اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۸۲ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری در این استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان از پرداخت ۸۲ هزار میلیارد تومان بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۱ در این استان خبرداد.
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از صدور حکم بدوی پرونده شهرداری ارومیه در دادگاه کیفری ۲ ارومیه خبر داد.
نماینده مردم اراک گفت: ۸۲ ابرشرکت دولتی صورت حساب‌های مالی خود را در اختیار مجلس و دیگر نهادهای نظارتی قرار نمی‌دهند.
رئیس سازمان داوطلبان از توزیع ۸۲ هزار و ۶۰ بسته حمایتی در قالب طرح هلال رحمت در میان نیازمندان با مشارکت خیرین خبر داد.
امیرعباس جعفری با اشاره به آخرین وضعیت زلزله ۵.۶ ریشتری ۴ فروردین در حوالی خوی افزود: تا ساعت ۱۰:۳۰صبح امروز ۷۰ نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۶۰ نفر سرپایی مداوا و ترخیص شدند و ۱۰ نفرهم در حال درمان هستند (که به خاطر بریدگی دست وپا و..) تا چند ساعت ترخیص می‌شوند.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت بسیاری از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مساله را شناسایی کنند.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت زیادی از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مسئله را شناسایی کنند.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به آخرین آمار عفو اخیر، گفت: تاکنون ۸۲ هزار نفر مشمول عفو شده‌اند که ممکن است این آمار افزایش یابد. از این میزان، ۲۲ هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تاکنون ۸۲ هزار نفر مشمول عفو شده‌اند، گفت: از این تعداد، ۲۲ هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.
شاخص کل امروز با رشد بیش از ۸۲ هزار واحدی توانست مقاومت ها را به سمت بالا پودر کند.
مدیر دفتر بهره ‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ‌ای تهران از کسری ۸۲ میلیون متر مکعبی مخازن سدهای پنجگانه تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.
بررسی آخرین وضعیت صورت های مالی خودروسازان مربوط به ۹ ماهه سال جاری نشان می دهد که زیان انباشته ۳ شرکت مادر خودروساز به بیش از ۸۲ هزار میلیارد تومان رسیده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: ۸۲ نظامی اسیر روس از قلمرو تحت کنترل کی یف بازگردانده شدند.
با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت که برای هفتمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرخطر») در نقشه دیده نمی‌شود، هرچند گستره رنگ نارنجی کمی وسعت یافته که امیدواریم شدت نگیرد و به بازگشت رنگ قرمز منجر نشود.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
نیمه نخست دیدار کرواسی و برزیل با تساوی بدون گل به پایان رسید.
وزیر دفاع روسیه از اعزام هزاران نیروی فراخوانده این کشور به میدان نبرد با نظامیان اوکراین خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت ۸۲ درصدی عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.
ارسطویی با بیان اینکه وارد سومین سال تنش آبی پیاپی شدیم، گفت: حجم مخازن در پایان شهریور ماه ۴۱۴ میلیون مترمکعب بوده و در شهریور سال ۱۴۰۰ این عدد معادل ۵۰۳ میلیون مترمکعب ثبت شده است که اختلاف آن حدود ۸۹ میلیون مترمکعب کسری مخزن را نشان می‌دهد.
سقوط ۸۲ درصدی صادرات گاز روسیه به اروپا
مارگارت در دوران سلطنت خود، توانسته از جنجال دوری کرده و این نهاد را مدرن‌سازی کند. او به دو پسر خود اجازه داده با افراد غیرسلطنتی ازدواج کنند.
مارگارت در دوران سلطنت خود، توانسته از جنجال دوری کرده و این نهاد را مدرن‌سازی کند. او به دو پسر خود اجازه داده با افراد غیرسلطنتی ازدواج کنند.
سرخ پوشان در اولین مرحله از دورخیز خود برای شکستن رکورد‌های استقلال توانستند از رکورد مقاومت آن‌ها در ابتدای فصل به میزان ۸۲ دقیقه عبور نمایند.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: قیمت گندم تا سه‌شنبه هفته جاری نهایی و بعد از آن اعلام می‌شود، ضمن اینکه ۸۲ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ