روسیه حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)  شیراز را به شدت محکوم و بر تقویت همکاری با ایران برای مبارزه با تروریستم تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه به حمله امروز(شنبه) اوکراین به یک نفتکش روسی در دریای سیاه واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از حمله تازه به مسکو به عنوان اقدامی تروریستی انتقاد کرد.
عبدالرضا سیف، مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در نامه‌ای به ادعاهای مطرح شده از سوی مرندی واکنش نشان داده‌است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش این کشور در واکنش به حمله اوکراین به پل کریمه، حملات موشکی را علیه تأسیسات اوکراین در شهر «اودسا» که برای آماده‌سازی حملات مورد استفاده قرار گرفته، انجام داد.
معاون شورای امنیت روسیه در واکنشی تُند به حمله تروریستی امروز به پل کریمه، گفت که تروریست‌های اوکراینی فقط زبان زور را می‌فهمند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به حمله تروریستی امروز(دوشنبه) به پل کریمه واکنش نشان داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به حمله پهپادی به شهر اتمی این کشور اعلام کرد: اوکراین در مسیر استفاده از روش‌های تروریسم هسته‌ای قرار گرفته است.
صبح پنجشنبه در پی حمله موشکی اوکراین به پل روستای «چونگار» که بخش‌های تحت کنترل روسیه در منطقه «خرسون» را به شبه‌جزیره کریمه متصل می‌کند، عبور و مرور از این پل به مسیر دیگری هدایت شد.
شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز مدعی شد: آمریکا از حمله به خاک روسیه حمایت نمی‌کند!
وزارت خارجه روسیه به اظهارات تحریک‌آمیز مشاور امنیت آمریکا در خصوص حمله به این کشور واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حمله خرابکارانه اخیر در خاک روسیه، مدعی شد که واشنگتن از حملات خارج از مرزهای اوکراین حمایت نخواهد کرد!
معاون شورای امنیت روسیه امروز در واکنش به انفجار خودرو خبرنگار روس گفت: این حادثه حمله‌ای از سوی افراط‌گرایان نازی است.
معاون شورای امنیت روسیه امروز به درخواست «جوزف بورل» درباره عدم واکنش مسکو به حمله اوکراین به کرملین پاسخ داد.
«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به موضع روسیه پیرامون پشت‌پرده حمایت واشنگتن از حمله دیروز ادعا کرد: در حمله پهپادی به کرملین دخالتی نداشتیم!
روسیه به اظهارات وزیر دفاع آلمان واکنش نشان داده و گفته است: «هر آلمانی که خواهان حمله به روسیه است، باید برای رژه ارتش روسیه در برلین آماده باشد.»
معاون شورای امنیت روسیه تهدید کرد اگر اوکراینی‌ها به شبه‌جزیره کریمه حمله کنند با واکنش قاطع مسکو روبرو خواهند شد.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که واکنش مسکو به حملات احتمالی کی‌یف به شبه‌جزیره کریمه یا هر منطقه دیگر در «دل» قلمرو روسیه، بسیار سخت و کوبنده خواهد بود.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای گفت: «مسکو حمله تحریک‌آمیز پهپادی به تاسیسات دفاعی در ایران را به شدت محکوم می‌کند. حملات به تاسیسات نظامی ایران باعث تنشی غیرقابل کنترل خواهد شد».
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به حمله مسلحانه به سفارت باکو در تهران واکنش نشان داد.
در پی انتشار گزارشی در روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال و ادعایی که در آن مبنی بر وجود تهدید «حمله‌ای قریب‌الوقوع» از سوی ایران به مواضعی در خاورمیانه مطرح شده بود، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با همتای ایرانی خود در واکنش به این ادعا گفت، رسانه‌های غربی کارزاری برای ایجاد تنش‌زایی در منطقه خلیج فارس به راه انداخته‌اند.
با فرسایشی شدن بحران اوکران، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر استفاده روسیه از بمب اتم قوت گرفته‌است. آیا براستی کرملین از بمب اتم استفاده خواهد کرد؟ تبعات کاربرد سلاح هسته ای حتی از نوع تاکتیکی چیست؟
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در واکنش به اظهارات وزیر دفاع روسیه درباره احتمال استفاده کی‌یف از «بمب کثیف» برای حمله به روسیه گفت که «این ادعا درست نیست و صحت ندارد».
دبیرکل سازمان ملل به حمله تلافی جویانه روسیه به اوکراین واکنش نشان داد.
رئیس جمهور فرانسه امروز به حمله تلافی جویانه روسیه به اوکراین واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ