جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بانه یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز دارای پلاک جعلی و قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۶۰ کیلو تریاک و حشیش در عملیات مأموران این پلیس در دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت توقیف ساعتی در کنار بزرگراه‌ها بدلیل همزمان انجام دادن دو تخلف از سوی رانندگان پر خطر مانند تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز است.
محمدی گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی خودروی قاچاق توقیف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده که پس از تشکیل پرونده به همراه متهم دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو BMW قاچاق در شهرستان رودبار گفت: ارزش این خودرو ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
کرج- جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان، خودرو حامل ۲ هزار و ۸۸ ‏قوطی انواع توتون و تنباکوی قاچاق توقیف شد. ‏
رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در بازرسی از خودرو پراید در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی پاترول به همراه ۲ سارق حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز طولانی توسط مأموران این یگان خبر داد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با خودروهای حادثه ساز به صورت شبانه روزی توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس و انتقال آنها به پارکینگ خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی و کشف ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک دستگاه خودرو بنز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو مربوط به تست مثبت الکل راننده بوده است.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
اصفهان- رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۴۰۰ خودرو حادثه‌ساز در شهرهای اصفهان توقیف ساعتی شدند.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
رئیس سازمان بورس با انتقاد از «لاتاری ملی» قرعه کشی خودرو گفت: انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری BMV مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود: مأموران خودرو را متوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی و شماره موتور با خودرو مطابقت ندارد و فاقد مجوز می‌باشد و راننده با استفاده از پلاک خودرو دیگری اقدام به تردد در معابر برون شهری نموده است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۴۲ هزار خودرو که دارای نقص فنی بوده و یا دودزا بوده‌اند از ابتدای سال تا کنون توقیف شده‌اند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۴۲ هزار خودرو که دارای نقص فنی بوده و یا دودزا بوده‌اند از ابتدای سال تا کنون توقیف شده‌اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۹۱ عدد لوازم یدکی و قطعات خودرو قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
مرد تاجر گفت: چشمانم بسته بود، اما حدود نیم ساعتی داخل خودرو بودم و بعد ماشین توقف کرد. سرگرد قلابی و همدستش مرا داخل خانه‌ای بردند و شکنجه کردند. آن‌ها با تهدید کارت‌های بانکی‌ام را گرفتند و ۵۰۰ میلیون تومان از حسابم برداشت کردند. بعد از سه روز، دوباره مرا سوار خودرو کرده و دست و پا بسته در یکی از محله‌های تهران رها کردند.
داود منظور از توقیف ۷۶۱ خودروی وارداتی مربوط به یک شرکت واردکننده خودرو بابت بدهی معوقه مالیاتی خبر داد.
فرمانده فراجا با اشاره به ناهنجاری سگ‌گردانی گفت: این ناهنجاری نگرانی و ناراحتی آحاد جامعه و متدینین را فراهم کرده است، اکنون فقط در تهران بیش از ۳۷۰ فروشگاه غذای سگ وجود داشته و قبلاً با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ