: شب یلدا⁩ یکی از سنت‌های دیرینه فرهنگی و اجتماعی ایرانیان، نمادی از اصالت و اهمیت خانواده نزد ایرانیان است
یکی از اقوام مقتول در باره این جنایت گفت: مقتول سال ۸۲ زمانی که دانشجو و در شهرستان بود با همسرش که در یک بیمارستان کار می‌کرد آشنا شد و پاییز سال ۸۲ ازدواج کرد، اما از همان ابتدا باهم اختلاف داشتند. شوهرش مرد بد اخلاقی بود و همین مسأله باعث درگیری بین آن‌ها شده بود. زندگی آن‌ها با اختلاف‌هایشان ادامه داشت و آن‌ها صاحب یک پسر که الان ۱۶ سال دارد و دختری که ۸ ساله است شدند. اما اختلاف‌های آن‌ها از سال ۹۸ پررنگ‌تر شد به‌طوری که شوهرش او را مدام کتک می‌زد و چندین شکایت و پرونده نیز در این مورد تشکیل شد. درنهایت ۷ ماه قبل بود که آن‌ها از هم جدا شدند و قرار بر این شد که در هفته ۴۸ ساعت بچه‌ها نزد مادرشان باشند.
مراسم روز دانشجو با حضور رئیسی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است. رئیس‌جمهور برای دریافت نامه و شنیدن مطالبه یکی از حاضران جلسه مراسم روز دانشجو نزد آن فرد رفت و نامه او را شخصا دریافت کرد.
دانیلو سیکان، مهاجم شاختار دونتسک، یکی از عجیب‌ترین فرصت‌های از دست رفته در لیگ قهرمانان را به نام خودش ثبت کرد.
«امیر» با دیدن پیامک‌ها سخت برآشفت و در جست وجوی فردی برآمد که پیامک‌های مزاحمت گونه را برای خواهرش ارسال کرده بود. خشم و عصبانیت در چهره اش موج می‌زد و به هر شیوه‌ای برای پیداکردن مالک شماره تلفن متوسل می‌شد تا این که به نزد یکی از دوستانش رفت و شماره تلفن فرد مزاحم را در گوشی او ثبت کرد، اما ناگهان چشمانش از تعجب گرد شد و چشم به نامی دوخت که بر صفحه گوشی تلفن دوستش نمایان شده بود. او را می‌شناخت!
منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: اردوی تیم ملی در اتریش با کادر جدید برگزار می شود و کیروش ظرف یکی دو روز آینده در تهران خواهد بود.
کریمی قدوسی گفت: این موفقیت را واقعا باید به این دولت تبریک گفت که حقیقتاً مردم را امیدوار کرد در روابط خارجی، نگاه به داخل و سفر‌های استانی و مدیریت منابع، سرنوشت مردم را به مذاکره و برجام گره نزد. نگاه به این صورت بود که این مذاکره هم یکی از صد‌ها موضوع است و شد شد، نشد نشد، اگر هم نشد از راه‌های دیگر اقدام می‌کنند.
گلر سابق برق شیراز یکی از معدود سنگربان هایی است که برابر لوئیز سوارز دروازه اش را بسته نگه داشته است.
گلر سابق برق شیراز یکی از معدود سنگربان هایی است که برابر لوئیز سوارز دروازه اش را بسته نگه داشته است.
کانون کارگردانان سینمای ایران در اقدامی به موقع و دیق، نسبت به اظهارات یکی از اعضایش درباره جنبش می تو که در نشست مشترک نمایندگان صنوف با رئیس سازمان سینمایی مطرح شده بود، واکنش نشان داد و تاکید کرد استنباطی شخصی بوده و موضع رسمی کانون کارگردانان سینمای ایران نیست. اقدام به موقع کانون کارگردانان که رفتاری حرفه‌ای محسوب می‌شود، انتظارات جامعه سینما را برآورده کرد و موقعیت این صنف که در کنار تهیه کنندگان یکی از دو صنف تعیین کننده سینما محسوب می‌شود را نزد افکارعمومی بیش از پیش تثبیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ