استقلال در شرایطی مهیای بازی با مس رفسنجان در هفته چهاردهم بازی ها می شود که احتمالا بین 5 تا 6 بازیکن خود را در این بازی به همراه نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب در آغاز فصل نقل و انتقالات با محمد محمدی قطع همکاری کرد و فردی را هم جانشین او نکرد.
در روزهای گذشته جواد نکونام از کوین یامگا در پست وینگر راست استفاده کرده، درست همان کاری که فرهاد مجیدی به این بازیکن سپرده بود.
مربی محبوب پرسپولیس در این فصل در پست همیشگی روی نیمکت تیمش نخواهد بود.
با جدایی داوود فنایی از کادر فنی تیم المپیک، محمد امین صنایعی به عنوان جانشین او به جمع دستیاران عنایتی اضافه خواهد شد.
ایذه- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شهادت سروان «محمد قنبری» در راستای تأمین امنیت اجتماعی در شهرستان ایذه خبر داد.
دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، پس از جنگ جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه شد؛ یعنی جانشین علی شمخانی فرمانده وقت این نیرو. آن‌ها تا سال ۱۳۷۶ و زمانی که شمخانی برای تصدی وزارت دفاع به کابینه محمد خاتمی رفت، با یکدیگر همکار بودند. در آن سال، احمدیان با حکم رهبری به فرماندهی نیروی دریایی سپاه منصوب شد. احمدیان تا تابستان ۱۳۷۹ در همین مسوولیت ماند و آن زمان تا سال ۱۳۸۶ رییس ستاد مشترک سپاه پاسداران شد.
رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که مولوی عبدالکبیر به فرمان ملا هیبت‌الله آخوندزاده، به‌عنوان نخست‌وزیر طالبان انتخاب شد و ملا محمد حسن آخوند، به‌دلیل بیماری از نخست‌وزیری کناره‌گیری کرد.
محمد قنبری روی پاس ابوالفضل رزاق پور دروازه پیکان را باز کرد تا اولین گل هفته به نام او ثبت شود.
با حکم وزیر ارتباطات، امیر محمدزاده لاجوردی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و محمد جعفرپور به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند.
برخی از منابع خبری فرانسه مدعی شدند که پاری‌سن‌ژرمن در صورت عدم تمدید قرارداد لیونل مسی، مذاکرات خود را با محمد صلاح آغاز خواهد کرد.
با غیبت محمد کریمی مورایس باید هر چه سریع‌تر افکار خود را برای انتخاب جانشین این بازیکن به نتیجه برساند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خبرگزاری ایسنا برای نخستین بار درباره حواشی و سوالات مربوط به دوران قهرمانی خود و خط خوردن ناگهانی از تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۰۵ با وجود قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی صحبت کرد. او همچنین در رابطه با جانشینی محمد بنا و برنامه هایش برای تیم ملی گفت.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
با قبول استعفای محمد اسدمسجدی، جانشین وی به عنوان عضو هیئت مدیره منصوب شد.
با جدایی محمد مؤمنی از هیئت مدیره قرار است یک پیشکسوت دیگر جانشین او شود.
خبر‌های رسیده حاکی از آن است محمد محبی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و نگاه کارلوس کی روش به او به عنوان جانشین سردار آزمون است.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.
حسن رنگرز بعد از قبول سرمربیگری تیم ملی، کار خود را در ابتدا با فرنگی کاران زیر 23 سال آغاز می کند.
محمد بنا در واکنش به مشخص شدن جانشین خود، برای حسن رنگرز در این سمت آرزوی موفقیت کرد.
اینطور که پیداست حسن رنگرز مدیرکل ورزش استان مازندران قرار است سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شود.
ترکی بن سلمان مرد پولدار آرام، مشاور، در تجارت خانوادگی "ملک سلمان" پادشاه عربستان سعودی است. ستاره ترکی در حال طلوع می‌باشد، زیرا ثروت عظیم خانواده سلمان هم چنان در حال رشد است.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: متهم با شلیک دو گلوله به سمت مأمور پلیس، وی را مجروح کرد که متأسفانه اقدامات پزشکی منتج به نتیجه نشد و افسر گشت انتظامی «استوار دوم محمد جواد رحیمی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
با انصراف سیدمحمد موسوی از حضور در تیم ملی والیبال در آستانه اعزام این تیم، با نظر کادر فنی یک بازیکن دیگر به اردو فرا خوانده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ