نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه جریاناتی با اعلام برخی بیانیه‌های سخیف و غیر حرفه‌ای، نشان دادند که به منافع ملی پایبند نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای سازوکار دریافت روادید زیارت اربعین از سوی زوار برخی کشورها را اعلام کرد.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تحلیلی به جزئیات بیشتری از پشت پرده حوادث روز‌های اخیر در برخی نقاط کشورپرداخت.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تحلیلی به جزئیات بیشتری از پشت پرده حوادث روز‌های اخیر در برخی نقاط کشورپرداخت.
رئیس مجلس لبنان هشدارهای صادره از سوی برخی کشورهای عربی درباره ترک لبنان را تعجب‌برانگیز دانست.
وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست در کنار برخی وزرای این رژیم به مسجدالاقصی را محکوم کرد.
هفته پیش، قسد در بیانیه‌ای ضمن تکذیب هرگونه انتقال شبه‌نظامیان خود به اوکراین اعلام کرد: برخی رسانه‌ها اخبار جعلی را درباره مشارکت نیرو‌های ما در جنگ اوکراین منتشر کرده‌اند.
برخی رسانه‌های افغانستان از وقوع زلزله‌ در کابل خبر می‌دهند؛ اما مقامات دولت موقت طالبان در این باره بیانیه‌ای صادر نکرده‌اند.
فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای نسبت به شایعات ایجاد شده درباره دریافت سکه و خودروی 206 توسط برخی مسئولان واکنش نشان داد.
انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در بیانیه‌ای اعلام‌کرد: شائبه افزایش ۲ تا ۳ برابری قیمت برخی محصولات لوازم خانگی داخلی نسبت به قیمت جهانی محصولات مشابه برندهای خارجی صحت ندارد.
با وجود آنکه خاتمی در ۱۶ آذر سال گذشته در بیانیه‌ای به حرکت‌های هنجارشکن صورت گرفته در برخی دانشگاه‌ها رسمیت داده بود این‌بار، اما با اشاره به شعار «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد با جنایت‌های صورت گرفته نیز مرزبندی کند و بگوید: «اگر زندگی می‌خواهیم، زندگی در براندازی پیدا نمی‌شود؛ چراکه در آن صورت ایران روزگار خوبی نخواهد داشت و آشوب و ناآرامی‌های سنگینی را درپی خواهد داشت.» این سخنان خاتمی درحالی که همواره تلاش دارد پس از مشخص شدن جهت‌گیری‌ها درفضای سیاسی کشور مواضع خود را تنظیم کند تا شاید در «تیم برنده» قرار بگیرد، اما همواره به بی‌اعتباری بیشتر وی ختم شده است.
وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای با اشاره به تجاوز جدید خود به جنوب خاک لبنان اعلام کرد برخی از زیرساخت‌های متعلق به حماس را هدف قرار دادیم؛ دولت لبنان مسئول است.
در پی اعلام شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» توسط مقام معظم رهبری، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت اطلاعات در خصوص ماجرای مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه‌ها و اظهارات اخیر برخی از اصلاح‌طلبان درباره همه‌پرسی نشان می‌دهد آنان دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور هستند و انسجام ملی را برنمی‌تابند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
استاد دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر با صدور بیانیه‌ای نسبت به استمرار تجمعات دانشجویی و همراهی برخی دانشجویان با رسانه‌های معاند واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی بیانیه‌ای را منتشر کرد.
وزیر امور خارجه آلمان امروز در بیانیه‌ای گفت که این کشور قرار است در پاسخ به وضعیت حقوق بشر در ایران، محدودیت‌هایی فراتر از بسته تحریمی اتحادیه اروپا برای برخی افراد ایرانی جهت ورود به این کشور ایجاد کند.
سازمان حسابرسی کشور در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ