مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: «مردم واقعا در عذاب هستند. منزلی که من در یکی از روستاهای قشم ساکن هستم 60 روز یکبار آب لوله کشی‌اش وصل می‌شود. در وضعیت فوق تنشی هستیم. خیلی بدتر از سیستان که سروصدا کردند و خیلی بدتر از خوزستان که احشامشان آب نداشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد
شهردار منطقه ۶ شهر تهران پیش از ظهر امروز با حضور در خبرگزاری مهر ضمن بازدید از این رسانه با مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد.
شهردار منطقه ۶ شهر تهران پیش از ظهر امروز با حضور در خبرگزاری مهر ضمن بازدید از این رسانه با مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: مناطق ماکو و ارس نمونه بارز اقتصاد مقاومتی هستند اما تاکنون به صورت مناسب به عنوان فرصت برای کشور معرفی نشدند و مناطق آزاد بر اقتصاد ملی تأثیر می‌گذارند
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران و اعزام ۴ تیم ارزیاب به محل حادثه خبر داد.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان ضمن تاکید بر توسعه همکاری با منطقه آزاد چابهار برای لجستیک قطعات، از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه هایما در سال جاری خبر داد.
عضو شورای عالی ژئوپارک جهانی یونسکو از آغاز پروژه ژئوپارک ماکو خبر داد و گفت: در جلسه ای با مدیرعامل و معاونان منطقه آزاد ماکو، این پروژه ژئوپارک تایید و مصوب شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از پایان مراحل ثبت جهانی ژئوپارک ارس خبر داد و گفت: عضویت این ژئوپارک در شبکه ژئوپارک‌های جهانی رسماً از طریق یونسکو اعلام شد.
مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی ضمن حضور در اردوی تیم فوتبال این منطقه به شاگردان روانخواه روحیه داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند انتظار می‌رود عملکردش به گونه‌ای باشد که چارت این سازمان سیاسی نشود چون رسالت این سازمان فعالیت‌های سیاسی نیست.
مرادی با اشاره به این‌که پیش از تحقیق و تفحص در جلسه‌ای تمامی موارد به مدیرعامل وقت منطقه آزاد قشم مطرح، اما گوش شنوایی نبود، عنوان کرد: در زمان مسئولیتش در قشم در بحث واگذاری زمین یک اسم از مردمان عادی قشم نبود، اما تا دلتان بخواهد اسامی افراد ذی نفع دیده می‌شد. در این تخلفات ردپای برادر رئیس جمهور وقت به وضوح دیده می‌شود و همان زمان هم این موضوع را به وی اعلام، اما ایشان تمامی موارد را رد کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کارخانه نوآوری را به‌منظور رفع نیازهای فناورانه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سوی شتاب‌دهنده‌ها و دانش‌بنیان‌ها ایجاد خواهیم کرد.
رئیس و اعضای کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با دکتر کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کردند.
مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از رونمایی از آثار مسابقه بین المللی کاریکاتور جام جهانی در این جزیره خبر داد.
کیش - مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از میزبانی کیش برای المپیک آسیایی ناشنوایان سال ۲۰۲۴ خبر داد.
کیش - مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از میزبانی کیش برای المپیک آسیایی ناشنوایان سال ۲۰۲۴ خبر داد.
کیش - مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از میزبانی کیش برای المپیک آسیایی ناشنوایان سال ۲۰۲۴ خبر داد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به همکاری و همدلی مردم با این سازمان از آمادگی این جزیره برای برگزاری اردوی پایانی تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در قطر خبر داد.
آیین رونمایی از مسکات و لوگوی جزیره تنیس و اسکواش با حضور مسئولان دو فدراسیون و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری نخستین دوره بازی های ساحلی کیش تحت عنوان «کیش گیمز» با مشارکت ۱۳ فدراسیون ورزشی و برای اولین بار در کشور خبر داد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امکان انجام برخی مدل‌های تخریب در این ساختمان نبود، بنابراین انتخاب مدل تخریب زمان‌بر شد، حتی ستون‌های ساختمان برای آزمایش به تهران منتقل شد.
آبادان- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: به عنوان شهروند و فوتبالی خیری از سازمان منطقه آزاد اروند ندیده‌ایم.
سعیدی در تذکر دیگری به رئیس جمهور بیان کرد: آیا رواست که منطقه آزاد چابهار به عنوان پیشران توسعه مکران طی ۶ ماه بدون مدیرعامل باشد حال اینکه قرار بود این بنگاه اقتصادی محرک اقتصاد ملی و فراملی بوده و اکنون حتی از پرداخت حقوق کارکنان خود بازمانده است. وزیر اقتصاد و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تا چه زمانی می خواهید فرصت سوزی کنید؟
افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کمپ حرفه ای فوتبال باشگاه استقلال در جزیره قشم برای اولین بار در کشور ایجاد می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ