اریک تن هاخ حاضر نشد حضور رونالدو در ترکیب ثابت منچستریونایتد برابر برنتفورد را تضمین کند. او شایعه انتقال مارکوس راشفورد به پی اس جی را هم رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد به روسای باشگاه گفته که دیگر نمی‌خواهد کریستیانو رونالدو در رختکن ببیند.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد به روسای باشگاه گفته که دیگر نمی‌خواهد کریستیانو رونالدو در رختکن ببیند.
تن هاخ در خصوص وضعیت رونالدو گفت: کریستیانو به ترکیب ما بازگشته است. چیزی خیلی عجیبی هم نبود، او یک بازی در کنار ما نبود و حالا به ترکیب بازگشته است.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، خبر از بازگشت کریستیانو رونالدو به لیست تیمش داد.
رونالدو امروز راهی کمپ یونایتد و بعد از جلسه با اریک تن هاخ به جمع دیگر بازیکنان اضافه شد.
اریک تن هاخ، مربی یونایتد، بار دیگر از رفتار رونالدو در دقایق پایانی بازی برابر تاتنهام انتقاد کرد و گفت که او باید عواقب کارش را بپذیرد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، کریس رونالدو را از فهرست تیمش برای دیدار روز شنبه مقابل چلسی کنار گذاشت و باید به صورت انفرادی تمرین کند.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقاد‌هایی تند از اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، تاکید کرد کریستیانو رونالدو روحیه بالایی در تمرینات دارد.
جیمی کاراگر و ریو فردیناند بر سر کریستیانو رونالدو و تصمیم اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، برای نیمکت‌نشین کردن او درگیری لفظی پیدا کردند.
تصمیم جنجالی اریک تن هاخ باعث تعجب کریستیانو رونالدو شد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کریس رونالدو می تواند بار دیگر به روزهای خوبش برگردد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی تیمش مقابل شریف مولداوی، تایید کرد که کریس رونالدو نیاز داشت که هرچه زودتر گل بزند.
اریک تن هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد به رونالدوی ۳۷ ساله هشدار داده در صورتی که نتواند خود را هر چه سریع‌تر به شرایط آرمانی‌اش برساند، باید به نیمکت‌نشینی در این تیم عادت کند.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، تاکید کرد که کریستیانو رونالدو در این تیم باقی خواهد ماند.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است تیمش شایسته پیروزی با گل های بیشتر برابر ساوتهمپتون بود. او در مورد شرایط رونالدو هم صحبت کرد.
اریک تن هاخ کریستیانو رونالدو را روی طناب انداخت و او را در مقابل هم تیمی هایش تحقیر کرد.تن هاخ از سیرک رونالدو خسته شده است. او آن را تهدیدی برای کار خود در بازسازی تیم می‌داند.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد انتقادات نباید فقط معطوف به کریستیانو رونالدو باشد.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد اعلام کرده که در صورت اضافه شدن یک مهاجم جدید به ترکیب تیم، مشکلی با جدایی کریستیانو رونالدو در فصل تابستان ندارد.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد اعلام کرده که در صورت اضافه شدن یک مهاجم جدید به ترکیب تیم، مشکلی با جدایی کریستیانو رونالدو در فصل تابستان ندارد.
اریک تن هاخ در اولین بازی منچستریونایتد در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، کریستیانو رونالدو را روی نیمکت نشاند.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، تاکید کرد از در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو در تیمش رضایت دارد.
اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، از رفتار کریستیتانو رونالدو رضایت ندارد.
اختلاف بین کریستیانو رونالدو و اریک تن هاخ پس از انتقاد علنی سرمربی منچستریونایتد از رفتار این ستاره پرتغالی به اوج خود رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ