مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امکان انجام برخی مدل‌های تخریب در این ساختمان نبود، بنابراین انتخاب مدل تخریب زمان‌بر شد، حتی ستون‌های ساختمان برای آزمایش به تهران منتقل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
اگر در استفاده از هدفون زیاده روی کنید، ممکن است دچار تینیتوس یا همان وزوز گوش شوید. ممکن است رفته رفته حتی در سکوت کامل هم صدای زنگ زدن، وزوز، ترق و تروق و خش خش بشنوید.
نیمار که به نظر می‌رسد انتقالش به الهلال قطعی شده است یک پست جنجالی اینستاگرامی درباره این انتقال را لایک کرد و بعد از مدتی لایکش را برداشت تا رابطه‌اش با بارسا بیشتر تخریب نشود.
تحقیقات «دنیای‌اقتصاد» نشان می‌دهد ساختمان‌‌‌هایی که در منطقه۱۹ «حین عملیات تخریب، دچار ریزش و حادثه شدند» فاقد پروانه ساختمانی بوده‌‌‌اند
چرا سازه‌ای آنسوتر از محل تخریب به یکباره به فروپاشی کامل رسیده، احتمالا نشانه‌ای آشکار از رعایت نشدن اصول ایمنی در ساخت آن ساختمان است و این سوال را به دنبال دارد که چگونه تخریب آن سازه در دستور کار قرار نداشته است؟ آیا قوانین و مقررات به شکل سلیقه‌ای و موردی اجرا می‌شود و ممکن است در مجاورت یک سازه ناایمن که حکم تخریبش نیز صادر شده، سازه‌ای به این شدت ناامن، بی هیچ خللی برپا شود؟
سید مرتضی افقه، اقتصاددان گفت: به نظر می‌رسد بعد از دو سال دولت سیزدهم هنوز نتوانسته با وجود تخریب دولت گذشته و وعده‌هایی که قبل از انتخابات به مردم می‌داد آن وعده‌ها را عملی کند و افق پیش روی‌شان برای بهبود شرایط هم چندان روشن نیست. برخی آقایان دچار هذیان‌گویی هم شده‌اند. البته نیازی هم به توصیه برای دو وعده غذا خوردن نیست، به اندازه‌ای مردم را فقیر کرده‌اند که عملا برخی از روی فقر و نداری گاهی توان خوردن یک وعده غذا در روز هم ندارند.
فعال محیط زیست گفت: مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان می‌گوید: «حدود ۲۰۰ هزار هکتار از عرصه‌های طبیعی به صورت قانونی تغییر کاربری پیدا کردند.» با چنین روندی از تخریب گسترده پوشش گیاهی در کشور چطور می‌شود انتظار داشت آمار سیل به شدت در حال افزایش نباشد؟ این دلایل در کنار از دست دادن تالاب‌های کشور و سد زدن در هر دره و رودخانه و طرح‌های انتقال آب هم به تخریب محیط زیست در ایران شدت بخشیده است.
لیلا قوجازاده، متخصص چشم و فلوشیپ گلوکوم با تاکید بر اینکه گلوکوم یا آب سیاه بصورت برگشت ناپذیر، عصب چشم را تخریب می‌کند و اگر زود تشخیص داده شود می‌توان از عوارض شدید آن جلوگیری کرد، می‌گوید: گلوکوم با افزابش فشار چشم اتفاق می‌افتد، ولی لزوما در همه موارد افزایش فشار چشم به آب سیاه منجر نمی‌شود. اما افزایش فشار چشم ربطی به فشار خون بالای شخص ندارد و متخصص با تشخیص نوع گلوکوم در کسانیکه ریسک فاکتور‌های ابتلا به این بیماری را دارند ابتدا درمان دارویی، درمان لیزری و در صورت بروز گلوکوم پیشرفته، درمان جراحی را برای جلوگیری از آسیب شدید به عصب چشم برای بیمار ارایه می‌دهد.
کارشناس امور نظامی روسی در گزارشی با عنوان «۹ واقعیت انکار ناپذیر در مورد کی‌یف» به دلایل تخریب سد کاخوفکا توسط نیروهای اوکراینی پرداخت.
کارشناس امور نظامی روسی در گزارشی با عنوان «۹ واقعیت انکار ناپذیر در مورد کی‌یف» به دلایل تخریب سد کاخوفکا توسط نیروهای اوکراینی پرداخت.
نهادهایی چون صندوق اعتباری هنر می‌بایست به تمامی هنرمندان از کار افتاده خدمات ارائه کنند و مرزها را از آنچه اکنون انجام می‌دهند، فراتر ببرند. برای تقریب به ذهن می‌توان به الگوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در قالب فدراسیون پزشکی-ورزشی خدمات قابل توجهی به ورزشکاران در چارچوب بیمه آنها می‌دهد. چرا اهالی فرهنگ نباید یک بیمارستان تخصصی داشته باشند و هر از چندگاهی حضورشان در بیمارستان‌های مختلف و حتی پرداخت هزینه‌هایشان جنجال آفرین شود؟
اهمیت مسجدالاقصی به عنوان مکانی مقدس در ادیان الهی همچون اسلام، مسیحیت و یهودیت سبب شد تا به معرفی آن از چرایی نامگذاری و معماری گرفته تا تخریب و تهاجم از سوی صهیونیست‌ها بپردازیم.
چرا دستگاه تبلیغاتی دولت سیزدهم یک سال و نیم دولت رئیسی را با یک سال و نیم آخر دولت روحانی مقایسه می‌کند؟ آیا نمی‌دانند چنین مقایسه‌ای غلط است و هر ماه را باید با ماه مشابه در سال‌های قبل مقایسه کرد؟ برای مثال مقایسه میان سال نخست دولت رئیسی در دولت سیزدهم با سال نخست دولت روحانی در دولت یازدهم. اما هدف از چنین اقدام غلط و خلاف علم آمار از سوی دولت سیزدهمی‌ها چیست؟ آیا می‌خواهند یکدست سازی قدرت را قرین موفقیت بدانند؟
وی درباره تعداد چادر‌های برپا شده در مناطق زلزله زده خوی نیز گفت: بیش از ۴۴ هزار چادر را استفاده کردیم و هر خانواده تقریب یک چادر گرفته است. ما در واقع چهار برابر خانه‌های آسیب دیده اسکان اضطراری دادیم و چادر توزیع کردیم. چرا که پس لرزه‌ها باعث شد که این مردم آسیب پذیر باشند و بترسند از اینکه به خانه برود. حق هم داشتند و ما تکلیف داریم که این عزیزان را اسکان دهیم. اسم این فرآیند اسکان اضطراری است، مرحله بعد آن اسکان موقت است و بعد هم می‌شود اسکان دائم.
ریاض به این باور رسیده است که ورود و نقش‌آفرینی بیش از حد در برنامه‌های آمریکایی-اسرائیلی جاری در منطقه به هر ترتیب منجر به کاهش نفوذ این کشور و آسیب دیدن چهره‌اش در میان کشور‌های عربی و اسلامی خواهد شد، این مساله به ویژه بعد از روی کار آمدن کابینه افراطی و تندرو نتانیاهو و درخواست‌های علنی‌اش مبنی بر تخریب مسجدالاقصی عینیت بیشتری پیدا کرده است.
قبادلو به افساد فی الارض ازطریق جنایات علیه افراد تخریب واقدام علیه امنیت ملی کشور که منجر به اخلال درنظم عمومی و ناامنی درکشور و واردن کردن خسارت به اموال عمومی متهم وبه اعدام محکوم شد.
علت عدم اعتراض می‌تواند، ترس یا بلد نبودن اعتراض یا نداشتن نمایندگی باشد یا اعتراض را بی‌فایده می‌داند. معترض کسی است که نارضایتی خود را به شکلی مدنی ابراز می‌دارد، با تجمع، شعار دادن، نامه‌نگاری و شیوه‌های مناسب دیگر. اغتشاشگر نیز در پی تخریب و درگیری و مسائل مشابه است چه اعتراض واقعی داشته باشد و چه نداشته باشد. اگر مجموع این سه دسته از افراد را در یک جامعه هزار نفر بدانیم، به احتمال زیاد و فقط برای تقریب ذهن، ۹۵۰ نفر آنان را افراد ناراضی تشکیل می‌دهند. از ۵۰ نفر باقیمانده احتمالا ۴۸ یا ۴۹ نفر نیز معترض هستند و فقط یک یا دو نفر دست به اقدامات عملی می‌زنند.
«آن‌ها انتظار دارند که امثال زیدآبادی تکلیف خودش را روشن کند. اگر با برانداز‌ها نیست، پس دشمن آن‌ها است. اهمیتی ندارد که چرا امثال زیدآبادی با آن‌ها همراهی نمی‌کند و چقدر استدلالش منطقی است، چقدر به خاطر فعالیت‌های سیاسی در زندان بود و سختی کشیده و هزینه پرداخت کرده است. برایشان صرفاً این مهم است که زیدآبادی با آن‌ها نیست و شعار برندازی نمی‌گوید. پس باید با تمام توان او را تهدید و تخریب و تحقیر کنند. مشابه این مسئله را در سال ۵۷-۵۶ هم داشتیم. آقای بازرگان و به طور کلی نهضت آزادی معتقد بودند که به جای براندازی، خواهان اصلاح و آزادی زندانیان سیاسی و... باشیم.»
فرض کنید این‌ها ماموران قلابی بودند؛ چرا نهاد‌های امنیتی و پلیس تاکنون حتی یک نفر از این افراد را بازداشت نکرده‌اند؟ با این همه تجهیزات نظیر دوربین‌های مداربسته شهری عدم دستگیری این افراد منطقی است؟
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ریزش ناگهانی نبود و این ریزش در ادامه علمیات تخریب کنترل شده، انجام شد، گفت: این ریزش براساس محاسبات بود و دقیقا در همان محل مشخص شده ریزش انجام گرفته، اما متاسفانه سنگی از ساختمان جدا شده و با یک خودرو که سرنشین آن یک خانم بوده برخورد کرده و منجر به فوت آن خانم شد و باید این موضوع که چرا این ریزش کنترل شده منجر به فوت یک نفر شده، بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.
حسین آخانی عضو هیت علمی دانشگاه تهران گفت: تخریب گسترده مراتع، روودخانه ها، تالاب‌ها و حتی کوهستان‌ها همگی باعث شده محیط طبیعی و زیستی ایران وارد یک فاز بحرانی شود، همین الان ما یک کوه سالم در کشور نداریم و با توجه به توسعه بی رویه معادن در دل کوهستان‌ها محیط طبیعی بسیار از استان‌ها بهم خورده، از سوی دیگر به دلیل وجود ذخایر عظیم سوخت‌های فسیلی در کشور، مسئولان فکر می‌کنند، باید همه آن‌ها را بسوزانند، چنین رویکردی باعث شده ایران در تولید گاز‌های گلخانه در ردیف کشور‌هایی قرار بگیرد که در این زمینه بسیار فعال است.
امروز انتقاد و پرسش ما این است که چرا بدون بررسی کارشناسی و در کمیسیون‌های غیرمرتبط و با حضور نمایندگانی که تخصصی در این زمینه ندارند علیه نهاد وکالت قانون وضع می‌شود؟ مگر نهاد وکالت با شما چه کرده است که آن را تخریب می‌کنید؟
راه تاریک اجاره سند برای وثیقه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ