پیرو جریانات «می‌تو» (جنبش روایت آزار) و اتهاماتی که به مهدی کوشکی و حبیب رضایی وارد شده بود، قرار منع تعقیب برای این دو فرد صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می‌بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می‌بیند که ساکنان به او سلام می‌کنند که گویی او را می‌شناسند و از خیابان می‌بیند که او وارد آپارتمانی می‌شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می بیند که ساکنان به او سلام می کنند که گویی او را می شناسند و از خیابان تماشا می کند که او وارد آپارتمانی می شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
هوش مصنوعی ترانه علیدوستی را همزمان به چند بازیگر تبدیل کرد.
حمید رسایی، نماینده پیشین مجلس و عضو جبهه پایداری با هشتگ «ترانه علیدوستی را اعدام کنید» به شدت از این بازیگر سینما به خاطر حمایت از سه متهم حوادث خانه اصفهان انتقاد کرد.
حمید رسایی: باید اعدام حامیان جنایات که با برنامه درخواست مداخله بیگانگان در امور کشور دارند را از قوه قضاییه مطالبه کنیم.
زهرا مینویی و صدرا خالقی وکلای ترانه علیدوستی و بابک کریمی جزئیات تازه‌ای از پرونده شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از این بازیگران و چند چهره سینمایی دیگر را بیان کرده‌اند. بر اساس اظهارات آنها در قرار ذکر شده که تعدادی از زنان و دختران به جهت تسلط و قدرت تصمیم‌گیری نامبردگان در سینما و تئاتر مورد تعرض و آزار کلامی و جنسی قرار گرفته‌اند.
مشهورترین ترانه فوتبال جهانی چگونه به فوتبال گره خورد؟ این موضوع گزارش خواندنی ورزش سه است.
روزنامه آبولا به ویدیویی که رسانه رسمی استقلال در حمایت هواداران از ساپینتو منتشر کرده، واکنش نشان داد.
روزنامه آبولا به ویدیویی که رسانه رسمی استقلال در حمایت هواداران از ساپینتو منتشر کرده، واکنش نشان داد.
اصلاً دقت کردید؟ همه دانش آموزان کلاس دارند ترانه را حفظ هستند. یعنی بارها و بارها شنیده اند و زمزمه کرده اند و خوانده اند و اینک در کلاس، یک بار دیگر هم می خوانند. می فهمید معنایش چیست؟ معنایش این است که جامعه حال و هوایی دارد که مسؤولان از آن به کلی بی خبرند.
امیر خادم، قهرمان سابق کشتی جهان و نماینده پیشین مجلس در خصوص حواشی و برخوردها با ورزشکاران و سلبریتی‌ها به‌ویژه علی دایی و ترانه علیدوستی صحبت‌هایی مطرح کرد.
حمید رسایی به آژادی ترانه علیدوستی و حواشی استقبال از او در مقابل زندان اوین واکنش نشان داد.
ترانه علیدوستی بازیگر سینما، امروز به قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد.
ترانه علیدوستی بازیگر سینما با قد وثیقه آزاد شد.
عارف غلامی مدافع باشگاه استقلال همچنان از ترکیب این تیم دور مانده است.
مهم‌ترین چهره خبرساز هفته جاری حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. حمید فرخ‌نژاد، پس از خروج از کشور، دست به اقدامات جنجال‌برانگیزی زد و با انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌اش درباره مقام معظم رهبری و ناآرامی‌های اخیر، کانون توجهات را به سوی خود جلب کرد
مهم‌ترین چهره خبرساز هفته جاری حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. حمید فرخ‌نژاد، پس از خروج از کشور، دست به اقدامات جنجال‌برانگیزی زد و با انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌اش درباره مقام معظم رهبری و ناآرامی‌های اخیر، کانون توجهات را به سوی خود جلب کرد
جوان نوشت: شکوری‌راد گفته تنها دلیل اتهام علیدوستی، «اظهارات و ظاهر» اوست. روشن نیست چرا او چنین ادعایی کرده، در حالی که اگر قرار بود علیدوستی به خاطر نوع پوشش غیرقانونی خود بازداشت شود، افراد دیگری مثل او هم باید بازداشت می‌شدند و خود او هم زودتر از این‌ها باید بازداشت می‌شد. از سویی، آن ادعای بازداشت به خاطر اظهارات هم تقلیل موضوع است.
نکته جالب دیگر در مــورد بازداشت ترانه علیدوستی پیرامون صفحه اینستاگرام اوست که بلافاصله پس از بازداشتش از دسترس خارج شد تا نهاد‌های امنیتی نتوانند به ارتباطات اینستاگرامی او دست پیدا کنند. رسانه‌ها می‌گویند این اقدام توسط خود اینستاگرام انجام شده است و اگر این خبر درست باشد، هماهنگی کامل این شرکت امریکایی با آشوبگران ایرانی را نشان می‌دهد.
ترانه علیدوستی که در مورد برخی ادعاهای مطرح شده اش مستندی و سندی ارائه نکرد ساعتی پیش به دستور مقام قضایی بازداشت شد.
ترانه علیدوستی بازیگر سینما عصر امروز در خانه‌اش بازداشت شد.
هر روز از خواننده جدیدی به عنوان صاحب اثر تیم ملی نام برده می‌شد و نهایتا کار به تکذیب کشیده می‌شد. در‌واقع خوانندگانی که اسامی آن‌ها به عنوان خواننده ترانه تیم ملی معرفی می‌شدند، خیلی سریع با گذاشتن پستی در فضای مجازی، همکاری با فدراسیون فوتبال و خواندن سرود برای ایران در جام جهانی را تکذیب می‌کردند.
کیهان نوشت: خانم بازیگر که سال‌هاست در حال تکرار یک نقش است و مدت‌هاست هیچ بازی درخشان و موفقیت‌آمیزی نداشته، این‌بار ضعیف‌ترین بازی خودش را در یک نمایش پیش‌پاافتاده و سطحی ایفا کرد!
در بین بازیگران سینما چهره‌های زیادی هستند که دست‌کم یک فیلم توقیفی دارند مثل لیلا حاتمی (قاتل و وحشی)، امین حیایی (قاتل و وحشی)، فاطمه معتمدآریا (صد سال به این سال‌ها)، مریلا زارعی (خرس و گزارش یک جشن)، پرویز پرستویی (خرس و صد سال به این سال‌ها)، رضا کیانیان (گزارش یک جشن و صد سال به این سال‌ها)، طناز طباطبایی (ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا و گزارش یک جشن)، نیکی کریمی (خیابان‌های آرام) و اخیرا ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، پیمان معادی (برادران لیلا).

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ