معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به این که آیا دانش آموزی به دلیل تحت تاثیر ناآرامی‌های اخیر قرار گرفتن، اخراج شده است؟ تاکید کرد: هیچ دانش آموزی در این راستا اخراج نشده است. اگر مشکلی برای یکی از این دانش آموزان پیش آید ما خود را موظف می‌دانیم برای آموزش او تلاش کنیم. دانش آموزی در این راستا اخراج نشده؛ اگر هم تحت تاثیر قرار گرفته و حرکتی انجام داده باید به او آگاهی بخشی کنیم. در این راستا تا کنون دانش آموز اخراجی نداشته‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: در هیچ جای لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، هیچ نفر و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد.
پوررادی با بیان اینکه وظیفه ما کاهش استرس دانش آموزان و مهیا نمودن محیط سالم آموزشی است گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم محیط آموزشی به خطر افتاده و جریان تحصیل دچار وقفه شود.
دو ماه قبل از قتل یاسمین، دیانا استوری‌ای در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته بود: «منو به خاطر سکوتم قضاوت نکن. کسی نقشه قتل رو از قبل اعلام نمیکنه!» دیانا که سال آخر دبیرستان است در بازجویی امروز وقتی در برابر ادله جنایی قرار گرفت، گفت: «من هیچ اطلاعی از علت قتل دوستم ندارم و یادم نمی‌آید که چرا چنین استوری‌ای منتشر کرده بودم.»
تربت حیدریه- فرماندار تربت حیدریه گفت: هیچ موردی از مسمومیت دانش‌آموزان در تربت حیدریه گزارش نشده است.
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۲۶ استان درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند و بیشترین تعداد مسمومیت در مقاطع متوسطه اول و دوم گزارش شده است.
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۲۶ استان با درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند و بیشترین تعداد مسمومیت در مقاطع متوسطه اول و دوم گزارش شده است.
شریفی در خصوص خبر فوت یک دانش آموز در شهرستان اقلید فارس که در فضای مجازی در حال انتشار است، اظهار داشت: هیچ دانش آموزی به دلیل مسمومیت در مدارس فوت نشده است و این خبر قویا تکذیب می‌شود.
متخصص اطفال در کاشمر: امروز متاسفانه یک پسر ۱۰-۱۱ ساله در حین ورزش دچار حادثه قلبی شد که علی رغم تلاش‌ها، کادر درمان موفق به احیا وی نشد. این نوجوان پسر کاشمری هیچ علائمی از مسمومیت نداشته است و به صورت ناگهانی دچار حادثه قلبی می‌شود.
رستمی با بیان اینکه ۴۴ سال ایستادگی این نظام نشان‌دهنده ارتباط انقلاب اسلامی با اراده الهی است، عنوان کرد: نظام ما در برابر هجمه‌هایی تاب آورده که تنها یکی از آن‌ها برای از پا در آوردن یک کشور کافی است. هر بار دشمن سعی کرده به ما ضربه بزند، نظام اسلامی ما قوی‌تر شده است.
رستمی با بیان اینکه ۴۴ سال ایستادگی این نظام نشان‌دهنده ارتباط انقلاب اسلامی با اراده الهی است، عنوان کرد: نظام ما در برابر هجمه‌هایی تاب آورده که تنها یکی از آن‌ها برای از پا در آوردن یک کشور کافی است. هر بار دشمن سعی کرده به ما ضربه بزند، نظام اسلامی ما قوی‌تر شده است.
در این مدرسه هیچ انفجار و یا صدایی در مورد پخش مواد مسموم‌کننده دیده یا شنیده نشده است و فقط به مرور زمان تعدادی از دانش‌آموزان احساس مسمومیت کرده‌اند که به سرعت با ورود عوامل اورژانس دانش آموزان مسموم به دو بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر و یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شدند.
به نظر می‌رسد که ماجرا از همان روز اول روشن بوده و هیچ عقل سلیمی باور نمی‌کند که دستگاه‌های انتظامی و امنیتی ما آن‌هم در شهری، چون قم نتوانسته باشند ماجرا را کشف کنند یا حداقل سرنخی از آن به دست آورده باشند، به ویژه اینکه در عمدی و سازماندهی شده بودن این اتفاق به دلیل تکرار آن هم در قم و هم در چند شهر دیگر، هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد.
رضایی عفونت شدید و بالا بودن کراتین خون را علت مرگ دختر خود بنا بر تشخیص پزشکان یاد کرد و گفت: درد و عفونت دختر من از درد پا شروع شد تا اینکه ظهر فردای آن روز با دل درد و استفراغ و تب همراه شد و بعد از این علائم دخترم را به بیمارستان بردیم.
عین‌اللهی در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان قمی گفت: هیچ میکروب و ویروسی در این زمینه شناخته نشده است و امروز یک کمیته ویژه از اساتید برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی را با مسئولیت معاونت درمان مأمور کردیم تا بررسی‌های ویژه انجام دهند و نتیجه آن را به مردم خواهیم گفت.
برخی اهالی ادعا می‌کنند «ر»، بیش از ۱۵ پسربچه را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است که برخی از آنان «معلول» بوده‌اند. اعتماد صحت تعداد قربانیان را پیگیری کرده، اما هنوز هیچ منبع رسمی این تعداد را تایید نکرده است. خبر این فاجعه زمانی در شهر می‌پیچد که روز ۱۲ دی‌ماه پسری هشت‌ساله حالش بد می‌شود و ماجرا را برای پدرش تعریف می‌کند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: هیچ کدام از مصدومان این حادثه بدحال نیستند و هم اکنون جهت مراقبت بیشتر در مراکز درمانی حاضرهستند و همه آن‌ها تا ساعتی دیگر از مراکز درمانی مرخص می‌شوند.
مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: هیچ دانشجویی از دانشگاه‌های هرمزگان نداریم که در بازداشت باشد. او گفت: در مجموع ۱۶ نفر اکنون در ارتباط با اغتشاشات اخیر در هرمزگان بازداشت هستند و مابقی دستگیرشدگان با قید وثیقه و ضمانت آزاد شده‌اند.
یک سال و نیم است که از مفقود شدن ملیکا می‌گذرد، اما هنوز خانواده‌اش هیچ خبری از او ندارند و نمی‌دانند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پلیس در همان ابتدای ماجرا تا قبل از دستگیری مظنون به خانواده ملیکا گفته بود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنند، زیرا امکان دارد متهم دخترشان را به قتل برساند، اما پلیس نمی‌دانست مظنون در زندان به زندگی خود پایان می‌دهد.
در میان این همه روایت متناقض مشخص نیست چرا هیچ مقام‌مسوولی به صورت شفاف به این پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهد: آیا اسرا دانش آموز بوده یا نه؟؛ آیا در مدرسه شاهد اردبیل به دلیل اعتراضاتشان برخوردی با دانش آموزان صورت گرفته یا نه؟؛ مرگ اسرا پناهی به دلیل خودکشی بوده یا حمله قلبی؟
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان، آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان به شکل بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان به صورت آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
دکتر درستی توجه به میان‌وعده دانش‌آموزان را بسیار مهم می‌داند و در این باره می‌گوید: والدین به هیچ عنوان از میان وعده‌ها غافل نشوند. بهترین گزینه برای میان وعده میوه‌ها هستند. سیب، هویج، ساقه کرفس، خیار و ... و شیر و کیک خانگی می‌توانند یک میان وعده فوق‌العاده باشند. مغزی جات مانند بادام هم برای این گروه‌های سنی بسیار مفید و پرخاصیت است. اینکه بگوییم دانش آموزان از دستور غذایی خاصی استفاده کنند، اصلا درست نیست.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نباید هیچ دانش‌آموز واجد شرایطی به دلیل عدم برخورداری در پرداخت شهریه از تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان باز بماند.
برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال (دوره دانش‌آموزی) نیست. این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به درستی به این نسل منتقل و هویت اسلامی و ایرانی را در آن نهادینه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ