ژاوی بعد از نتایج بد بارسلونا در لیگ قهرمانان و شکست در ال‌کلاسیکو دست به تغییراتی گسترده در ترکیب بلوگرانا زد و دو بازی اخیر نشان داد که تغییراتش موفق بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر سابق پرسپولیس در آستانه موفق نهایی با فولادخوزستان قرار دارد.
متقاضیان سفر با قطار برای نیمه دوم تابستان که از صبح امروز (دوشنبه) موفق به خرید حضوری بلیت از آژانس‌ها نشدند، از ساعت ۱۴ امروز به صورتی اینترنتی امکان خرید خواهند داشت.
متقاضیان سفر با قطار که از صبح امروز (دوشنبه) موفق به خرید حضوری بلیت از آژانس‌ها نشدند، از ساعت ۱۴ امروز به صورتی اینترنتی امکان خرید خواهند داشت.
اقلیم کشور ترکیه شامل مناطق خشک تا بسیار مرطوب و حدود ۴۰ درصد از مساحت ۷۸ میلیون هکتاری آن در مناطق نیمه خشک قرار گرفته است.
معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تفکر غرب موفق به نجات خانواده نخواهد شد، اگر جایی قرار باشد خانواده را نجات دهد و اگر کانون فرهنگی تمدنی قرار باشد خانواده را نجات دهد نگرش اسلامی است.
منابع فلسطینی از حمله موفق مقاومت فلسطین به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی در ناحال عوز خبر دادند.
گروه‌های مقاومت فلسطینی موفق شدند با شلیک موشک، منابع آب شهر یافا را هدف قرار دهند.
رشت - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر لزوم شناخت جایگاه واقعی معلمین، گفت: قطار جامعه موفق و توسعه مند از مسیر علم و دانش می‌گذرد.
به نظر می‌رسد دیگر امیدی به تحقق شعار‌های دولت نیست و باید پذیرفت که نمی‌توان فقط با فرافکنی‌ها و انداختن توپ غفلت و ندانم‌کاری‌ها در زمین دشمن، پاشنه در را به سمت دیگری چرخاند؛ بنابراین هم‌اندیشی تحلیلگران و مدیران سابق اقتصادی و بررسی تجارب اقتصادی موفق و حتی شکست‌خورده دولت‌های قبل و عزم و اراده واقعی تنها راهکار برون‌رفت از وضعیت فعلی است.
روسای شعب برتر بانک رفاه کارگران در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
نماینده اسکی آلپاین کشورمان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه ۵۹ مانش(دور) نخست فینال مارپیچ کوچک قهرمانی جهان جواز حضور در مانش(دور) دوم این مسابقات را به دست آورد.
نماینده اسکی آلپاین کشورمان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه ۵۹ مانش(دور) نخست فینال مارپیچ کوچک قهرمانی جهان جواز حضور در مانش(دور) دوم این مسابقات را به دست آورد.
نماینده اسکی آلپاین کشورمان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه ۵۹ مانش(دور) نخست فینال مارپیچ کوچک قهرمانی جهان جواز حضور در مانش(دور) دوم این مسابقات را به دست آورد.
کاوه رضایی در بازی دوستانه امروز تراکتور در ترکیب اصلی قرار گرفت.
حسین وفایی موفق شد در جمع ۱۶ نفر برتر اسنوکر جهان قرار گیرد تا جواز حضور در یکی از مهمترین رقابت های اسنوکر را برای نخستین بار کسب کند.
شرکت کشت و صنعت هلال در سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ موفق شد سیستم‌های مدیریت کیفیت، ایمنی بهداشت و محیط زیست را در بخش‌های مختلف خود مستقر کند.
شورای نگهبان در بیانیه‌ای تاکید کرد: یکی از عوامل عبور موفق جمهوری اسلامی از بحران‌ها، ظرفیت‌های موجود در قانون اساسی بوده و اتکا به آرای مردم باعث شده هیچ بن‌بستی بر مسیر پیشرفت قرار نگیرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، توقف جهت افزایش سرمایه این نماد، یورو توافقی حدود ۵ درصد گران‌تر شد، میثم فدایی مدیر عامل فرابورس رفت| محمدعلی شیرازی کیست؟، چه طلایی بخریم؟، واریز سود سهام عدالت | میزان سود واریزی چقدر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
نیروی هوایی عراق، مواضع داعش در منطقه وادی الثرثار در استان صلاح الدین را هدف قرار داد.
صمد مرفاوی سرمربی موفق تیم جوانان می گوید که هدف آنها، راهیابی به مسابقات جام جهانی جوانان در اندونزی است.
هستی رضایی موفق شد در جدول اصلی رنکینگ جهانی موتورکراس قهرمانی جهان قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ