یکشنبه دو هفته پیش برای لیونل مسی کسب جایزه بهترین بازیکن جام جهانی کمترین اهمیت را داشت و او بی‌تاب بالابردن کاپ قهرمانی جام جهانی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی قبل وونگ دین هوئه رئیس مجلس ملی ویتنام در راس هیاتی بلندپایه با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی وارد بهارستان شد.
دقایقی قبل، رئیس مجلس ویتنام و هیئت پارلمانی همراه با استقبال رسمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی وارد کشورمان شدند.
استقلال دقایقی قبل با بیرانوند به توافق رسید
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی برنامه و صلاحیت عباس علی آبادی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اخذ رأی‌اعتماد در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی برنامه و صلاحیت آقای عباس علی آبادی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اخذ رأی‌اعتماد در دستورکار قرار گرفت/
دقایقی قبل از شروع دربی نزدیک بود اتفاق تلخی برای چند بازیکن پرسپولیس رخ دهد.
دقایقی قبل پس از ورود هواپیمای EP-۳E نیروی دریایی آمریکا به محدوده هوایی مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، دریادلان نیروی دریایی ارتش با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان کشور و فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کردند.
دقایقی قبل رئیس جمهور چین در سفری رسمی وارد مسکو شد.
دقایقی قبل جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون عمران در مورد استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل در دستور کار قرار گرفت.
دقایقی قبل ویاچسلاو والودین، رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی وارد بهارستان شد.
دقایقی قبل از گل تساوی هلند به آرژانتین، درگیری شدیدی میان اعضای دو تیم کنار زمین رخ داد که کم سابقه بود.
دقایقی قبل از سوت پایان بازی ژآپن و کاستاریکا، کارگردان قطری روی چهره یکی از هواداران سوییچ کرد.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد در دستور کار قرار گرفت.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد در دستور کار قرار گرفت.
سعید مهری در جریان پیروزی آبی‌ها برابر نساجی در سوپرجام فوتبال ایران توانست دقایقی را برای تیمش به میدان برود.
دقایقی قبل خبری مبنی وقوع درگیری در مدرسه‌ای در خیابان سلسلبیل تهران درشبکه‌های اجتما منتشر شد که پس از بررسی‌ها مشخص گردید، درگیری‌ای رخ نداده است و پلیس با گفت‌وگو جمعیت را متفرق کرده است.
دقایقی قبل خبری مبنی وقوع درگیری در مدرسه‌ای در خیابان سلسلبیل تهران در فضای مجازی منتشر شد که پس از بررسی‌ها مشخص گردید، درگیری‌ای رخ نداده است و پلیس با گفت‌وگو جمعیت را متفرق کرده است.
دقایقی قبل اکیپ ادعا کرد که انگولو کانته، ستاره چلسی و تیم ملی فرانسه، جام جهانی 2022 را از دست خواهد داد.
رئیس جمهور کشورمان پس از سفری سه روزه به ازبکستان، به منظور دیدار رسمی دوجانبه و شرکت در بیست و دومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، دقایقی پیش سمرقند را به مقصد تهران ترک کرد.
دقایقی قبل دادگاه فدرال عراق نشست بررسی درخواست انحلال پارلمان را آغاز کرد.
دقایقی قبل ۸۵ دستگاه خودروی فیدیلیتی در بورس کالا به فروش رفت که حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار معامله شده است.
دقایقی قبل پرواز هواپیمای ایربای ۳۱۰ ماهان در هنگام برخاست از باند فرودگاه امام خمینی (ره) دچار نقص فنی در بخش لاستیک شد که پس از برطرف کردن، مسافران به هواپیما برگشتند.
دقایقی قبل سیلابی با جریان حداقلی پس از گذر از موانع متعدد در مسیر رودخانه هیرمند داخل خاک افغانستان، بالاخره به سیستان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ