رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳ دستگاه خودروی سواری قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار بازرگانی خبر داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- سرپرست پلیس امنیت اقتصادی گیلان با اشاره به توقیف شوتی‌های حامل نوشیدنی قاچاق در بندرانزلی گفت: این خودروها حامل بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق بودند.
نیسان مأموریت کشف پتانسیل‌های هوش مصنوعی در صنعت خودرو را به دپارتمان «یوکوهاما لب» محول کرده است. این کمپانی ژاپنی می‌گوید امکان استفاده از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف صنعت خودروسازی وجود دارد که تحقیق و توسعه، تولید و حتی طراحی، برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف هفت دستگاه خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی برخورد قاچاق خبر داد.
لاهیجان- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده در بازرسی از یک انبار در لاهیجان خبر داد و گفت: ارزش خودروها ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
در استان‌های مختلف کشور وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف ۲ خوردو لوکس خارجی تا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بانه یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز دارای پلاک جعلی و قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف دو خودرو قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرخمیر خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی و کشف ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک دستگاه خودرو بنز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از اجرای اولین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای سواری و وانت‌بار و کشف انواع کالای قاچاق خبر داد.
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال خبر داد.
عبدی نوشت: استفاده از لفظ «کشف حجاب» در توضیحات دستگاه قضایی، مطلقا معنای قانونی ندارد، بلکه مطابق نص قانون باید از «نداشتن حجاب شرعی» استفاده کرد که در این صورت اکثریت بانوان را مشمول می‌شود و این اعم از کشف حجاب است که اصطلاحی تعریف نشده است. توقیف خودرویی که در آن زنان فاقد چنین حجابی باشند نیز وجاهت قانونی و منطقی ندارد که اگر داشت بیشتر خودرو‌های شهر توقیف می‌شدند. وضعیت کنونی مربوط به حجاب، محصول بی‌توجهی به حدود کارآیی قانون در تنظیم رفتار اجتماعی است.
لیتیوم یکی از اجزاء مهم در باتری‌های قابل شارژ است که در تلفن‌های همراه، رایانه‌های دستی و خودرو‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر، آلیاژی از لیتیوم و آلومینیوم در صنایع هواپیماسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سبک، قابل انعطاف، محکم و مقاوم است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در جاده‌های تهران و در خودروها خبر داد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف انواع کالاهای قاچاق و توقیف کاروان خودروهای شوتی در شهرستان تنگستان خبر داد.
به طور مثال قیمت یک خودروی چینی خودروسازهای خصوصی در کشور همسایه ۵۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت آن در کشور ما است؛ در این حوزه در آینده نزدیک اقدامی صورت خواهد گرفت تا فرمول تعیین قیمت خودروهایی با این شرایط، کنترل شود تا این‌ها دیگر نتوانند از یک سطحی، قیمت را افزایش دهند.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: نیروهای هنگ مرزی تایباد ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از خودروهای ترانزیتی کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۹۱ عدد لوازم یدکی و قطعات خودرو قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف ۷۰ درصدی خودروهای سرقتی در تهران خبر داد و گفت: طرح شناسنامه دار کردن قطعات خودرو در حال اجرا است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف ۷۰ درصدی خودروهای سرقتی در تهران خبر داد و گفت: طرح شناسنامه دار کردن قطعات خودرو در حال اجرا است.
متهم گفت: زندگی فلاکت بار من از زمانی که معتاد شدم در مسیر بیراهه قرار گرفت و برای تامین مخارج اعتیادم مجبور بودم سرقت کنم! یک بار پرایدی را از منزل یک جوان هوسران به سرقت بردم و آن را به زنی تحویل دادم که مدتی در منزل او زندگی می‌کردم. آن زن هم مبلغ اندکی به من داد و بعد هم فهمیدم که او پس از مدتی استفاده از پراید، آن را در بیابان رها کرده است که خودرو توسط پلیس کشف شد و در اختیار مال باخته قرار گرفت. از آن روز به بعد تلاش می‌کردم طوری رفت و آمد کنم که شناسایی نشوم.
هاشمی‌گلپایگانی با تأکید بر این‌که دولت نمی‌تواند متکفل بحث عفاف و حجاب باشد، گفت: دولت اگر بتواند مسئله عفاف و حجاب را در ادارات حل کند50 تا 60 درصد مشکل رفع می‌شود ولی وقتی قادر نیست، چگونه می خواهد مسئولیت حل مشکلات عفاف و حجاب در سطح جامعه را برعهده بگیرد؟!
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از اجرای طرح ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز را در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی و میزان بیش از ۴۶ میلیون دینار عراقی به همراه شش دستگاه خودروی سواری بنز، ۲۷۰ هزار عدد محموله دارویی، ۱۱ دستگاه تلفن همراه و سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ