کیش - مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از میزبانی کیش برای المپیک آسیایی ناشنوایان سال ۲۰۲۴ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اولین دوره بازی‌های دریایی و ساحلی، گفت که این بازی‌ها آغازی برای میزبانی مسابقات چندرشته‌ای در کشور است.
قبول واقعیات ایران توسط اروپایی‌ها فصل جدیدی از مقابله و فشار علیه گروهک تروریستی منافقین آغاز کرده و مستأجران تروریست خود را به تنگنا انداخته‌اند.
نفرات برتر مسابقات اسکواش جوانان که به میزبانی کیش در جریان بود مشخص شدند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
این مسابقات در کیش جایزه 30 هزار دلاری خواهد داشت و‌ تنیسورهای حاضر برای کسب عناوین برتر به مدت دو هفته با هم مسابقه می‌دهند.
تنیسورهای رومانی و سوریه که عنوان اول و دوم رقابت های تنیس فیوچرز در جزیره کیش را به خود اختصاص دادند از میزبانی ایران در این رقابت ها ابراز رضایت کردند.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شواری عالی مناطق آزاد کیش با اشاره به برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان در این جزیره گفت: پس از سال‌ها دوباره این میزبانی به ایران تعلق گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد میزبانی و برگزاری یک رقابت خوب و جذاب با استانداردهای بالا هستیم.
مسابقات تورجهانی تنیس با حضور بیش از ۹۰ ورزشکار خارجی از ۲۲ کشور جهان به میزبانی ایران و در جزیره کیش آغاز شد.
مسابقات تورجهانی تنیس با حضور بیش از 90 ورزشکار خارجی از 22 کشور جهان به میزبانی ایران و در جزیره کیش آغاز شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  گفت: برنامه ریزی شده تا سال ۱۴۰۸ تولید گاز کشور ۵۰۰ میلیون متر مکعب اضافه شود که ۱۲۰ میلیون متر مکعب از این میزان مربوط به توسعه میدان گازی کیش است
رقابت‌های تورجهانی تنیس در شرایطی به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری است که هفته نخست این مسابقات با معرفی نفرات برتر بسته شد.
سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال کشور توضیحاتی درباره المپیاد جوانان به میزبانی کیش ارائه کرد.
مناسب سازی شرایط برای سفر معلولان با هر شرایط جسمانی موضوعی است که تاکنون یزد به آن پرداخته است اما این بار کیش میزبان برخی معلولان شد تا شرایط مهیا شده را به عنوان شهر دسترس پذیر بسنجد.
پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با سازمان منطقه آزاد کیش در قالب همکاری مشترک حوزه باستان شناسی تفاهمنامه ای را به امضا رساندند.
صحبت‌هایی که طی ماه‌های اخیر برای مشارکت کیش برای میزبانی از رقابت‌های جام جهانی مطرح شده عملا به جایی نرسیده است.
در فاصله یک هفته مانده به شروع جام جهانی 2022 رئیس فدراسیون فوتبال ایران هنوز به همکاری با میزبان از طریق جزیره کیش امیدوار است.
غرفه همراه اول از سوی ستاد برگزاری رویداد «کیش اینوکس ۲۰۲۲» از نظر میزان بازدید به‌عنوان غرفه برتر اعلام شد.
جزیره کیش به عنوان میزبان بازی های آسیایی 2024 ناشنوایان انتخاب و معرفی شد.
کیش - مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از میزبانی کیش برای المپیک آسیایی ناشنوایان سال ۲۰۲۴ خبر داد.
کیش - مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از میزبانی کیش برای المپیک آسیایی ناشنوایان سال ۲۰۲۴ خبر داد.
دو فدراسیون جدید از فدراسیون هایی که قرار است توسط وزارت ورزش تفکیک شود، به جزیره کیش منتقل خواهد شد.
با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال تیم ملی آخرین اردوی خود را در تهران برگزار می‌کند.
معاون امور بین الملل اتاق ایران گفت: می‌گویند کیش می‌خواهد میزبان برخی از توریست‌های جام جهانی قطر باشد اما سیاست گذاری خاصی در این رابطه انجام نشده و حتی از گردشگری حالا نیز غفلت شده است.
کیش - میز خدمت در معاونت ها و شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش با هدف افزایش میزان رضایتمندی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، چهارشنبه های هر هفته تشکیل می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ