فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف دو خودرو قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرخمیر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبارزان مقاومت فلسطین، با اجرای عملیات مسلحانه، ایستگاه ایست و بازرسی الجلمه واقع در شمال جنین در کرانه باختری را مورد هدف قرار دادند.
رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در بازرسی از خودرو پراید در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.
«نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در نشست سوچی به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: پس از ایجاد یک ایست بازرسی در گذرگاه لاچین از سوی جمهوری آذربایجان، وضعیت در گذرگاه لاچین و نیز در قره باغ کوهستانی بحرانی است.
عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.
گردان‌های القدس از هدف قرار دادن ایست بازرسی نظامیان صهیونیست در شهر نابلس خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری‌ها، تنش‌ها بین این دو کشور همسایه روز یکشنبه افزایش یافت. جمهوری آذربایجان اعلام کرد که یک ایست بازرسی را در ابتدای جاده‌ای که از ارمنستان به منطقه ارمنی قره باغ کوهستانی در جمهوری آذربایجان منتهی می‌شود ایجاد کرده است، ارمنستان هم مدعی شد که چنین ایست بازرسی ناقض پیمانی است که به جنگ بین کشور‌ها در سال ۲۰۲۰ پایان داد.
منابع فلسطینی از عملیات ضد صهیونیستی مبارزان مقاومت در شمال شهر جنین طی شامگاه امروز جمعه خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی جدید مبارزان مقاومت در غرب جنین و تیراندازی آنها به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز مدعی شد: ارمنستان پیشنهاد باکو درباره استقرار «ایست بازرسی» در مرز میان دو کشور را رد کرده است!
مبارزان فلسطینی بامداد امروز شنبه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری را هدف تیراندازی قرار دادند.
در ساعات اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در چندین عملیات تیراندازی ، ایست های بازرسی و گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را هدف قرار دادند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
منابع یمنی اعلام کردند که در دو انفجار جداگانه در ایست بازرسی یکی از شهرهای یمن ۱۵ نفر از نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن کشته و زخمی شدند.
رسانه‌های فلسطینی امروز دوشنبه گزارش دادند که نظامیان رژیم اسرائیل منزل دو شهید فلسطنی را در شهرک کفر دان در غرب شهر جنین با دینامیک تخریب کردند. خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل خانواده شهیدان احمد ایمن ابراهیم عابد و عبدالرحمن هانی صبحی عابد که حدود سه ماه و نیم پیش عملیاتی علیه نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی در الجلمه انجام داده بودند، به شهرک کفر دان واقع در غرب جنین حمله کردند.
باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
منابع صهیونیستی به عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین، علیه ایست بازرسی الجلمه در شهر جنین اذعان کرده و از آسیب دیدن این مقر امنیتی خبر دادند.
منابع سوری از اقدام یک پست ایست و بازرسی ارتش سوریه در عقب راندن کاروان نظامی اشغالگران آمریکایی در حومه الحسکه خبر دادند.
تصاویری از حمله جسورانه قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی چمستان در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد قاچاقچیان حرفه‌ای با دو دستگاه خودروی نیسان با سلاح سرد و قمه و تهدید جانی نگهبانان از ایست و بازرسی جنگلبانی چمستان در استان مازندران فرار می‌کنند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری زوج قاچاقچی در ایست و بازرسی شهرستان رودبار گفت: ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از این زوج کشف و ضبط شد.
در پی وقوع انفجار در داخل مسجد گازرگاه در هرات افغانستان ۳۰ تن ازجمله مجیب رحمان انصاری امام جماعت رادیکال مرتبط با طالبان کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شده‌اند. داعش مسئولیت حمله را بر عهده گرفته است.
در حادثه انفجار در یک ایست بازرسی متعلق به پلیس طالبان در شهر فیض آباد واقع در افغانستان، چند نفر کشته و زخمی شده اند.
مشهد ـ فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی گفت: حین گشت ایست و بازرسی کامه شهرستان تربت حیدریه ۴۵ سکه تاریخی و تعدادی اشیای تاریخی دیگر کشف و ضبط شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ