فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک متهم و کشف ۲ قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه وینچستر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و ۵۶۰ کیلوگرم مواد افیونی، تعداد سه قبضه سلاح و مقادیری مهمات جنگی و ۲ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش این منطقه خبر داد و گفت: در بازدید از مخفیگاه این افراد سه قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۳۹ فشنگ جنگی و ۵ خشاب کشف شد.
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
تایباد ـ فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: یک قبضه سلاح گرم از نوع وینچستر حین ورود به کشور در مرز دوغارون کشف شد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه خدمات صادقانه محیط‌بانان در حفاظت از زیست بوم کشور ستودنی است، در عین حال از کشف ۴۵ قبضه سلاح غیرمجاز توسط محیط‌بانان خبر داد.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با هوشیاری پلیس خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح گرم و ۱۰ تیر جنگی کشف شد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۸۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در استان خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۱۴ فروشنده مواد مخدر و کشف یک قبضه سلاح گرم در جنوب تهران در راستای طرح ضربتی یک روزه در این شهرستان خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
با تلاش مدافعان امنیت ۶۰ قبضه اسلحه کمری به همراه هزاران عدد فشنگ در مبادی ورودی شهرستان جوانرود کشف و ضبط شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۶ قبضه سلاح غیر مجاز در ماسال گفت: شش متهم پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۰۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز و دستگیری ۸۵ نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی در استان خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، ۱۰۱ قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شده و۷۷ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی دستگیر شدند.
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۷۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد.
سرخس ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: پنج قبضه سلاح غیر مجاز توسط مرزبانان هنگ مرزی سرخس کشف شد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۸۲ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری در این استان خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۱۶ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۹۰ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز در استان خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان از کشف ۱۴۵ قبضه انواع سلاح‌های جنگی و شکاری و ۱۱ هزار و ۸۶۲ عدد مهمات مربوطه توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
سردار مسلمی بیان کرد: انواع و اقسام چاقوها از اغتشاشگران کشف شده است، حتی در یکی از پارک‌های استان در یک کیسه حدود ۸۰ قبصه سلاح سرد جاسازی شده بود تا در موقع مناسب از آن استفاده کنند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۷۶ قبضه سلاح در طرح سراسری جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در استان خبر داد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در غرب این استان خبر داد و گفت: ۱۴ قاچاقچی سلاح گرم نیز دستگیر شدند.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در غرب این استان خبر داد و گفت: ۱۴ قاچاقچی سلاح گرم نیز دستگیر شدند.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات از دستگیری ۴۶ نفر از اراذل و اوباش شهر تهران خبر داد و گفت: پلیس ۵۴ قبضه سلاح گرم و سرد از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، کشف کرد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف هفت قبضه سلاح گرم و ۶۳ تیغه سلاح سرد در شانزدهیمن مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور در غرب این استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ