سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی طرح تروریست های داعش برای حمله به یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر «کالوگا» در جنوب غرب مسکو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت دانش بنیان تولید کننده مه پاش امنیتی و دودزا برای جلوگیری از سرقت به ویژه در طلافروشی‌ها، آمار خنثی سازی سرقت به وسیله این محصول را اعلام کرد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر عراق بر لزوم تداوم همکاری‌های دو جانبه جهت خنثی سازی طرح‌های ثبات زدای دشمنان جهان اسلام و در رأس آن‌ها، رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
سرویس اطلاعاتی اردن اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ یک طرح خطرناک تروریستی عناصر داعشی علیه شیعیان این کشور را خنثی کرده است.
منابع امنیتی در قرقیزستان امروز دوشنبه از خنثی سازی تلاش برای کودتا در این کشور خبر دادند.
ویزر امور خارجه گفت: در کنار باز بودن مسیر دیپلماتیک برای رفع تحریم‌های ظالمانه، وزارت امور خارجه همچنان به صورت جدی مسیر خنثی سازی تحریم‌ها را دنبال خواهد کرد.
ویزر امور خارجه گفت: در کنار باز بودن مسیر دیپلماتیک برای رفع تحریم‌های ظالمانه، وزارت امور خارجه همچنان به صورت جدی مسیر خنثی سازی تحریم‌ها را دنبال خواهد کرد.
سرپرست وزارت صمت گفت: برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ نشان داد که اگر همت و هماهنگی خوبی بین دولت و فعالان اقتصادی وجود داشته باشد می توانیم در این شرایط تحریم ها را خنثی کنیم.
اهواز- رئیس جمهور گفت: مردم ایران دشمن را می‌شناسند و راه خنثی سازی توطئه‌ها را بلدند و راه‌های برون رفت از مشکلات را خوب بلدند.
حشد شعبی عراق تحرکات تروریستها را در جنوب کرکوک ناکام گذاشت.
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور از کشف و خنثی سازی ۲ بسته انفجاری با هوشیاری مأموران پلیس خبر داد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی یک حمله تروریستی در تاسیسات راه آهن شهر مسکو خبر داد.
مقامات امریکایی در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی با ایران را محدود کنند و در عین حال میزان همکاری کشور‌های منطقه با امریکا در اجرای سیاست فشار حداکثری به ایران را بسنجند؛ بنابراین سیاست ایران بسیار مهم است که در مواجهه با این مسائل چه کاری انجام دهد
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا فرصتی برای خنثی سازی تحریم‌ها ایجاد کرده است.
سازمان بسیج رسانه در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای بر ضرورت تقویت مرجعیت رسانه‌های داخلی تاکید کرد و آن را راهکار خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن برشمرد.
وزارت کشور عراق از خنثی سازی حمله تروریستی به دادگاهی در نینوا خبر داد.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده توجه ویژه ای به رشد تولید، خنثی سازی تحریم ها و پرداخت بدهی های قبلی دولتی داشته است.
گامبیا از خنثی سازی نقشه اجرای یک کودتا در این کشور خبر داد.
فرمانده کل ارتش گفت: تفکر بسیجی راه کاری اثربخش برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بوده و به فضل الهی، میهن و مردم عزیزمان با اقتدار و اتحاد و انسجام ملی از گزند کینه توازن مصون خواهند ماند.
نیروهای امنیتی سوریه یک حمله انتحاری با خودروی بمبگذاری شده که در تلاش برای ورود به یک پایگاه در درعا بود را خنثی کردند.
رئیس جمهور یکی از راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها را گسترش روابط کشورهای مستقل با یکدیگر دانست و گفت: تحریم‌ها به هیچ وجه ما را متوقف نکرده و نخواهد کرد.
امروز سرویس امنیت فدرال روسیه، شهروندی اوکراینی که در قالب پناهجو دو سامانه دوش پرتاب را از مرز استونی وارد خاک روسیه کرده بود، قبل از اجرای عملیات بازداشت کرد.
حشد شعبی با صدور بیانیه ای از خنثی سازی طرح حمله تروریستی به زائران اربعین حسینی و نیروهای امنیتی در جنوب شهر سامراء در استان صلاح الدین عراق خبر داد.
نیروهای حشد شعبی موفق شدند طرح حزب منحله بعث علیه مراسم اربعین حسینی (ع) را در چهار استان عراق خنثی کنند.
عباسی گفت: ما باید یک خط را دنبال کنیم؛ در هر شرایط باید به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها برویم. از سوی دیگر اگر انسجام مدیریت را در سه قوه حفظ کنیم و مدیران خوبی را سرکار بگذاریم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. مردم نباید کاری به مذاکرات داشته باشند مردم باید مطالبه کنند که دولت به درستی کشور را اداره کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ