رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک دستگاه خودرو بنز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس امنیت اقتصادی فراجا از تشکیل ۱۵۸پرونده کلان قاچاق کالا و توقیف ۷ هزار خودروی شوتی خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۶۰ کیلو تریاک و حشیش در عملیات مأموران این پلیس در دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت توقیف ساعتی در کنار بزرگراه‌ها بدلیل همزمان انجام دادن دو تخلف از سوی رانندگان پر خطر مانند تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز است.
محمدی گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی خودروی قاچاق توقیف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده که پس از تشکیل پرونده به همراه متهم دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو BMW قاچاق در شهرستان رودبار گفت: ارزش این خودرو ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف هفت دستگاه خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی برخورد قاچاق خبر داد.
کرج- جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان، خودرو حامل ۲ هزار و ۸۸ ‏قوطی انواع توتون و تنباکوی قاچاق توقیف شد. ‏
رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در بازرسی از خودرو پراید در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از توقیف یک دستگاه خودرو با محموله بیش از ۳۳۰ هزار نخ سیگار در این استان خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی پاترول به همراه ۲ سارق حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز طولانی توسط مأموران این یگان خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بانه یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز دارای پلاک جعلی و قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با خودروهای حادثه ساز به صورت شبانه روزی توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس و انتقال آنها به پارکینگ خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی و کشف ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال خبر داد.
اگر خودرویی با پلاک گذرموقت بیش از مجوز صادرشده در کشور بماند کالای قاچاق محسوب و توقیف می‌شود؛ فردی هم که مجوز به‌نامش صادر شده به مرجع قضایی معرفی می‌شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۴۲ هزار خودرو که دارای نقص فنی بوده و یا دودزا بوده‌اند از ابتدای سال تا کنون توقیف شده‌اند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۴۲ هزار خودرو که دارای نقص فنی بوده و یا دودزا بوده‌اند از ابتدای سال تا کنون توقیف شده‌اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۹۱ عدد لوازم یدکی و قطعات خودرو قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
داود منظور از توقیف ۷۶۱ خودروی وارداتی مربوط به یک شرکت واردکننده خودرو بابت بدهی معوقه مالیاتی خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در سن جوانی پیر شدم/ بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم/ ۶ روز با جسد راننده تاکسی اینترنتی در شهر!/ درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر/ برادرکشی با دستگاه علف چین/ جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو/ دستور رسیدگی سریع به پرونده زن مریوانی/ بهترین روش نگهداری از پیاز برای حفظ ارزش غذایی آن
جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو
فرمانده فراجا با اشاره به ناهنجاری سگ‌گردانی گفت: این ناهنجاری نگرانی و ناراحتی آحاد جامعه و متدینین را فراهم کرده است، اکنون فقط در تهران بیش از ۳۷۰ فروشگاه غذای سگ وجود داشته و قبلاً با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از طرح ضربتی مبارزه با قاچاق خبر داد و گفت: در این راستا ۱۷ باب انبار پلمب، ‎‌۱۴ دستگاه خودرو توقیف و تعداد ۴۶ نفر بازداشت .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ